Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

Poradniki krok po kroku...
Wiadomość
Autor
Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#16 Post autor: Baza »

Kolego Jimi świetny patent.
Mogę prosić jakieś dokładniejsze info??Jaki rocznik? przód czy tył do tego doblo/punto? Pytam bo w sklepie na pewno o to zapytają.
Mam rozebrany amor to przy okazji bym takie coś ogarnął i będzie na wieki wieków...

Jimi
Udaje motocyklistę
Posty: 164
Rejestracja: wt lut 02, 2016 10:33 pm
Imię: Kamil
Marka motocykla: Honda XLV 1000
Model: SD01
Rocznik: 1999
Lokalizacja: Ogrodzieniec

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#17 Post autor: Jimi »

Hej, oto dane gumska:

Osłona amortyzatora przód L/P 55700767

KODY OE:

ABARTH: 55700767

ALFA ROMEO: 55700767

Długość [mm]: 205
średnica wewnętrzna [mm]: 80,0
średnica wewnętrzna [mm]: 66,0
Materiał: Guma

FIAT DOBLO

FIAT DOBLO (119) 1.2 (223AXA1A) - od 2001.03 - 48 kW - 65 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.2 16V - od 2005.09 - 59 kW - 80 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.3 D Multijet - od 2005.10 - 62 kW - 84 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.3 JTD - od 2005.05 - 55 kW - 75 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.4 - od 2005.10 - 57 kW - 77 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.4 Flex - od 2009.08 - 63 kW - 86 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 - od 2002.09 - 68 kW - 92 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 16V (223AXD1A) - od 2001.10 - 76 kW - 103 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.6 Natural Power - od 2002.09 - 76 kW - 103 KM - 1596 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 D Multijet - od 2005.10 - 88 kW - 120 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD (223AXE1A) - od 2001.10 - 74 kW - 100 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO (119) 1.9 JTD - od 2003.07 - 77 kW - 105 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.2 16V - od 2001.11 - 59 kW - 80 KM - 1242 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 D Multijet - od 2005.10 do 2010.01 - 55 kW - 75 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.3 JTD 16V Multijet - od 2006.08 - 62 kW - 84 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.4 - od 2005.10 - 57 kW - 77 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO Cargo (223) 1.9 JTD - od 2003.07 - 77 kW - 105 KM - 1910 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 - od 2010.02 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 - od 2011.10 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.4 Natural Power - od 2010.06 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 74 kW - 100 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie pełne/Kombi (263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 - od 2010.02 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 - od 2011.10 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 Flex - od 2009.11 - 63 kW - 85 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.4 Natural Power - od 2010.02 - 88 kW - 120 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO nadwozie wielkopojemne (152, 263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.3 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1248 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.4 - od 2010.04 - 70 kW - 95 KM - 1368 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 66 kW - 90 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2010.02 - 77 kW - 105 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 1.6 D Multijet - od 2011.02 - 74 kW - 101 KM - 1598 ccm
FIAT DOBLO platforma/podwozie (263) 2.0 D Multijet - od 2010.02 - 99 kW - 135 KM - 1956 ccm
Honda XL 1000, H-D FLSTF EVO, SAM ZAP 1200 x 2, Dniepr Mt9

Baza
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 30, 2008 5:08 pm
Lokalizacja: Żywiec

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#18 Post autor: Baza »

Pełna profeska piękne dzieki

Awatar użytkownika
Staszek1
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 605
Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
Imię: Staszek
Marka motocykla: KTM
Model: 1090 ADV R
Rocznik: 2018
Lokalizacja: Milanówek

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#19 Post autor: Staszek1 »

Pozazdrościłem koledze pomysłu i .......

.......

..... mam i ja :))
Amor tył.jpg
Amor tył.jpg (86.81 KiB) Przejrzano 4116 razy
szkoda, że pomarańczowej nie znalazłem, ale co tam, ma działać.
Osłony.jpg
Osłony.jpg (58.99 KiB) Przejrzano 4116 razy
Przednie sprawiły się w ubiegłym sezonie idealnie. Przy wymianie oleju w lagach wszystko poszło bez najmniejszego oporu. Lagi czyste i lśniące. Uszczelniacze pyłowe były w idealnym stanie, tak że nawet nie wymieniałem.

A swoją drogą, wiecie jaki syf nie olej zrobił się w lagach po jednym sezonie i 20 000 km???
Olej z lag.jpg
Olej z lag.jpg (29.84 KiB) Przejrzano 4116 razy
To był syntetyczny Motorex . Kolorek nie ciekawy, ale nie walił padniętą rybą jak poprzedni :hystery:
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)

Awatar użytkownika
Merlin
Sympatyk Weteran
Sympatyk Weteran
Posty: 752
Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
Imię: Maciek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Racibórz

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#20 Post autor: Merlin »

Teoretycznie pomysł z harmonijka gumową jest dobry, jednak co jak guma pęknie i do środka zacznie się dostawać błoto, które zostanie w gumie? Amor padnie o wiele szybciej.
Tu mam wątpliwość.

Awatar użytkownika
Staszek1
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 605
Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
Imię: Staszek
Marka motocykla: KTM
Model: 1090 ADV R
Rocznik: 2018
Lokalizacja: Milanówek

Re: Osłona tylnego zawieszenia by Yanek

#21 Post autor: Staszek1 »

Jak pęknie guma, to będą zdecydowanie większe problemy niż padnięty amorek
:hystery: :hystery: :hystery:

A tak na poważnie. Pewnie z czasem i pęknie, ale żeby zaraz błoto się tam zbierało w jakichś strasznych ilościach?
Ten amor to raczej strasznego skoku nie ma, więc trochę wytrzymać osłona powinna.
No ale celna uwaga kolegi - trzeba regularnie kontrolować.
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”