Forum Hondy Varadero

Forum dotyczące motocykla Honda Varadero XL1000V/XL125V oraz podróży
Teraz jest Wt lis 19, 2019 1:52 am

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn mar 25, 2013 12:00 am 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 01/02/2011 o 16:57
Posty: 233
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Varadero
Model: XL1000V
Rocznik: 2000
witam wszystkich.
znalazłem na innym forum jak zrobić domowym sposobem scottoiler.

http://www.polishbanditcrew.pun.pl/view ... hp?id=3377

postanowiłem coś takiego wykonać sam.
tylko bardziej estetycznego.
znalazłem:
przekaźnik cykliczny 6GR200

http://www.ase.hoste.pl/pdfy/6GR.pdf

napięcie pracy - 11 ... 15V;
obciążenie max. - 15A;
prąd pobierany w stanie: włączenia ... < 40 mA; wyłączenia ... < 5mA

Zakresy czasowe – regulowane potencjometrem
zakres mały: 0-30 sek. (wersje 6GR30)
zakres duży: 0-200 sek. (wersje 6GR200)

"Uniwersalne przekaźniki, realizujące funkcję ON-OFF (włączenie / wyłączenie). Zastosowanie w instalacjach elektrycznych 12V, np.: motoryzacja , automatyka .
Po pojawieniu się zasilania , przekaźnik będzie na przemian zwierał i rozwierał styki.
Czas zwarcia i rozwarcia niezależnie regulowane potencjometrami w zakresie 1do 200 sek."
czyli można ustawić że np.
załącza się na 1s i podaję napięcie na elektrozawór, który podaje dalej olej a następnie rozłącza się np. na 200s /zapobiegnie to nadmiernemu chlapaniu olejem/ i tak w kółko.
elektrozawór

http://www.autogaz-market.pl/benzynowe/ ... ynowy.html

Elektrozawór jest wyposażony w manualny zawór, który pozwala na jego udrożnienie
w przypadku awarii cewki.
i zarazem ręczną regulację ilości podawanego oleju.
całość podłączamy np. do świateł
po włączeni świateł zaczyna się cały proces.
aż do wyłączenia.
orientacyjne ceny:
przekaźnik 30 zł
elektrozawór 36 zł
pojemnik na olej to zależy jaki użyjemy i ile mamy miejsca.
rurki kupione w sklepie z rybkami, parę złoty.
czyli na całość z kosztami przesyłki powinno starczyć około 100zł

podaję parę ciekawych linków:
http://www.mumek.cba.pl/olejarka.html
http://www.nowyelektronik.pl/searchskle ... s&nr=16835
http://www.yamahaxj.pl/images/articles/ ... oliler.pdf

układ czasowy można zamontować pod siedzeniem lub owiewką
i nie trzeba go stale ustawiać. wystarczy raz porządnie i po sprawie.
a dla bardziej wtajemniczonych wystarczy podłączyć dwa dodatkowe potencjometry i zamontować je np przy zegarach.
elektrozawór montujemy pod boczną osłoną.
wydajesz na całość około 100zł.
jeśli masz smykałkę i trochę cierpliwości to sobie poradzisz.
możesz w ten sposób zaoszczędzić od 270zł /motooiler/
do 400zł /scottoiler/ a nawet więcej.

już zamontowałem.
wprowadziłem trochę zmian względem projektu.
zamiast wężyka dałem rurkę miedzianą używaną do instalacji gazowych fi6.
jest elastyczna i zarazem bardziej odporna.
końcówka rurki to wkład od długopisu żelowego /większa średnica/
z cięta z jednej strony.
tak jak to wcześniej gdzieś wyczytałem wstawiłem drut do środka rurki przymocowanej do wahacza w celu wyeliminowania z ciekania oleju w czasie dłuższego postoju /noc/.
użyty olej to hipol.
wcześniej używałem rzadszy i za bardzo chlapał.
muszę jeszcze tylko wstawić zaworek do regulacji podawania oleju.
nawet przy ustawieniu czasu 1-2s otwarcie i 200s zamknięcie jeszcze delikatnie chlapie na tłumik od spodu.
całość wyszło około 100zł
za tą cenę nic lepszego nie kupisz a za oszczędzone pieniądze można kupić paliwo dla motoru lub dla gardła
....i łańcuch jest wilgotny jak nie powiem co ...

efekt końcowy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


podaję jeszcze parę pomocnych linków.
http://www.xrv.org.uk/forums/bodgers-co ... oiler.html
http://tezla.freehost.pl/html/usprawnienia.html
http://www.nikomp.com.pl/zestawyN/N-107.htm
http://forumold.transalpclub.pl/index.p ... 9&quote=66
http://falcone.com.pl/oliwiarka.html

