kolizja tłoka i zaworów
Szewc bez butów..-to tak z autopsji Ale te kolizje nie wynikały ze złej regulacji !zalmen3 pisze:Jak oglądam te fotki to tylko utwierdzam się w przekonaniu że pieprzyć te parę stów na uszczelki ale pod pokrywki zaworów muszę na wiosnę zajrzeć, mimo że przebiegu 24 tys po ostatnim razie jeszcze nie osiągnąłem, ale latka już poleciały. Lepiej nie ryzykować takich widoków :roll:
Pozdrawiam
A wracając do głównego wątku-Seba co tam pod deklem znalazłeś?? :
- roadrunner
- Udaje motocyklistę
- Posty: 176
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 11:25 pm
- Lokalizacja: Lubartów, Warszawa
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Cześć wszystkim forumowiczom , witam po dłuższej nieobecności. Zdjąłem dzisiaj głowicę przedniego cylindra. Wydaje mi się , że to co się stało to szczęście w nieszczęściu. Zawory ssące w otwartej pozycji trochę przygięte. Wydechowe nie tknięte. Wałki rozrządu bez zmian widocznych gołym okiem . Popatrzcie sami:
głowica z góry :
tutaj tłok bez uszkodzeń , nie da się nie zauważyć dwóch miejsc gdzie delikatnie doszło do kolizji :
W poniedziałek targam na lotnisko do stolicy , także podjadę do Motoristy po dwa zawory i uszczelniacze. Uszczelki pod głowicę zamówiłem w innym miejscu. Pytanie czy uszczelka pod przedni i tylny to ta sama ? Wizualnie po obróceniu pasuje (tak mi się wydaje )[/img]
Co o tym sądzicie ? doradźcie na co jeszcze zwrócić uwagę ewentualnie co jeszcze zrobić. Tylny cylinder nie miał kolizji , niepotrzebnie go rozbierałem.
głowica z góry :
tutaj tłok bez uszkodzeń , nie da się nie zauważyć dwóch miejsc gdzie delikatnie doszło do kolizji :
W poniedziałek targam na lotnisko do stolicy , także podjadę do Motoristy po dwa zawory i uszczelniacze. Uszczelki pod głowicę zamówiłem w innym miejscu. Pytanie czy uszczelka pod przedni i tylny to ta sama ? Wizualnie po obróceniu pasuje (tak mi się wydaje )[/img]
Co o tym sądzicie ? doradźcie na co jeszcze zwrócić uwagę ewentualnie co jeszcze zrobić. Tylny cylinder nie miał kolizji , niepotrzebnie go rozbierałem.
Zawory po"kosmetycznym zabiegu"-znajomy szlifierz pewnie od biedy by to uratował
Ale koszt nowych jest raczej niewielki więc te na półeczkę ku pamięci..,sprawdź jak wyglądają prowadnice zaworów-czy nie ma pęknięć bo się to czkawką odbije.Zmień też uszczelniacze zaworów skoro i tak już masz czaszki w górze.
A tu masz katalog części-porównaj nr uszczelek http://www.varaderoclub.pl/tech/PC3_XL1000V-VA.pdf
Sprawdź jeszcze szczelność zaworów tej nieuszkodzonej głowicy-na naftę,ON lub inny płyn.Dobrze byłoby lekko dotrzeć zaworki nawet jeśli nie dostały strzała.
Powodzenia 8)
Ale koszt nowych jest raczej niewielki więc te na półeczkę ku pamięci..,sprawdź jak wyglądają prowadnice zaworów-czy nie ma pęknięć bo się to czkawką odbije.Zmień też uszczelniacze zaworów skoro i tak już masz czaszki w górze.
A tu masz katalog części-porównaj nr uszczelek http://www.varaderoclub.pl/tech/PC3_XL1000V-VA.pdf
Sprawdź jeszcze szczelność zaworów tej nieuszkodzonej głowicy-na naftę,ON lub inny płyn.Dobrze byłoby lekko dotrzeć zaworki nawet jeśli nie dostały strzała.
Powodzenia 8)
- roadrunner
- Udaje motocyklistę
- Posty: 176
- Rejestracja: ndz gru 05, 2010 11:25 pm
- Lokalizacja: Lubartów, Warszawa
Tu masz uszczelki: http://moto.allegro.pl/uszczelka-glowic ... 41220.html , pewnie lekko taniej niż w aso. Zawory ssące orginalne nowe widziałem chyba na eBay-u. Obejrzyj dokładnie gniazda zaworów czy nie "dostały" przypadkiem, no i po złożeniu obowiązkowo test naftą...
O, proszę bardzo, są i na allegro... :
http://allegro.pl/show_item.php?item=2174901681
Zdecydowanie taniej niż w aso
O, proszę bardzo, są i na allegro... :
http://allegro.pl/show_item.php?item=2174901681
Zdecydowanie taniej niż w aso
Never ride faster, than your guardian angel can fly...