XENON- gadget czy potęga?

Tematy dotyczące przeróbek oraz zmian parametrów motocykla.
Wiadomość
Autor
Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#61 Post autor: Czarny »

Nie wyjmę, poczekam, aż mi zabiorą!!!!

Dukii
Zapalony motocyklista
Posty: 1882
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 10:09 am
Lokalizacja: Mysiadło

#62 Post autor: Dukii »

giemziorek pisze:Z tego co wiem to motocykle nie musza miec specjalnych lamp do ksenowow. Ponoc nie ma na to przepisow. A oslepianie mozna pewnie sporo zmniejszyc dobrze ustawiajac reflektory.

Mnie kiedys tez zatrzymala policja, ale skonczylo sie kontrola dokumentow i luzna rozmowa na temat nowoczesnej technologii oswietleniowej :D
No niestestey na kloszach od lamp jest opisane do jakich żarówek są przeznaczone. Dlatego w zeszłym roku miałem problem z przeglądem technicznym. Od razu panowie technicy zwracali uwagę na to ze mam ksenony w kloszu H4. I właśnie to jest ta niezgodna z przepisami przeróbka za którą mogą zabrać dowód.
KTM 690 R.... istny diabeł! Mój pierwszy raz..... 10.04.2013

giemziorek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 369
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 12:37 pm
Lokalizacja: Warszawa

#63 Post autor: giemziorek »

Dukii pisze:
giemziorek pisze:Z tego co wiem to motocykle nie musza miec specjalnych lamp do ksenowow. Ponoc nie ma na to przepisow. A oslepianie mozna pewnie sporo zmniejszyc dobrze ustawiajac reflektory.

Mnie kiedys tez zatrzymala policja, ale skonczylo sie kontrola dokumentow i luzna rozmowa na temat nowoczesnej technologii oswietleniowej :D
No niestestey na kloszach od lamp jest opisane do jakich żarówek są przeznaczone. Dlatego w zeszłym roku miałem problem z przeglądem technicznym. Od razu panowie technicy zwracali uwagę na to ze mam ksenony w kloszu H4. I właśnie to jest ta niezgodna z przepisami przeróbka za którą mogą zabrać dowód.
Czlowiek uczy sie cale zycie :)

A tak powaznie to zawsze mozna wozic ze soba odpowiednia zarowke i w razie potrzeby w ciagu paru minut z jej wykorzystaniem "usunac awarie" na drodze :)

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#64 Post autor: smutek »

giemziorek pisze:

Czlowiek uczy sie cale zycie :)

A tak powaznie to zawsze mozna wozic ze soba odpowiednia zarowke i w razie potrzeby w ciagu paru minut z jej wykorzystaniem "usunac awarie" na drodze :)
chyba że jeździsz austryjackim wynalazkiem . Wtedy musisz zdemontować cały przód motocykla żeby dostać się do żarówki :D
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

giemziorek
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 369
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 12:37 pm
Lokalizacja: Warszawa

#65 Post autor: giemziorek »

smutek pisze:
giemziorek pisze:

Czlowiek uczy sie cale zycie :)

A tak powaznie to zawsze mozna wozic ze soba odpowiednia zarowke i w razie potrzeby w ciagu paru minut z jej wykorzystaniem "usunac awarie" na drodze :)
chyba że jeździsz austryjackim wynalazkiem . Wtedy musisz zdemontować cały przód motocykla żeby dostać się do żarówki :D
Ale zgdonie z Twoim podpisem jest to mozliwe, bo zawsze posiadasz odpowiednie narzedzia ;)

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#66 Post autor: smutek »

Fakt :D
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

Przemek
Zapalony motocyklista
Posty: 1353
Rejestracja: wt kwie 10, 2007 12:14 am

#67 Post autor: Przemek »

giemziorek pisze: Mnie kiedys tez zatrzymala policja, ale skonczylo sie kontrola dokumentow i luzna rozmowa na temat nowoczesnej technologii oswietleniowej :D
Wszystko zależy od tego czy trafisz na buca czy na normalnelgo stróża prawa ;) Jak wszędzie trafiają się różni.
nieaktualne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning”