przednie tarczki i duperele

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
booros
Udaje motocyklistę
Posty: 115
Rejestracja: czw paź 21, 2010 6:03 pm
Lokalizacja: Genewa

#16 Post autor: booros »

james - myslalem juz nad tym :)

poki co kupilem lozyska glowki ramy "all balls" z uszczelniaczami - zaryzykuje.

na tyl tarcza ebc (okolo 250zl)
klocki na tyl sbs street excel (okolo 130)

filtr powietrza (okolo 50zl) - przy okazji od jednego sprzedawcy

tak sie zlozylo, ze zostaly mi jeszcze klocki Vesrah (od poprzedniego wlasciciela 4komplety dal) to dam na przod.

kupilem te tarcze na przod dziwolagi "chinskie" z o24- w zapasie bede mial stare - napisze jak sie sprawdza.

kupilem juz uszczelki do wydechow (komplet)+obejma (50 frankow)

najbardziej mnie wkurza w tym przegladzie, ze musialem karbony scorpiona zdjac, pozniej znow je bede musial przemieniac bo z nimi nie przejda. stelaz do sakw bardzo utrudnia demontaz, a jak ktos montowal stelaz to wie ile jest z nim pierdzielenia.
Get your motor runnin'

Awatar użytkownika
booros
Udaje motocyklistę
Posty: 115
Rejestracja: czw paź 21, 2010 6:03 pm
Lokalizacja: Genewa

#17 Post autor: booros »

tamte tarcze sprzedaly sie i nie chcac czekac nie wiadomo ile doplacilem 40zl,

czyli za sztuke wyszlo okolo 400zl

tarcze takie jak tutaj:
http://www.ebay.com/itm/Front-Round-Flo ... 0632730389

w sumie wole okragle.
Get your motor runnin'

Czarny
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 758
Rejestracja: wt lip 15, 2008 11:06 pm
Marka motocykla: Honda
Model: XL 1000VA
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Warszawa Wawer

#18 Post autor: Czarny »

Zmieniłem tarcze przednie przy przebiegu 90tys km.
Zalożyłem tajwańskie powycinane po około 350zł/szt, hamowanie się poprawiło.
Po przejechaniu na nich 30tys km, motocykl sprzedałem i obecny właściciel nadal jeździ.
Nie zauważyłem na nich widocznego zużycia.

Awatar użytkownika
booros
Udaje motocyklistę
Posty: 115
Rejestracja: czw paź 21, 2010 6:03 pm
Lokalizacja: Genewa

#19 Post autor: booros »

hej,

no wiec zrobione wszystko-

wydechy w zeszlym tygodniu.

dzisiaj od okolo 13 do 21 reszta tzn.


tarcza tyl, przod , klocki przod tyl( uwaga zeby nie dokrecac za mocno tarcz do felgi - bo latwo upierdzielic srube - mi upierd..la sie jedna sruba przy dokrecaniu a duzego oporu nie bylo- uroki pieprzonego aluminium)

zmieniony filtr powietrza,

zmienione oryginalne kulkowe lozysko glowki ramy na nowe stozkowe- przy tym bylo mase pieprzenia, flex tez byl w ruchu nie raz....

zmieniony plyn hamulcowy, hamulce odpowietrzone

ogolnie z pomoca kolegi oraz z pomoca innego (johny walker)pookolo 7 drinkach szczesliwie udalo sie wszystko zrobic.

potestuje tarcze i dam znac...

ogolnie skonany ale szczesliwy- mam nadzieje, ze teraz przeglad szwajcarski przejdzie z palcem w nosie.

heeY!
Get your motor runnin'

Awatar użytkownika
płock1964
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 551
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
Marka motocykla: Varadero + Pannonia
Model: sd1
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Płock - Schwedt

#20 Post autor: płock1964 »

booros pisze:hej,

no wiec zrobione wszystko-

wydechy w zeszlym tygodniu.

dzisiaj od okolo 13 do 21 reszta tzn.


tarcza tyl, przod , klocki przod tyl( uwaga zeby nie dokrecac za mocno tarcz do felgi - bo latwo upierdzielic srube - mi upierd..la sie jedna sruba przy dokrecaniu a duzego oporu nie bylo- uroki pieprzonego aluminium)

zmieniony filtr powietrza,

zmienione oryginalne kulkowe lozysko glowki ramy na nowe stozkowe- przy tym bylo mase pieprzenia, flex tez byl w ruchu nie raz....

zmieniony plyn hamulcowy, hamulce odpowietrzone

ogolnie z pomoca kolegi oraz z pomoca innego (johny walker)pookolo 7 drinkach szczesliwie udalo sie wszystko zrobic.

potestuje tarcze i dam znac...

ogolnie skonany ale szczesliwy- mam nadzieje, ze teraz przeglad szwajcarski przejdzie z palcem w nosie.

heeY!

Na to pomaga HELICOIL albo podobne, bo jest ich kilka.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.

Awatar użytkownika
booros
Udaje motocyklistę
Posty: 115
Rejestracja: czw paź 21, 2010 6:03 pm
Lokalizacja: Genewa

#21 Post autor: booros »

lekko nawiercilem brzeszczotem i wyjalem, potem od owiewki dosztukowalem (ciutke dluzsza ale ksztalt zblizony) a do owiewki znalazlem cos innego.


wczoraj zrobilem przyslowiawa setke po okolicy zeby zobaczyc jak sie wszystko sprawuje i jest gitara!

hamulce zagrzaly sie z deko z przodu troche bardziej ale lap nie sparzylo wiec w miare przyzwoitosci, tarcze z przodu wygladaja slicznie- blyszcza sie jak psu jajca, tarcza ebc z tylu troche brzydziej bo miala dziwne zoltawe pokrycie z wierzchu (fabrycznie) ale klocki juz to przetarly i jest git.

dzis tez dolozylem 50 i jakby sie juz mniej grzalo (choc ja i tak nauczony silnikiem hamowac)

jedynie co to jak slysze moj motocykl to tak jakby nie moj po uszczelnieniu i zmienieniu karbonowych wydechow na oryginaly.
cichutenki taki prawie jak skuterek ;)


a przeglad przeszedlem dzis bez zadnego ale.

tu gdzie mieszkam przeglad jest "panstwowy" i b.restrykcyjny i jest tylko jedne miejsce w kantonie gdzie sie to robi. No ale teraz na 2 latka mam teraz z bani :D

pozdro! i szerokosci :)
Get your motor runnin'

drachu01
Udaje motocyklistę
Posty: 105
Rejestracja: pn sie 13, 2012 11:31 am
Lokalizacja: Sworoń

#22 Post autor: drachu01 »

szerokości!!!!!

a jak byś kiedyś przypadkiem znalazł gdzieś lampę od sd01 to daj znać :D :D :D
no risk,no fun

Awatar użytkownika
Midmere
Uczy się jeździć
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 22, 2011 7:36 am
Imię: Marcin
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2002
Lokalizacja: Gliwice

#23 Post autor: Midmere »

Przy okazji jeszcze zapytam w tym temacie: czy orientujecie się może, czy przednie tarcze hamulcowe z VFR 800 rok 2002 (ABS) będą pasowały do Varadero 2002? Wyglądają diablo podobnie jak moje, tylko czy rozstaw śrub jest podobny?

Moj motocykl nie posiada ABS, ale sprzedający oferuje komplet a mi szczególnie zależy akurat na tarczy bez zębnika ABS.
Honda Varadero XL 1000

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”