Dużo oleju nie wiadomo skąd

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
adziu
Udaje motocyklistę
Posty: 141
Rejestracja: pt maja 11, 2012 2:02 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Dużo oleju nie wiadomo skąd

#1 Post autor: adziu »

Wczoraj robiłem na moto ok 500 km i zostawiłem w grażu, przychodze dziś po moto a tam parę kropel oleju gęstego na podłodze i upierdzielona stopka centralna i stopka boczna aż pod osłonę łańcucha i to dość spora warstwa tego oleju, ostatnio czyściłem moto i było czysto, myślałem że za bardzo podkręciłem scotta ale w pojemniczku ubyło tyle co powinno, nie znam się za bardzo i nie wim gdzie szukać przyczyny, i drugi problem jaki zawuważyłem przy odpalonym moto jak manewruję na pełnym skręcie w prawo wydobywa się dziwny dźwięk z przodu ale nie za każdym razem. Tydzień temu odebrałem moto z serwisu i twierdzili ze wszystko ok. Pomóżcie coś trzeba na wakacje jechać

piter121
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 298
Rejestracja: wt lut 28, 2012 12:02 am
Marka motocykla: Honda Varadero 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: manchester/ gorzow wlkp

#2 Post autor: piter121 »

A co bylo robione na servisie

Awatar użytkownika
adziu
Udaje motocyklistę
Posty: 141
Rejestracja: pt maja 11, 2012 2:02 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

#3 Post autor: adziu »

piter121 pisze:A co bylo robione na servisie
Dokładnie to opona tył wymiana, olej +filtr, Lagi - wymiana oleju + wszczelniacze + ogólne sprawdzenie moto po którym miało być wszystko ok

Adaśko
Udaje motocyklistę
Posty: 188
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 11:33 pm
Lokalizacja: RP

#4 Post autor: Adaśko »

na moje oko leje sie spod osłony silnika.
Zdejmij osłonę i ocen...
Wytrzyj filtr oleju szmatą ..może za słabo dokrecony? Przejedz się...odstaw i zobacz skąd kapie
inny trop ...pod osłona małej zębatki też mogło nazbierac sie sporo oleju ..jest gorąco może leci właśnie stąd.