pompa paliwa
W sumie filozofii w tym nie ma . Potrzebne będzie: lutownica, kalafonia, cyna, śrubokręt krzyżowy, imbus do osłony silnika. Odkręcasz osłonę silnika, wyciągasz pompę z gumowego mocowania. W pokrywie pompy jest jedna śruba, którą odkręcasz. Przerywacz masz zaraz pod pokrywą, odlutowujesz stary przewód, i odkręcasz dwie(?) śruby mocujące przerywacz. Jeżeli masz słabą pamięć , to jak odkręcisz pokrywę zrób zdjęcie (są tam przetoczenia w które trzeba wpasować elementy przerywacza), żebyś nie miał problemów z montażem. No i reszta analogicznie w odwrotnym kierunku. Nie zapomnij o oczyszczeniu uszczelki i styków pokrywy z obudową, bo przeważnie są uwalone od błocka.
- Kris070
- Udaje motocyklistę
- Posty: 101
- Rejestracja: sob kwie 10, 2010 1:45 am
- Imię: Krzysztof
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Żarów
a może zamiast mikuni :
http://adventuresklep.pl/product_info.p ... cts_id=295 ?
http://adventuresklep.pl/product_info.p ... cts_id=295 ?