próbowałem latać na paliwach o wyrzszej liczbie oktanów, poza spokojniejszą pracą silnika i niewielkiej oszczędności około 300 ml/100 km. żadnych fajerwerów...no chyba że w kieszeni 8)
Niezle obliczenia to chyba w jakimś laboratorium ;-)
Z tego co wiem to zaleca sie używanie takiego rodzaju paliwa co 10-20 zbiorników normalnego jeden zbiornik większej ilości oktanów... wypala się wtedy osad i inne syfy... przy codziennej jeździe podobno nie jest zalecany...
Leje zawsze 98 i jest ok silnik lepiej pracuje i wydaje mi się że jest mocniejszy pokusiło mnie parę razy i z zalałem 95 odczucia na minus.też zastanawiałem się nad 100 ale właściwie po co jak jest ok.
Koledzy jak ręką odjął. Chyba syfy wypalał. Teraz jeździ jak ta lala na vpower racing 100. Różnica między 98 i 100 jest. ślicznie pracuje w zakresie 4000 - 6500 obr. Wydaje się jakby silnik w oleju pływał
Chyba koniec z 95 Jedyny minus to cena bo kosztuje 5.45zł
aslanpl pisze:Koledzy jak ręką odjął. Chyba syfy wypalał. Teraz jeździ jak ta lala na vpower racing 100. Różnica między 98 i 100 jest. ślicznie pracuje w zakresie 4000 - 6500 obr. Wydaje się jakby silnik w oleju pływał
Chyba koniec z 95 Jedyny minus to cena bo kosztuje 5.45zł
aslanpl pisze:Koledzy jak ręką odjął. Chyba syfy wypalał. Teraz jeździ jak ta lala na vpower racing 100. Różnica między 98 i 100 jest. ślicznie pracuje w zakresie 4000 - 6500 obr. Wydaje się jakby silnik w oleju pływał
Chyba koniec z 95 Jedyny minus to cena bo kosztuje 5.45zł
a ja myśle, że to tylko tak Ci sie wydaje
Zalałem znowu 95. Jeśli mi się wydaje to faktycznie muszę być uczulony ale dla mnie różnica jest ogromna w pracy. Liczę na to, że zalałeś do siebie vpower racing że masz taką opinię?