PMR na moto

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
Wiadomość
Autor
biedrona
Uczy się jeździć
Posty: 95
Rejestracja: pn lis 06, 2006 12:54 am
Lokalizacja: Knurów

#16 Post autor: biedrona »

Jazlo, jak ci sie sprawuje to ustrojstwo w praktyce

Awatar użytkownika
kam1l_slij
Udaje motocyklistę
Posty: 154
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda
Model: Xl1000 v2
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Żory

#17 Post autor: kam1l_slij »

smutek pisze:cb sie nie da ,wtryski robią za duże zakłucenia .Zimny testował.

Wszystko sie da;) ja już jeżdżę drugi rok i jak na razie bez mandatu 8)
Prąd, paliwo, woda, olej ;)

Awatar użytkownika
Bartas
Uczy się jeździć
Posty: 68
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 7:50 am
Lokalizacja: Skwierzyna

#18 Post autor: Bartas »

W Radiach CB , należy na kablu zasilającym ( + ) założyć filtr przeciwzakłóceniowy.
Masę lub jak kto woli ( - ) trzeba pociągnąć bezpośrednio z aku.
Należy odizolować radio od elementów ramy ( masy ) - lecz to nie reguła.

Niektóre ( te lepsze filtry ) posiadają dodatkowy kabel ( niebieski ) do podłączenia masy ( w tym przypadku ramy itp. ) wtedy radio może dotykać elementów z masą.

Gorzej sprawa wygląda z podłączeniem anteny. A raczej jej zestrojeniem.
Kilku moich znajomych , którym zakładałem radia chcieli mieć antenę na kufrze.
Uchwyt anteny jest jednocześnie masą , i ( w przypadku samochodu ) cała karoseria jest masą. W motorze wiemy jak jest.


Przy strojeniu anteny cewką ( jeśli SWR jest dalej większy niż 1.1 ) należy skracać kabel co 10 cm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”