Gmole (engine crash bary) - potrzebuje fotki montazowe

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
Wiadomość
Autor
jawa
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 7:02 pm
Lokalizacja: Birmingham - UK
Kontakt:

Gmole (engine crash bary) - potrzebuje fotki montazowe

#1 Post autor: jawa »

witam,
Zakupilem gmole od GIVI (model TN454) i mam problem z montazem. Moj motocykl jest z roku 2009. Przyjzalem sie w modelu 2007 jak to jest zamocowane i widze ze podczas moich prob te same gmole co w modelu 2007 ukladaja sie inaczej.
Chodzi o to ze z boku motoru trzeba je przykrecic do ramy, odkrecajac uprzednio srube trzymajaca silnik. wszystko byloby ok tyle ze w modelu ktory ogladalem wszystko pasowalo idealnie, a w moim podstawa rurki gmola jest ponad ta sruba...

sfotografowalem mojego gmola przed montarzem i na zielono jest zazaczona postawa rurki jak szla w innym modelu a jak widac w moim skierowana jest w dol.
Obrazek

w kolejnym obrazku widac jak mniewiecej u mnie sie to uklada
Obrazek

a w tym widac jak to powinno byc:
Obrazek

czy ktos moglby sprawdzic w swojej maszynie i potwierdzic czy mam racje ze z moimi gmolami jest cos nie tak czy nie ?
najlepiej jeszcze jakbym mogl jakies foto otrzymac w zblizeniu.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 11, 2010 11:49 pm przez jawa, łącznie zmieniany 1 raz.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#2 Post autor: smutek »

Nie ma obrazków :?
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

jawa
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 7:02 pm
Lokalizacja: Birmingham - UK
Kontakt:

#3 Post autor: jawa »

juz sa obrazki....

czytalem archiwalne posty i teraz tak sobie mysle czy ze wzgledu na to ze uzytkownicy zglaszali problem iz gmole ocieraja o przewody hamulcowe to moze lekko zmienili konstrukcje i ja juz mam ta wersje niewadliwa ?

Ali
Rekrut
Posty: 42
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 11:32 pm
Lokalizacja: Hrubieszów

#4 Post autor: Ali »

Konstrukcja jest ta sama, najprawdopodobniej trafiło Ci sie takie wykonanie. Koledze do SD01 musieliśmy doginać bo też nie pasowały

jawa
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 7:02 pm
Lokalizacja: Birmingham - UK
Kontakt:

#5 Post autor: jawa »

a to czyli moje sa lekko zle wykonane ?
bo jesli konstrukcja jest ta sama to chyba bede musial sie z tym zwrocic do sprzedawcy zeby mi przyslali lepiej wykonane. bo te obecne wygladaja jak konstruowane w wiejskim garazu.

dodam jeszcze ze wspornik pod reflektorem tez jakis dziwny bo nie moge go skrecic wokolo rurki tak jak zalecaja bo sruby za krotkie jesli podloze zalecane podkladki to juz nakretki nie nakrece.

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#6 Post autor: smutek »

Standard givi . Ja też musiałem podginać :lol:
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#7 Post autor: kolim »

kazde gmole trzeba mniej lub wiecej naginac :)

Rurki sie lepiej sprawdaja nagiete bo nie lataja ;-)
Obrazek

jawa
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 7:02 pm
Lokalizacja: Birmingham - UK
Kontakt:

#8 Post autor: jawa »

jest jakas szansa zeby zobaczyc jak to jest u was? W moim przypadku nie wystarczy nagiac, ale odciac i przyspawac od nowa ta plaska blache zeby byla jak trzeba..
Nie wiem czy mimo ceny tych gmoli wlasnie tak nie zrobie bo zanim mi to wymienia to minie kolejny miesiac.

Moze ktos wie jaka wartosc na kluczu dynamometrycznym nalezy ustawic dokrecajac te sruby po bokach ramy,ktore trzymaja silnik?

Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#9 Post autor: zalmen3 »

Sruba ktora pokazujesz na zdjeciach nr 2 i 3 powinna byc dokrecona momentem 39 Nm.

Pozdrawiam

kolim
Zapalony motocyklista
Posty: 797
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#10 Post autor: kolim »

jawa pisze:jest jakas szansa zeby zobaczyc jak to jest u was? W moim przypadku nie wystarczy nagiac, ale odciac i przyspawac od nowa ta plaska blache zeby byla jak trzeba..
Nie wiem czy mimo ceny tych gmoli wlasnie tak nie zrobie bo zanim mi to wymienia to minie kolejny miesiac.

Moze ktos wie jaka wartosc na kluczu dynamometrycznym nalezy ustawic dokrecajac te sruby po bokach ramy,ktore trzymaja silnik?
Ja bym chyba nie cial ;-) nie wiem jak pozniej bedzie gdy sie przewrocisz i gmole sie nie sprawdza... albo peknie ten element. Givi na pewno nie wezmie za to odpowiedzialnosci... moze masz gmole nie od tego rocznika/modelu??
Obrazek

Awatar użytkownika
markus257
Uczy się jeździć
Posty: 78
Rejestracja: pt maja 22, 2009 3:46 pm
Lokalizacja: Mysłowice

#11 Post autor: markus257 »

coś jest nie halo wywalasz kupe kasy opotem przerabiać..... :x

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#12 Post autor: smutek »

Przypomniało mi się że gmole z 2007 r wyglądają troszeczkę inaczej niż z 2008 i w górę ( po lifcie ) więc może poprostu kupiłeś nie te gmole
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

smutek
Zapalony motocyklista
Posty: 1424
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
Lokalizacja: warszawa

#13 Post autor: smutek »

http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1547
tu możesz poszukać jak wyglądały gmole w każdym modelu
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz

jawa
Rekrut
Posty: 46
Rejestracja: ndz gru 06, 2009 7:02 pm
Lokalizacja: Birmingham - UK
Kontakt:

#14 Post autor: jawa »

smutek pisze:Przypomniało mi się że gmole z 2007 r wyglądają troszeczkę inaczej niż z 2008 i w górę ( po lifcie ) więc może poprostu kupiłeś nie te gmole
Na stronie givi jest podane ze dla varadero z 2007-2009 z ABSem sa gmole TN454 i takie mi dealer sprowadzil. Jedyny problem to taki ze ta metalowa podstawa jest zle przyspawana do rurki.ta podstawa powinna w calosci opierac sie na ramie (wzdluz ramy w poziomie).u mnie podstawa jest pod katem ok 50stopni co powoduje ze konstrukcja tylko czesciowo opiera sie o rame.na chlopski rozum w przypadku gleby wlasnie teraz moze peknac gdyz nie ma oparcia dobrego..nie wiem czy to zrozumiale wytlumaczylem.

Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#15 Post autor: zalmen3 »

Ale przykrecic sie wszystko da i tylko sobie gdybasz co by bylo przy glebie, czy gmole poprostu przez ta "wade" nie pasuja i nie da sie ich zalozyc?
Jezeli ta pierwsza opcja, to sadze, ze niepotrzebnie panikujesz. Moje SW-Motechy tez nie maja tej blaszki "wzdluz" ramy tylko "prostopadle" i nic nie peklo, ani sie nie zgielo przy 4 moich glebach. Jezeli tylko pasuja to zaloz i ciesz sie piekna pogoda :wink:

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”