_________________
.... do motoru trzeba czuć respekt .....
... nie zawsze wybacza błędy ....
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr kwi 09, 2014 11:34 am 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 09/04/2014 o 09:59
Posty: 4
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Kurde, super patent.
:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr kwi 09, 2014 11:43 am 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 25/11/2012 o 21:51
Posty: 427
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
YACCO1 napisał(a):
witam wszystkich.
znalazłem na innym forum jak zrobić domowym sposobem scottoiler.

http://www.polishbanditcrew.pun.pl/view ... hp?id=3377

postanowiłem coś takiego wykonać sam.
tylko bardziej estetycznego.
znalazłem:
przekaźnik cykliczny 6GR200

http://www.ase.hoste.pl/pdfy/6GR.pdf

napięcie pracy - 11 ... 15V;
obciążenie max. - 15A;
prąd pobierany w stanie: włączenia ... < 40 mA; wyłączenia ... < 5mA

Zakresy czasowe – regulowane potencjometrem
zakres mały: 0-30 sek. (wersje 6GR30)
zakres duży: 0-200 sek. (wersje 6GR200)

"Uniwersalne przekaźniki, realizujące funkcję ON-OFF (włączenie / wyłączenie). Zastosowanie w instalacjach elektrycznych 12V, np.: motoryzacja , automatyka .
Po pojawieniu się zasilania , przekaźnik będzie na przemian zwierał i rozwierał styki.
Czas zwarcia i rozwarcia niezależnie regulowane potencjometrami w zakresie 1do 200 sek."
czyli można ustawić że np.
załącza się na 1s i podaję napięcie na elektrozawór, który podaje dalej olej a następnie rozłącza się np. na 200s /zapobiegnie to nadmiernemu chlapaniu olejem/ i tak w kółko.
elektrozawór

http://www.autogaz-market.pl/benzynowe/ ... ynowy.html

Elektrozawór jest wyposażony w manualny zawór, który pozwala na jego udrożnienie
w przypadku awarii cewki.
i zarazem ręczną regulację ilości podawanego oleju.
całość podłączamy np. do świateł
po włączeni świateł zaczyna się cały proces.
aż do wyłączenia.
orientacyjne ceny:
przekaźnik 30 zł
elektrozawór 36 zł
pojemnik na olej to zależy jaki użyjemy i ile mamy miejsca.
rurki kupione w sklepie z rybkami, parę złoty.
czyli na całość z kosztami przesyłki powinno starczyć około 100zł

podaję parę ciekawych linków:
http://www.mumek.cba.pl/olejarka.html
http://www.nowyelektronik.pl/searchskle ... s&nr=16835
http://www.yamahaxj.pl/images/articles/ ... oliler.pdf

układ czasowy można zamontować pod siedzeniem lub owiewką
i nie trzeba go stale ustawiać. wystarczy raz porządnie i po sprawie.
a dla bardziej wtajemniczonych wystarczy podłączyć dwa dodatkowe potencjometry i zamontować je np przy zegarach.
elektrozawór montujemy pod boczną osłoną.
wydajesz na całość około 100zł.
jeśli masz smykałkę i trochę cierpliwości to sobie poradzisz.
możesz w ten sposób zaoszczędzić od 270zł /motooiler/
do 400zł /scottoiler/ a nawet więcej.

już zamontowałem.
wprowadziłem trochę zmian względem projektu.
zamiast wężyka dałem rurkę miedzianą używaną do instalacji gazowych fi6.
jest elastyczna i zarazem bardziej odporna.
końcówka rurki to wkład od długopisu żelowego /większa średnica/
z cięta z jednej strony.
tak jak to wcześniej gdzieś wyczytałem wstawiłem drut do środka rurki przymocowanej do wahacza w celu wyeliminowania z ciekania oleju w czasie dłuższego postoju /noc/.
użyty olej to hipol.
wcześniej używałem rzadszy i za bardzo chlapał.
muszę jeszcze tylko wstawić zaworek do regulacji podawania oleju.
nawet przy ustawieniu czasu 1-2s otwarcie i 200s zamknięcie jeszcze delikatnie chlapie na tłumik od spodu.
całość wyszło około 100zł
za tą cenę nic lepszego nie kupisz a za oszczędzone pieniądze można kupić paliwo dla motoru lub dla gardła
....i łańcuch jest wilgotny jak nie powiem co ...

