SPRZEGLO nowe się ślizga..! Juz rozwiazany problem

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

SPRZEGLO nowe się ślizga..! Juz rozwiazany problem

#1 Post autor: LaSylva »

Wiec zeby nie zanudzac, slizgac sie zaczelo kupilem new EBC plus przekladki plus sprezynki (oczywiscie new olej itp) i po wymianie slizga sie dalej, nawe bardziej, tak mnie to wku....a ze nie moge.
Stare sprzeglo nie bylo jeszcze zle do min servisowego jeszcze troche za to sprezynki i przekladki slabo, duzo ponizej min servisowego.
Istnieje teoria ze przed zalozeniem new tarcz trzeba podobno namoczyc w oleju tarcze sprzegla (ja tego nie zrobilem), za to rozebralem jeszcze raz namoczylem i nic to nie dalo (po zrobieniu moze 15 km).
Czy ktoa ma jakis pomysl co jest grane..?
Ostatnio zmieniony pt mar 04, 2011 1:08 pm przez LaSylva, łącznie zmieniany 1 raz.

Wojtasso
Udaje motocyklistę
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:51 pm
Lokalizacja: Ostrowice/Rzeszów

#2 Post autor: Wojtasso »

A linke wyregulowałeś? Jak tak, to pewnie źle osadziłeś popychacz. A jak nie, to masz zly olej. Nic innego mi nie przychodzi do glowy.
I jestesmy polakami a nie angolami. Nie wiem jak innych ale mnie drazni ten "new" jezyk. Ten"old" byl lepszy jakis. :wink:
CPL(A)

LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

???

#3 Post autor: LaSylva »

No prosze Cie bardzo, linka to juz przesada, ale te wstawki o angolach, Pytanie bylo o sprzeglo bo to dosc malo typowa akcja, motore jest dorze servisowany i na b.dobrych podzespolach zadnych smieci, i jak bym mial problem typu linka to bym sie nie osmieszal.
WIEC prosba jak ktos ma jakis pomysk poparty doswiadczeniem na teki czekam, za inne dziekuje.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

Re: ???

#4 Post autor: smutek »

LaSylva pisze:No prosze Cie bardzo, linka to juz przesada, ale te wstawki o angolach, Pytanie bylo o sprzeglo bo to dosc malo typowa akcja, motore jest dorze servisowany i na b.dobrych podzespolach zadnych smieci, i jak bym mial problem typu linka to bym sie nie osmieszal.
WIEC prosba jak ktos ma jakis pomysk poparty doswiadczeniem na teki czekam, za inne dziekuje.
Nie denerwuj się , bo się spocisz .
Nie namoczyłeś tarcz przed założeniem więc i linki mogłes nie wyregulować :roll:
Za rady powinno się dziękować , nie ważne jakie są
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

#5 Post autor: LaSylva »

chyba nie kop pana bo sie spocisz - moje zapytanie bylo nie w stylu jak zdjac kolo albo gdzie jest termostat, z opisu problemu chyba widac, ze takich banalow jak naciagnie prawidlowe linku czy ustawieniu luzow sie nie pisze, problem jest bardziej nie typowy.
Wiec ponawiam pytanie do tych ktorzy rzeczywiscie moga cos na ten temat wiedziec a nie oddaja motor do servisu na zmiane tlumika czy oleju.
To nie pierwsza amiana sprzegla, mam ten sam silnik w VTR1000 i zrobilem tak samo i smiga jak nienormalne, CBR-ce w hornecie itp i dlugo mozna by tu wyliczas nigdy nie bylo problemu, a fora takie jak to chyba jest po to zeby sie dzielic inf jak rzeczywiscie sie takie posiada.
Prosba wiec jeszcze raz, bo topikow na tematy nie zwiazane z problematyka pt. Honda Varadero nie chce tu prowadzic.
Dzieki i pozdr

Wojtasso
Udaje motocyklistę
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:51 pm
Lokalizacja: Ostrowice/Rzeszów

#6 Post autor: Wojtasso »

A zobacz czy przypadkiem w dobrej kolejnosci ulozyles przekladki. Ostatnia przekladka czyli ta tarcza metalowa ktora idzie do docisku sprzegla jest inna niz pozostale. Jezeli masz luz na lince, i olej do skrzyn z mokrym sprzeglem oraz nie kombinowales nic z popychaczem no i ta przekladka ostatnia jest dobrze ulozona to juz na prawde nie mam pomyslow co moze byc nie tak. Moze byc tez przypadek ze dzwon sprzegla ma juz wyrobione rowki, i tarecze sie na nich klinuja co uniemozliwia ich prawidlowe tarcie o przekladki.
Pozdro i bez nerwów.
CPL(A)

Ralph
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 18
Rejestracja: wt lut 24, 2009 2:03 pm
Lokalizacja: Otwock

#7 Post autor: Ralph »

Spróbuj sprawdzić działanie "na sucho". Przy zdjętym deklu wrzuć pierwszy bieg, zaciśnij hamulec tylny i kręć wałem korbowym czekając aż sprzęgło się poślizgnie. Jeśli dasz radę obrócić wałem a koło zostanie w miejscu to udowodnisz wszystkim, że to nie jest kwestia linki i luzu na klamce a skupisz się na sprzęgle. Dodatkowy plus jest taki że nie będziesz zamykał silnika dopóki nie usuniesz problemu.

LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

#8 Post autor: LaSylva »

spoko brzmi rozsadnie, jak sprawdze dam znak, chwilowo jestem poza w polsce na urlopie, ale sprawdze.
Slyszalem tez od kolegow z niemiec ze czasem sprzeglo sie uklada dobrych pare kilometrow, dostalem tez wiesci z angielskiego servisu ze popychacz sprzwegla (o ile dobrze tlumacz) trzeba caly zdemontowac i wyczyscic, poniewaz moze powodowac nie odbijanie do konca i to tez sprawdze dokladniej.
dzieki i pozdr

LaSylva
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 23
Rejestracja: śr paź 20, 2010 11:29 pm
Lokalizacja: Dublin

Problem rozwiazany...!!!

#9 Post autor: LaSylva »

Wiec zeby nie smucic, nowe przekladki stalowa EBC okazaly sie nie takiej samej grubosci, sprzeglo gania jak nie normalne teraz, powiem tak na drugim biegu idzie na kolo... znow uwielbiam swoj motur ;-)...
Dla pocieszenia dodam ze w IE ma 16 stopni teraz ;-) na plusie i swieci piekne slonce, zycze wszystkim conajmniej takiej pogody w lutym..!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”