Podwyższenie kierownicy

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#16 Post autor: smutek »

krozbi pisze: pod warunkiem zmiany trójkąta na tylnim amorze podwyzszenie o +25-30mm.
to wtedy jest sens podnoszenia kierownicy.
a co to ma do wysokości kierownicy :?:
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#17 Post autor: krozbi »

Dla wyzszych osób ogólnie motocykl się podnosi o 2-3 czm i pozycja staje się wygodniejsza.Oczywiscie kosztem środka ciężkosci,on też się podnosi.
Myślę ze każdy indywidualnie może sobie dopasować ustawienia zawieszenia
i jest to uzaleznione od wielu czynników.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#18 Post autor: smutek »

krozbi pisze:Dla wyzszych osób ogólnie motocykl się podnosi o 2-3 czm i pozycja staje się wygodniejsza.Oczywiscie kosztem środka ciężkosci,on też się podnosi.
Myślę ze każdy indywidualnie może sobie dopasować ustawienia zawieszenia
i jest to uzaleznione od wielu czynników.
nadal nie wiem co to ma do wysokości kierownicy
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#19 Post autor: kolim »

krozbi pisze:Dla wyzszych osób ogólnie motocykl się podnosi o 2-3 czm i pozycja staje się wygodniejsza.Oczywiscie kosztem środka ciężkosci,on też się podnosi.
Myślę ze każdy indywidualnie może sobie dopasować ustawienia zawieszenia
i jest to uzaleznione od wielu czynników.
A czy przypadkiem nie chodzilo ci o podniesienie kanapy?? Bo podniesienie zawieszenia nie wplynie znaczaco na podniesienie i przesuniecie srodka ciezkosci... Moze sie myle ale podniesienie tylnego amortyzatora nie zmieni nic oprocz podniesienia motoru.... to tak jakbys przeregulowal sobie sprezyne... (i dlatego mozesz sobie to zrobic w kazdej chwili... gdyby bylo inaczej producent nie pozwolil by na takie swawolne regulacje i zmiany ;) ) sadze ze to jest margines ktory nie ma znaczacego wplywu...Moze sie myle, ale tak mi sie wydaje i to jest moje zdanie :D

Sadze ze zaladowanie motoru zmieni wiecej niz ten trojkacik :)

Jezeli sie myle prosze o poprawe i przepraszam za wprowadzenie w blad :)
Obrazek

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#20 Post autor: krozbi »

http://krozbi.pinger.pl/

Regulacja sprezyny amortyzatora tył-zmienia harakterystyke jego pracy a nie zmienia znacząco ustawienia zawieszenia.
Zmiana połozenia w ustawieniu tylniego amorka przez trójkąty regulacyjne znacząco zmienia połozenie punktów ramy wieć i punktu cięzkosci.
Fizyki nie oszukasz.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#21 Post autor: smutek »

Nadal sądzę że nie Ma to nic wspólnego z tematem ale zaciekawiło mnie to co piszesz bo chętnie wyciągnął bym moje wiadro trochę w górę . Czyli reasumując należy w tym przypadku wymienic ten trójkąt na większy czy jakoś go wyregulować ?
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#22 Post autor: krozbi »

http://cgi.ebay.pl/Heckhoeherlegung-Hon ... 518aaa2652

Ja mam 193cm.wzrostu i podwyższający element zawieszenia mi odpowiada
ale tak jak pisałem wczesniej to sprawa indywidualna jednym pasuje drugim wcale.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#23 Post autor: smutek »

krozbi pisze:http://cgi.ebay.pl/Heckhoeherlegung-Hon ... 518aaa2652

Ja mam 193cm.wzrostu i podwyższający element zawieszenia mi odpowiada
ale tak jak pisałem wczesniej to sprawa indywidualna jednym pasuje drugim wcale.
Fajna opcja .
Ma ktoś Konto na jebaju żeby mi zamówić ???
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#24 Post autor: krozbi »

Założ sam to prosta sprawa tylko musisz miec kartę kredytową VISA.
Poszukaj może w Polsce jakaś firma tym handluje bądz sprowadza.

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#25 Post autor: krozbi »

Nadal sądzę że nie Ma to nic wspólnego z tematem ale zaciekawiło mnie to co piszesz bo chętnie wyciągnął bym moje wiadro trochę w górę . Czyli reasumując należy w tym przypadku wymienic ten trójkąt na większy czy jakoś go wyregulować ?
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie

[quote]

W nowych Varadero nie występuje taki trójkąt regulacyjny ,trzeba go dokupić i zamontować.[/quote]

Awatar użytkownika
oko
Udaje motocyklistę
Posty: 109
Rejestracja: śr sty 28, 2009 1:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

#26 Post autor: oko »

Hej,
Ja mam konto na ebay mogę pomóc.
Kupiłem sobie taki podwyższenie 40 mm.

Po zamontowaniu zwiększa się prześwit pod silnikiem, wysokość siedzenia, środek ciężkości oraz dramatycznie prowadzenie motocykla.
Moto staje się bardzo wrażliwe na skręty i do wykonania skrętu wystarczy tylko pomyśleć ;-)).
Pod tym względem na początku trzeba uważać aby przy wchodzeniu w skręt na pełnej pycie nie przedobrzyć. W terenie "szuter, polne drogi"
łatwiej jest operować motocyklem na niższych prędkościach.

Wadą jest to że "dupa" motocykla jest troszkę zadarta przez co siedzenie jest nachylone pod kontem i po dłuższej jeździe czujesz jak bardziej napierasz jajkami na zbiornik.

Generalnie polecam szczególnie dla wyższych osób i lubiących łatwo skręcające motocykle.

BTW Zastosowanie takiego elementu zmienia geometrę motocykla.
40 mm jest to maks więcej bym nie radził i chyba nie ma nawet możliwości.

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#27 Post autor: krozbi »

Niemcy wykombinowali troche inaczej profilowaną kanapę do podwyzszonych moto.

http://cgi.ebay.pl/baehr-Komfortsitz-Ho ... 3ef8df4e5a

krozbi
Uczy się jeździć
Posty: 64
Rejestracja: śr maja 28, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Gdańsk

#28 Post autor: krozbi »

40-to max nie widziałem wyższych.

Awatar użytkownika
Medman
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 466
Rejestracja: pt sty 02, 2009 11:19 pm
Lokalizacja: 3miasto

#29 Post autor: Medman »

Oko jak jesteś z Gdyni to może się umówimy na oglądanie trójkąta ??? :D :D Z racji wzrostu jestem zainteresowany takimi udogodnieniami. !!
Jutro to dziś tyle że jutro !! (Lem)

Awatar użytkownika
oko
Udaje motocyklistę
Posty: 109
Rejestracja: śr sty 28, 2009 1:56 pm
Lokalizacja: Gdynia

#30 Post autor: oko »

Spoko, zapraszam.
Info na PW ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”