różne opony

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Yaro
Rekrut
Posty: 30
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 8:18 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

różne opony

#1 Post autor: Yaro »

co sądzicie i jak sie to moze sprawowac jezeli zmieniając oponki na nowe na przód założyć takie na szosę a na tył z wiekszym bieżnikiem na szutry. Przerabiał ktos takie kombinacje??
pozdro Yaro

Awatar użytkownika
fiacik69
Uczy się jeździć
Posty: 65
Rejestracja: czw lis 13, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Łódź

#2 Post autor: fiacik69 »

ja mam tak w dr 650 i daje rade zawsze lepiej jak ci ucieka tyl wtedy lecisz poslizgiem jak w supermoto bo jak ci ucieknie przod to juz wieksze szanse na polozenie motocykla dr to jeszcze mozna sie noga podeprzec i wyratowac ale varanek to juz musi sie polozyc.
Motocykle ponad wszystko !!!

Awatar użytkownika
Pretor
Site Admin
Posty: 2143
Rejestracja: czw lis 17, 2005 3:18 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#3 Post autor: Pretor »

Myślę, że to absolutnie bez sensu i bardzo niebezpieczne.

Załóż na jedną nogę sandał a na drugą trapera i idź w góry. :wink:
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"

Konrad
Zapalony motocyklista
Posty: 1254
Rejestracja: śr mar 07, 2007 11:58 am
Lokalizacja: paryż

#4 Post autor: Konrad »

Pretor pisze:Myślę, że to absolutnie bez sensu i bardzo niebezpieczne.

Załóż na jedną nogę sandał a na drugą trapera i idź w góry. :wink:
Na nasze potrzeby to chyba powinny być takie same.

Ja jeździłem VFR-ką około 6tys. na Brigstonach przód miększy i tył twardszy i było ok. ale bieżnikowo było praktycznie to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”