właśnie wróciłem z przejażdżki.james pisze:Też mam i polecam! Czy problem jest finalnie rozwiązany?YACCO1 pisze:strat nie ma.james pisze:I bardzo ładnie. Jeżeli na światłach, przy wyższych obrotach tj. 4-5tys masz coś około 14.3-14.5V to jest idealnieYACCO1 pisze:dzisiaj znalazłem trochę czasu i przeczyściłem wtyczkę przy regulatorze napięcia.
drugą / pod bakiem/ nie udało mi się rozpiąć.
była stopiona a kable sztywne i bez izolacji.
po wycięciu kostki i zlutowaniu przewodów.
napięcie bez załączonych świateł:
załączone światła:
filmik pokazujący napięcia przy włączonym motorze oraz załączonymi światłami i bez.
sorry za jakość. kręcone kiepskim telefonem
http://www.youtube.com/watch?v=3nVSwdCWLQg
Swoją drogą sprawdź napięcie na regulatorze napięcia (zielony i czerwony przewód). Jeżeli jest to samo co na aku to nie ma strat w układzie elektrycznym i wszystko musi działać
mam zrobiony "mostek" między "+" akumulatora a regulatorem /czerwony/.
jak na razie wszystko ok.
napięcie na światłach przy obrotach ~2000 i więcej -14.1v
na wolnych obrotach ~13v