synchronizacja przepustnic
synchronizacja przepustnic
W jaki sposób synchronizuje się przepustnice w SD02
Podstawy regulacji znam z boxerów ale nie potrafię ugryźć tego w Varadero :?
chodzi mi o to gdzie znajdują się króćce podciśnienia, jakie zakresy podciśnień itd.
Podstawy regulacji znam z boxerów ale nie potrafię ugryźć tego w Varadero :?
chodzi mi o to gdzie znajdują się króćce podciśnienia, jakie zakresy podciśnień itd.
-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Nie wiem jak jest to w SD02 ale ja w SD01 robiłem to tak , pierwsze regulacja zaworów potem czyszczenie gazników , wypad do sklepu po przewód paliwowy f10 ok 3m + przewód f10 ok 1m , butelka plastikowa 1,5 l i dwie igły ,lepszego wakunometru do silników dwucylindrowych nie ma "czysta fizyka" , zalałem starym płynem DOT4 .Prosto szybko tanio i najważniejsze bardzo skutecznie .Ktoś kto trochę grzebie bez problemu da rade a kaski trochę można zaoszczędzić .
Przewód 3 metrowy wyginamy ustawiamy w literę U zalewamy płynem przypinamy opaskami do byle czego łopaty miotły kilofa itd.
Igły obcinamy i wkładamy same końcówki "plastyki " na końce przewodów działają jako dławiki .
Butelka i krótki przewód robi jako zastępczy zbiornik , oczywiście trzeba zaślepić drugi przewód paliwowy .
Grzejemy moto do temperatury roboczej
Podpinamy przewody pod króćce i odpalamy
Regulujemy śrubą na listwie tak żeby płyn w przewodzie był idealnie równo szczelamy kilka razy z gazu żeby sprężynka sie ułożyła sprawdzamy jeszcze raz i na koniec obroty pokretłem ustawiamy .
Moto dobrze żeby stało w pionie poziomie, a dwa czarne małe węzyki które podpięte są pod obudowę filtra to nasze króćce
Oczywiście nie ma potrzeby za każdym razem regulować zaworów ale wtedy są najlepsze rezultatay
Przewód 3 metrowy wyginamy ustawiamy w literę U zalewamy płynem przypinamy opaskami do byle czego łopaty miotły kilofa itd.
Igły obcinamy i wkładamy same końcówki "plastyki " na końce przewodów działają jako dławiki .
Butelka i krótki przewód robi jako zastępczy zbiornik , oczywiście trzeba zaślepić drugi przewód paliwowy .
Grzejemy moto do temperatury roboczej
Podpinamy przewody pod króćce i odpalamy
Regulujemy śrubą na listwie tak żeby płyn w przewodzie był idealnie równo szczelamy kilka razy z gazu żeby sprężynka sie ułożyła sprawdzamy jeszcze raz i na koniec obroty pokretłem ustawiamy .
Moto dobrze żeby stało w pionie poziomie, a dwa czarne małe węzyki które podpięte są pod obudowę filtra to nasze króćce
Oczywiście nie ma potrzeby za każdym razem regulować zaworów ale wtedy są najlepsze rezultatay
dziękuję za odpowiedź,janki5 pisze:Nie wiem jak jest to w SD02 ale ja w SD01 robiłem to tak , pierwsze regulacja zaworów potem czyszczenie gazników , wypad do sklepu po przewód paliwowy f10 ok 3m + przewód f10 ok 1m , butelka plastikowa 1,5 l i dwie igły ,lepszego wakunometru do silników dwucylindrowych nie ma "czysta fizyka" , zalałem starym płynem DOT4 .Prosto szybko tanio i najważniejsze bardzo skutecznie .Ktoś kto trochę grzebie bez problemu da rade a kaski trochę można zaoszczędzić .
Przewód 3 metrowy wyginamy ustawiamy w literę U zalewamy płynem przypinamy opaskami do byle czego łopaty miotły kilofa itd.
Igły obcinamy i wkładamy same końcówki "plastyki " na końce przewodów działają jako dławiki .
Butelka i krótki przewód robi jako zastępczy zbiornik , oczywiście trzeba zaślepić drugi przewód paliwowy .
Grzejemy moto do temperatury roboczej
Podpinamy przewody pod króćce i odpalamy
Regulujemy śrubą na listwie tak żeby płyn w przewodzie był idealnie równo szczelamy kilka razy z gazu żeby sprężynka sie ułożyła sprawdzamy jeszcze raz i na koniec obroty pokretłem ustawiamy .
Moto dobrze żeby stało w pionie poziomie, a dwa czarne małe węzyki które podpięte są pod obudowę filtra to nasze króćce
Oczywiście nie ma potrzeby za każdym razem regulować zaworów ale wtedy są najlepsze rezultatay
posiadam wakuometr słupkowy :
http://marek-sklep.com.pl/pl/p/Wakuomet ... e-2cyl./60
zakupiony na spółkę z Kumplami więc temat miernika jest z głowy,
problem mój polega na tym że nie bardzo mogę zlokalizować te króćce do podpięcia i punkt regulacji aby przez przypadek czegoś innego nie rozregulować :?
-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Z lewej strony gazników masz listwe która porusza obiema przepustnicami na koncu masz śrubę regulacyjna nie pamiętam teraz ale chyba łepek jest zarówna na śrubokręt i na klucz nr8 , jak ściągniesz bak to znajdziesz dwa przewody cienkie od gazników i są podpięte od spodu do obudowy filtra i właśnie je wypinasz od filtra i łączysz z wakunometrem.
A rany trzy stówy
na srodkowym zdjęciu ładnie widac tą śrubę jest tam spręzynka
http://www.ebay.pl/itm/Honda-XL1000V-Va ... 893wt_1139
A na pierwszym czarne dwa przewody te na boki
A rany trzy stówy
na srodkowym zdjęciu ładnie widac tą śrubę jest tam spręzynka
http://www.ebay.pl/itm/Honda-XL1000V-Va ... 893wt_1139
A na pierwszym czarne dwa przewody te na boki
jak się nie potrafi taniej to trza becelować :? ,janki5 pisze:Z lewej strony gazników masz listwe która porusza obiema przepustnicami na koncu masz śrubę regulacyjna nie pamiętam teraz ale chyba łepek jest zarówna na śrubokręt i na klucz nr8 , jak ściągniesz bak to znajdziesz dwa przewody cienkie od gazników i są podpięte od spodu do obudowy filtra i właśnie je wypinasz od filtra i łączysz z wakunometrem.
A rany trzy stówy
ciekawe jak jest przy SD02(wtryski) być może że jest podobnie listwa do obu przepustnic ... muszę sie dokładnie przyjrzeć :? :?
dziękuje za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony pn mar 11, 2013 11:59 pm przez daro, łącznie zmieniany 1 raz.