efekt końcowy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


podaję jeszcze parę pomocnych linków.
http://www.xrv.org.uk/forums/bodgers-co ... oiler.html
http://tezla.freehost.pl/html/usprawnienia.html
http://www.nikomp.com.pl/zestawyN/N-107.htm
http://forumold.transalpclub.pl/index.p ... 9&quote=66
http://falcone.com.pl/oliwiarka.html
Pytanie za 100 punktów, co na 3 zdjeciu robi łańcuch pod siedzeniem ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr kwi 09, 2014 1:55 pm 
Zapalony motocyklista
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 30/06/2013 o 23:01
Posty: 1621
Lokalizacja: Krzeszów k. Wałbrzycha
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
Marka motocykla: honda
Model: varadero
Rocznik: 1999
po wnikliwej analizie stwierdzam, że zdecydowanie wisi lub leży i czeka na wszelki wypadek ;p

_________________
Romet Kadet >> CZ 350 >> junak M 10 >> junak M 10 z koszem >> dniepr MT16 (kosz) >> kawasaki KZ 550 >> suzski GS 1000 >> honda Varadero


Ostatnio edytowano Cz kwi 10, 2014 9:58 am przez Gregor, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr kwi 09, 2014 7:21 pm 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 01/02/2011 o 16:57
Posty: 233
Lokalizacja: wrocław
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Varadero
Model: XL1000V
Rocznik: 2000
Yanek napisał(a):
YACCO1 napisał(a):
witam wszystkich.
znalazłem na innym forum jak zrobić domowym sposobem scottoiler.

http://www.polishbanditcrew.pun.pl/view ... hp?id=3377

postanowiłem coś takiego wykonać sam.
tylko bardziej estetycznego.
znalazłem:
przekaźnik cykliczny 6GR200

http://www.ase.hoste.pl/pdfy/6GR.pdf

napięcie pracy - 11 ... 15V;
obciążenie max. - 15A;
prąd pobierany w stanie: włączenia ... < 40 mA; wyłączenia ... < 5mA

Zakresy czasowe – regulowane potencjometrem
zakres mały: 0-30 sek. (wersje 6GR30)
zakres duży: 0-200 sek. (wersje 6GR200)

"Uniwersalne przekaźniki, realizujące funkcję ON-OFF (włączenie / wyłączenie). Zastosowanie w instalacjach elektrycznych 12V, np.: motoryzacja , automatyka .
Po pojawieniu się zasilania , przekaźnik będzie na przemian zwierał i rozwierał styki.
Czas zwarcia i rozwarcia niezależnie regulowane potencjometrami w zakresie 1do 200 sek."
czyli można ustawić że np.
załącza się na 1s i podaję napięcie na elektrozawór, który podaje dalej olej a następnie rozłącza się np. na 200s /zapobiegnie to nadmiernemu chlapaniu olejem/ i tak w kółko.
elektrozawór

http://www.autogaz-market.pl/benzynowe/ ... ynowy.html

Elektrozawór jest wyposażony w manualny zawór, który pozwala na jego udrożnienie
w przypadku awarii cewki.
i zarazem ręczną regulację ilości podawanego oleju.
całość podłączamy np. do świateł
po włączeni świateł zaczyna się cały proces.
aż do wyłączenia.
orientacyjne ceny:
przekaźnik 30 zł
elektrozawór 36 zł
pojemnik na olej to zależy jaki użyjemy i ile mamy miejsca.
rurki kupione w sklepie z rybkami, parę złoty.
czyli na całość z kosztami przesyłki powinno starczyć około 100zł

podaję parę ciekawych linków:
http://www.mumek.cba.pl/olejarka.html
http://www.nowyelektronik.pl/searchskle ... s&nr=16835
http://www.yamahaxj.pl/images/articles/ ... oliler.pdf

układ czasowy można zamontować pod siedzeniem lub owiewką
i nie trzeba go stale ustawiać. wystarczy raz porządnie i po sprawie.
a dla bardziej wtajemniczonych wystarczy podłączyć dwa dodatkowe potencjometry i zamontować je np przy zegarach.
elektrozawór montujemy pod boczną osłoną.
wydajesz na całość około 100zł.
jeśli masz smykałkę i trochę cierpliwości to sobie poradzisz.
możesz w ten sposób zaoszczędzić od 270zł /motooiler/
do 400zł /scottoiler/ a nawet więcej.

