Witam koledzy

Tematy dotyczące przeróbek oraz zmian parametrów motocykla.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Mandol
Rekrut
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 04, 2010 8:17 pm
Lokalizacja: Cibórz

Witam koledzy

#1 Post autor: Mandol »

Zastanawiał się ktoś z Was jak by Viaderko wyglądało na szerokim laku.

Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#2 Post autor: Czarny »

A od czego dasz wahacz?
I jak ustawisz zębatkę i tarczę, bo ja tam miejsca nie widziałem jak o tym myślałem.

Mandol
Rekrut
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 04, 2010 8:17 pm
Lokalizacja: Cibórz

#3 Post autor: Mandol »

Tak narazie myślałem, wiesz można dać oponę na rańcie np. jak w samochodach. Chodzi mi o to że zaplecze by się lepiej prezętowało. Jakieś chude. Jak to zrobić jeszcze niewiem

Mandol
Rekrut
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 04, 2010 8:17 pm
Lokalizacja: Cibórz

#4 Post autor: Mandol »

Może mamy pośród nas kogoś kto już próbował. Np. o kominach była łąka i jak się temat rozwinął

Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#5 Post autor: Czarny »

Wiesz kominy to nie ingerencja w konstrukcję moto.
Jak coś wymyślisz to OK ale raczej trudny temat.
Ja miałem plan a wstawienie koła 17cali z przodu, efekt optyczny jak wielkie supermoto.
Teoretycznie pasuje od CBF 1000 ale.....po konsultacji z kolesiem, który budował SAM-a wyszło, że zaostrzenie kąta główki ramy spowoduje powiększenie shimmy.
A może to jednocześnie wpłynąc negatywnie na prowadzenie na zakrętach.

Wiadro wg mnie lepiej prowadzi się na opuszczonym tyle, wygodniej jednak siedzi mi sie na podniesionym, chyba nie będę kombinował.

Mandol
Rekrut
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 04, 2010 8:17 pm
Lokalizacja: Cibórz

#6 Post autor: Mandol »

Kolega kiedyś kupował viadro od gościa, który nie potrafił na nim jeżdzić. Stwierdził że moto jest do h.... Problem polegał podobno na tym że wymienił tylko jedną gumę i viadro miało problem. Po wymianie kompletu zaczeło latać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning”