Jako, że temat jest dość ciekawy, postanowiłem sprawdzić jak sprawa wygląda z punktu widzenia producenta (serwisówki), a nie pracownika serwisu.
Gaźnik
- Sekcja 3-3 - Harmonogram serwisów -> synchronizacja gaźników co 12 tys. km,
- Sekcja 3-12 - Synchronizacja gaźników -> opis procedury, w tym "różnica podciśnień 20 mm Hg".
Wtrysk
- Sekcja 3-4 - Harmonogram serwisów -> brak informacji dot. synchronizacji wtrysków,
- Sekcja 5-62 - "Do not loosen or tighten the white painted bolts and screws of the throttle body. Loosening or tightening them can cause throttle and idle valve synchronization failure." (W luźnym tłumaczeniu: Nie poluźniaj ani nie dokręcaj śrub pomalowanych na biało, bo może to skutkować niewłaściwą synchronizacją.)
Mamy tu wskazaną śrubę, o której mowa w temacie (nie ruszać).
Opis procesu synchronizacji odnosi się tylko do "Starter Valve", czyli czegoś na wzór zaworu ssania (sekcja 5-71).
Niczego innego dot. układu zasilania paliwem nie znalazłem w dokumentacji, co nie oznacza, że tego tam nie ma. Jeśli ktoś ma jakieś dodatkowe informacje, to zachęcam do ich udostępnienia
Wymiana filtra powietrza, świec, synchronizacja sd03
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Wymiana filtra powietrza, świec, synchronizacja sd03
Uwielbiam autoryzowane serwisy .... ich legendarną fachowość
Jest jak Yeti - każdy o niej słyszał, ale nikt nie widział (doświadczył).
Bez względu na markę i typ pojazdu.
ps.: Oczywiście nie tyczy się to każdej czynności wykonywanej w ASO.
Czasami po prostu ciężko jest coś spiep...ć.
Jest jak Yeti - każdy o niej słyszał, ale nikt nie widział (doświadczył).
Bez względu na markę i typ pojazdu.
ps.: Oczywiście nie tyczy się to każdej czynności wykonywanej w ASO.
Czasami po prostu ciężko jest coś spiep...ć.
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)