............a jak z trzymaniem Anakina na mokrym? bo coś słyszałem pojękiwania na ten temat
Ja jeździłem na Anakach i na mokrym nie miałem żadnych problemów z "trzymaniem". Najgorzej wypadały w kopnym piachu i na trawie, ale to już tylko TKC bardzo dobrze się "trzymały" , a że trochę szuter mnie "ściąga" z czarnego pozostanę przy ANAKACH.
Podbiję temat-uciekam w maju na południe na 2 tygodnie.MAm po poprzednim właścicielu kończące się Anaki 2 z przodu i Tourance z tyłu.Nie znam tych opon,pogodę będę miał różną (tak mi się wydaje)-co polecicie?
Będzie asfaltowo.Jeździłem dużym CBF-em na Metzelerach i PR2 ite drugie nigdy nie zawiodły,podobno w rozmiarze są do Viadra Michały PR3.MA ktoś porównanie?
smutek pisze:Moje TKC zakończyły żywot i powiem szczerze , że po ostatnim weekendzie ( Wiżajny - Włodawa 560 km w 14 h jednego dnia po szutrach i piachach ) pojeździł bym teraz trochę po asfalcie
Poproszę więc o opinie osoby które miały lub mają doświadczenie z oponą
CONTI TRIAL ATACK http://www.motocyklowo.pl/Opona_Contine ... k-170.html
Dzięki
Powyższy temat już dawno nieaktualny ale muszę to napisać !!!
CONTINENTAL TRAIL ATTACK - nigdy więcej !!
-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
smutek pisze:Moje TKC zakończyły żywot i powiem szczerze , że po ostatnim weekendzie ( Wiżajny - Włodawa 560 km w 14 h jednego dnia po szutrach i piachach ) pojeździł bym teraz trochę po asfalcie
Poproszę więc o opinie osoby które miały lub mają doświadczenie z oponą
CONTI TRIAL ATACK http://www.motocyklowo.pl/Opona_Contine ... k-170.html
Dzięki
Powyższy temat już dawno nieaktualny ale muszę to napisać !!!
CONTINENTAL TRAIL ATTACK - nigdy więcej !!
-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
To pochwal się co teraz założyłeś.. :roll: Mnie to czeka
a co powiecie o oponach Metzeler Tourance
bo mam wlasnie takie zalozlowe sa w polowie zuzyte
ale jeszcze na nich nie jezdzilem bo niedawno kupiło moto z takimi oponami ?
zastanawiam sie czy nie zmienic na nowy komplet anakee 2
moto__dawca pisze:a co powiecie o oponach Metzeler Tourance
bo mam wlasnie takie zalozlowe sa w polowie zuzyte
ale jeszcze na nich nie jezdzilem bo niedawno kupiło moto z takimi oponami ?
zastanawiam sie czy nie zmienic na nowy komplet anakee 2
Słyszałem o nich same pozytywy,a jeśli są w połowie zużyte to jeszcze bym je w 2012 zużywał. Najlepiej sam je ocenisz po przejechaniu kilkuset km.
no wlasnie ten co je zalozyl to tez mowil ze dobre oponki
a tez na czesciach nie oszczedzał
tylko ze problem jest taki ze tylko opona jest zuzyta tylko srodkiem
( ponoc jadac przez kazachstan jechal 900 km prosto he i tak sie zurzyła )
i troche sa duze kanty po bokach a srodek płaski..
ale pare winklów i moze sie to zrowna i sie pojezdzil to konca
Wsiadasz na motocykl, zakładasz kask i widzisz całkiem inny świat =)
moto__dawca pisze:no wlasnie ten co je zalozyl to tez mowil ze dobre oponki
a tez na czesciach nie oszczedzał
tylko ze problem jest taki ze tylko opona jest zuzyta tylko srodkiem
( ponoc jadac przez kazachstan jechal 900 km prosto he i tak sie zurzyła )
i troche sa duze kanty po bokach a srodek płaski..
ale pare winklów i moze sie to zrowna i sie pojezdzil to konca
to teraz 900km po winklach i się wyrówna
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy
zzbig1 pisze:-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
:shock: :shock: :shock: po czym ty chopie jeździsz
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy
Wyłamałem się z szablonów i założyłem Dunlopa TR91 szukałem opony bardziej na szosę niż na szutry więc padło na nią… u Niemiaszków wygrała testy… zobaczymy czy nie podpłacili
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy