Opony

Tematy dotyczące zakupu, montażu i eksploatacji akcesoriów.
Wiadomość
Autor
PiotrAs
Rekrut
Posty: 45
Rejestracja: pt lip 08, 2011 6:39 am
Lokalizacja: Września

#61 Post autor: PiotrAs »

jaromc pisze:

............a jak z trzymaniem Anakina na mokrym? bo coś słyszałem pojękiwania na ten temat
Ja jeździłem na Anakach i na mokrym nie miałem żadnych problemów z "trzymaniem". Najgorzej wypadały w kopnym piachu i na trawie, ale to już tylko TKC bardzo dobrze się "trzymały" :wink: , a że trochę szuter mnie "ściąga" z czarnego pozostanę przy ANAKACH.

Pzdr.
PiotrAs

Sarna
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 18
Rejestracja: wt paź 25, 2011 4:50 pm
Lokalizacja: pod Wawą

#62 Post autor: Sarna »

Podbiję temat-uciekam w maju na południe na 2 tygodnie.MAm po poprzednim właścicielu kończące się Anaki 2 z przodu i Tourance z tyłu.Nie znam tych opon,pogodę będę miał różną (tak mi się wydaje)-co polecicie?
Będzie asfaltowo.Jeździłem dużym CBF-em na Metzelerach i PR2 ite drugie nigdy nie zawiodły,podobno w rozmiarze są do Viadra Michały PR3.MA ktoś porównanie?

Awatar użytkownika
zzbig1
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 211
Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

#63 Post autor: zzbig1 »

smutek pisze:Moje TKC zakończyły żywot i powiem szczerze , że po ostatnim weekendzie ( Wiżajny - Włodawa 560 km w 14 h jednego dnia po szutrach i piachach ) pojeździł bym teraz trochę po asfalcie :)
Poproszę więc o opinie osoby które miały lub mają doświadczenie z oponą
CONTI TRIAL ATACK
http://www.motocyklowo.pl/Opona_Contine ... k-170.html
Dzięki
Powyższy temat już dawno nieaktualny ale muszę to napisać !!!
CONTINENTAL TRAIL ATTACK - nigdy więcej !!
-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
Pozytywnie zakręceni mają lżej ;)

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

#64 Post autor: Kuba-car »

zzbig1 pisze:
smutek pisze:Moje TKC zakończyły żywot i powiem szczerze , że po ostatnim weekendzie ( Wiżajny - Włodawa 560 km w 14 h jednego dnia po szutrach i piachach ) pojeździł bym teraz trochę po asfalcie :)
Poproszę więc o opinie osoby które miały lub mają doświadczenie z oponą
CONTI TRIAL ATACK
http://www.motocyklowo.pl/Opona_Contine ... k-170.html
Dzięki
Powyższy temat już dawno nieaktualny ale muszę to napisać !!!
CONTINENTAL TRAIL ATTACK - nigdy więcej !!
-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
To pochwal się co teraz założyłeś.. :roll: Mnie to czeka :wink:

Awatar użytkownika
zzbig1
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 211
Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

#65 Post autor: zzbig1 »

Przednią zostawiam bo jest bdb. a nad tyłem to mój portfel myśli co kupić, bo i gmole wreszcie muszę założyć :roll:
Pozytywnie zakręceni mają lżej ;)

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#66 Post autor: moto__dawca »

a co powiecie o oponach Metzeler Tourance
bo mam wlasnie takie zalozlowe sa w polowie zuzyte
ale jeszcze na nich nie jezdzilem bo niedawno kupiło moto z takimi oponami ?
zastanawiam sie czy nie zmienic na nowy komplet anakee 2

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#67 Post autor: moto__dawca »

dobra cena za komplet anakee 2 do viadra 860 zl

http://skyseba-moto.tradoro.pl/komplety ... h/p,180424

chyba najtansza oferta :)

Awatar użytkownika
zzbig1
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 211
Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
Lokalizacja: Warszawa

#68 Post autor: zzbig1 »

moto__dawca pisze:a co powiecie o oponach Metzeler Tourance
bo mam wlasnie takie zalozlowe sa w polowie zuzyte
ale jeszcze na nich nie jezdzilem bo niedawno kupiło moto z takimi oponami ?
zastanawiam sie czy nie zmienic na nowy komplet anakee 2
Słyszałem o nich same pozytywy,a jeśli są w połowie zużyte to jeszcze bym je w 2012 zużywał. Najlepiej sam je ocenisz po przejechaniu kilkuset km.
Pozytywnie zakręceni mają lżej ;)

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#69 Post autor: moto__dawca »

no wlasnie ten co je zalozyl to tez mowil ze dobre oponki
a tez na czesciach nie oszczedzał :)
tylko ze problem jest taki ze tylko opona jest zuzyta tylko srodkiem
( ponoc jadac przez kazachstan jechal 900 km prosto he i tak sie zurzyła )
i troche sa duze kanty po bokach a srodek płaski..
ale pare winklów i moze sie to zrowna i sie pojezdzil to konca :)
Wsiadasz na motocykl, zakładasz kask i widzisz całkiem inny świat =)

Honda XL 1000 SD02 Varadero :)

Kuba-car
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 567
Rejestracja: sob lut 05, 2011 3:41 pm

#70 Post autor: Kuba-car »

zzbig1 pisze:Przednią zostawiam bo jest bdb. a nad tyłem to mój portfel myśli co kupić, bo i gmole wreszcie muszę założyć :roll:
Oj te gmole..Już mi 2x plastiki uratowały :wink: a oponę tą z tyłu mam jeszcze dość grubą-tyle że ma ząbki i strasznie dupka wężykuje.. :roll:

Awatar użytkownika
jaromc
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 570
Rejestracja: ndz cze 26, 2011 10:25 pm
Lokalizacja: Rybnik

#71 Post autor: jaromc »

moto__dawca pisze:no wlasnie ten co je zalozyl to tez mowil ze dobre oponki
a tez na czesciach nie oszczedzał :)
tylko ze problem jest taki ze tylko opona jest zuzyta tylko srodkiem
( ponoc jadac przez kazachstan jechal 900 km prosto he i tak sie zurzyła )
i troche sa duze kanty po bokach a srodek płaski..
ale pare winklów i moze sie to zrowna i sie pojezdzil to konca :)
to teraz 900km po winklach i się wyrówna :wink:
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy

Awatar użytkownika
jaromc
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 570
Rejestracja: ndz cze 26, 2011 10:25 pm
Lokalizacja: Rybnik

#72 Post autor: jaromc »

zzbig1 pisze:-wieczne uślizgi boczne przy ruszani/przyspieszaniu na mokrej nawierzchni
-tendencja do przechwytywania ostrych śmieci z nawierzchni (blaszki druciki itp.)
- dwa kapcie w jednym sezonie 2011 (tylne koło ,papiak i blachowkręt)
-60cio mm pęknięcie poprzeczne opony wzdłuż nacięcia bieżnika ( widać druty)
:shock: :shock: :shock: po czym ty chopie jeździsz :wink: :D
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy

Awatar użytkownika
jaromc
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 570
Rejestracja: ndz cze 26, 2011 10:25 pm
Lokalizacja: Rybnik

#73 Post autor: jaromc »

Wyłamałem się z szablonów i założyłem Dunlopa TR91 szukałem opony bardziej na szosę niż na szutry więc padło na nią… u Niemiaszków wygrała testy… zobaczymy czy nie podpłacili :wink:


Obrazek
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy

xxlpop
Dzień dobry jestem tu nowy.
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 15, 2011 9:47 pm
Lokalizacja: jawiszowice

#74 Post autor: xxlpop »

witam,
ja też idę w deseń DUNLOPA TR91 :)
Proszę o info jak się sprawują !
Dzięki
xxlpop

Awatar użytkownika
jaromc
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 570
Rejestracja: ndz cze 26, 2011 10:25 pm
Lokalizacja: Rybnik

#75 Post autor: jaromc »

No ja dopiero nawinąłem pierwsze 500 na tych oponach… jak zrobię drugie 500 na mokrym to coś będę mógł powiedzieć więcej…
Przewracając drugiego nie sprawisz że będziesz wyższy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Akcesoria”