już zamontowałem.
wprowadziłem trochę zmian względem projektu.
zamiast wężyka dałem rurkę miedzianą używaną do instalacji gazowych fi6.
jest elastyczna i zarazem bardziej odporna.
końcówka rurki to wkład od długopisu żelowego /większa średnica/
z cięta z jednej strony.
tak jak to wcześniej gdzieś wyczytałem wstawiłem drut do środka rurki przymocowanej do wahacza w celu wyeliminowania z ciekania oleju w czasie dłuższego postoju /noc/.
użyty olej to hipol.
wcześniej używałem rzadszy i za bardzo chlapał.
muszę jeszcze tylko wstawić zaworek do regulacji podawania oleju.
nawet przy ustawieniu czasu 1-2s otwarcie i 200s zamknięcie jeszcze delikatnie chlapie na tłumik od spodu.
całość wyszło około 100zł
za tą cenę nic lepszego nie kupisz a za oszczędzone pieniądze można kupić paliwo dla motoru lub dla gardła
....i łańcuch jest wilgotny jak nie powiem co ...

efekt końcowy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


podaję jeszcze parę pomocnych linków.
http://www.xrv.org.uk/forums/bodgers-co ... oiler.html
http://tezla.freehost.pl/html/usprawnienia.html
http://www.nikomp.com.pl/zestawyN/N-107.htm
http://forumold.transalpclub.pl/index.p ... 9&quote=66
http://falcone.com.pl/oliwiarka.html
Pytanie za 100 punktów, co na 3 zdjeciu robi łańcuch pod siedzeniem ??


jest to część łańcucha po skróceniu.
poprzednik założył mniejszą zębatkę z tyłu i musiał skrócić łańcuch.
a po co wsadził pod siedzenie to już tylko on wie.

_________________
.... do motoru trzeba czuć respekt .....
... nie zawsze wybacza błędy ....
Obrazek

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So kwi 26, 2014 6:46 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 23/04/2014 o 13:37
Posty: 7
Płeć: Nie określono
I tak oto podwójnie zyskałeś zakładając temat. A sam pomysł no i wykonanie super!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt kwi 29, 2014 9:06 pm 
Stały bywalec - trochę wymiata
Offline

Dołączył(a): 27/08/2012 o 18:14
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Mam podobny zestaw! Ja podłączyłem do tylnej lampy - elektrozawór.. ;) Działa wyśmienicie, ale ja mam tylko na jedną stronę. Myślę o przeróbce na dwie strony, bo jedna strona jest smarowana a druga słabo.. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N cze 01, 2014 1:47 pm 
Dzień dobry jestem tu nowy.
Offline

Dołączył(a): 17/05/2014 o 16:02
Posty: 21
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000V Varadero
Rocznik: 2002
Łańcuch musi być smarowany z obu stron ja na razie w moim Viaderku nie mam oliwiarki ale jest plan założenia takowej ale własnej roboty bo zbiorniczek chce zrobić z nie rdzewnej rury z kranikiem zamontowanej do stelaża pod kufry tuż pod wydechem o pojemności co najmniej 1 litra dla tego że jak jeżdże dużo to mały zbiorniczek jest trochę uciążliwy a kranik przy zbiorniczku po to żebym mógł zamykać i otwierać wydostający się ze zbiorniczka olej bo nie chce mieć elektro zaworów ani innych ciekawych wynalazków po prostu patent musi być najprostszy jak się tylko da takie jest moje zdanie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So cze 07, 2014 6:12 pm 
Rekrut
Offline

Dołączył(a): 15/12/2013 o 16:10
Posty: 33
Lokalizacja: Busko Zdrój
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: Varadro
Rocznik: 1999
ja sobie zrobiłem samodzielnie i wyniosło mnie to 60 zł i jestem zadowolony,tylko że olej kapie nie tak jak wszyscy na dół przy zębatce tylko z góry. jak zrobie zdjęcia to wstawie pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So cze 07, 2014 10:24 pm 
Uczy się jeździć
Offline

Dołączył(a): 19/01/2014 o 20:30
Posty: 76
Lokalizacja: Dubiecko
Płeć: Mężczyzna
Imię: Janusz
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL 1000
Rocznik: 2003
Dzisiaj zakończyłem prace przy mojej oliwiarce, kapie że aż miło... :clap:
Koncepcja własna. Zastosowałem elektrozawór Lovato plus włącznik czasowy z wyprowadzeniem na kierownicę sterowania czasem przerwy oraz włącznikiem i diodami sygnalizującymi czas pracy i włączenia sterownika. Fotek nie robiłem, jak ktoś będzie zainteresowany to postaram się wrzucić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lip 02, 2014 3:29 pm 
Stały bywalec - trochę wymiata
Offline

Dołączył(a): 27/08/2012 o 18:14
Posty: 229
Lokalizacja: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna
Panowie szukam praktyka który zrobił coś podobnego http://allegro.pl/scottoiler-dual-injec ... 89378.html
Mam olejarkę made in własna ręka a pomysł z netu.. Czyli elektrozawór, zbiorniczek, wąż i kranik od akwarium :isok2:
Ale cały czas mam smarowanie na jedną stronę, brakuje mi prostego rozwiązania na ten dual system :S Może ktoś ma jakiś pomysł zdjęcie... ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr lip 02, 2014 9:57 pm 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Offline

Dołączył(a): 25/11/2012 o 21:51
Posty: 427
Lokalizacja: Leżajsk
Płeć: Nie określono
Marka motocykla: Honda
Model: XL1000
Rocznik: 1999
Rafik napisał(a):
Panowie szukam praktyka który zrobił coś podobnego http://allegro.pl/scottoiler-dual-injec ... 89378.html
Mam olejarkę made in własna ręka a pomysł z netu.. Czyli elektrozawór, zbiorniczek, wąż i kranik od akwarium :isok2:
Ale cały czas mam smarowanie na jedną stronę, brakuje mi prostego rozwiązania na ten dual system :S Może ktoś ma jakiś pomysł zdjęcie... ;)

Tak na prędkości to będzie dobre http://sklep.auto-bajer.pl/trojnik-spryskiwacza-3-x-4-6mm-z-zaworkiem-zwrotnym-zawor-przeciw-powrotny-wybrane-modele-alfa-romeo-fiat-lancia-i-inne-zgodnie-z-podana-srednica-1szt-rom-c10142.html lub http://www.drypa.pl/produkt1001.html reszta już prosta :isok2:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz lip 03, 2014 2:42 pm 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 03/11/2011 o 19:46
Posty: 744
Lokalizacja: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2006
Yanek napisał(a):
Rafik napisał(a):
Panowie szukam praktyka który zrobił coś podobnego http://allegro.pl/scottoiler-dual-injec ... 89378.html
Mam olejarkę made in własna ręka a pomysł z netu.. Czyli elektrozawór, zbiorniczek, wąż i kranik od akwarium :isok2:
Ale cały czas mam smarowanie na jedną stronę, brakuje mi prostego rozwiązania na ten dual system :S Może ktoś ma jakiś pomysł zdjęcie... ;)

Tak na prędkości to będzie dobre http://sklep.auto-bajer.pl/trojnik-spryskiwacza-3-x-4-6mm-z-zaworkiem-zwrotnym-zawor-przeciw-powrotny-wybrane-modele-alfa-romeo-fiat-lancia-i-inne-zgodnie-z-podana-srednica-1szt-rom-c10142.html lub http://www.drypa.pl/produkt1001.html reszta już prosta :isok2:



Kupiłem identyczny zwrotny zaworek aby mieć smarowanie po obu str łańcucha - zaworek jest lipny bo działa "pod prąd" ;( Z głównego wężyka zaworek ma rozgałęzić podawanie oleju na dwie strony i w ten sam sposób ten zaworek zamyka dopływ oleju - działać będzie tylko wtedy gdy zechcemy z dwóch wężyków przejść w jeden.... :/

_________________
Honda Varadero 1000 - 2006r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt gru 26, 2014 1:46 am 
Motocyklista jak się patrzy !!!
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 13/09/2014 o 22:18
Posty: 408
Lokalizacja: Pszczółki
Płeć: Mężczyzna
Marka motocykla: Honda
Model: varadero 125 xl
Rocznik: 2001
wystarczy zwykły trójnik bez żadnych zaworków jednokierunkowych i potem zamocować to samo po obu stronach zębatki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt lip 03, 2015 7:41 pm 
Sympatyk
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a): 23/01/2015 o 18:06
Posty: 166
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sylwek
Marka motocykla: suzuki
Model: gsx-1250fa
Rocznik: 2010
coś podrzucę jako element do "przemyślenia"
problemem dysz podwójnych jest ich kapanie na postoju.
założeniem mojej dyszy jest jednak dozowanie oleju pompką z dwutaktu

aby dysza nie kapała to na końcu dyszy wywierciłem porzeczny otwór
Obrazek
następnie zalutowałem odpływ końcowy
Obrazek
i na koniec na wszystko założyłem wężyk silikonowy (o wewn. otworze 1mm)
Obrazek

pompka dozownika wypchnie olej ale nie pozwoli na jego grawitacyjny wypływ.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL