Skrzywiona tarcza hamulcowa
wrócił stary problem Wszystko było juz dobrze,tarcza juz praktycznie sie nie przegrzewała,myslałem ze bedzie dobrze,az tu nagle od jakis 4 dni zauważyłem ponowne przegrzewanie sie owej nieszczesnej tarczy.Poztanowiłem jednak udać sie do kogos kto to sprawdzi dokładnie i ewentualnie wyprostuje.Wczoraj odebrałem złozone koło (tarcza przed prostowanie miała około 2mm odchylenia, a po wyprostowaniu 0.01 mm),po załozeniu jest jeszcze gorzej .Wali w klamke bardziej niz kiedykolwiek, a do tarczy nie mozna sie dotchnać po przejechaniu 5 km(piekło).Sam juz nie wiem moze to zacisk sie poprzestawił,czy moze jak tarcza była skrzywiona to zacisk sie jakos ułoazył pod nia i było dobrze,az tu nagle ..... i teraz po wyprostowaniu zacisk jest do roboty A moze ułoża sie do siebie ponowniem,sam juz nie wiem
PS:i znowu idze weekend
PS:i znowu idze weekend
Mówiłem, że tych tarcz się nie prostuje.
Kup nową tarczę i nie rzeźb w g....
Tu chodzi o Twoje życie a nie kolor owiewki.
Zacisk nie ma się co układać bo jest na sztywno. Jedyne co się może ułożyć to klocki. Bicie w klamkę ewidentnie wskazuje na tarczę.
Ja bym reklamował "toczenie". Znając jednak polskich mechaników to zwalą winę na ....pogodę ???
Kup nową tarczę i nie rzeźb w g....
Tu chodzi o Twoje życie a nie kolor owiewki.
Zacisk nie ma się co układać bo jest na sztywno. Jedyne co się może ułożyć to klocki. Bicie w klamkę ewidentnie wskazuje na tarczę.
Ja bym reklamował "toczenie". Znając jednak polskich mechaników to zwalą winę na ....pogodę ???
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
ja to wszystko rozumiem, i nie mam zamiaru robić rzeźby w g.... ,ale zapewniali mnie ze tą tarcze da sie uratować bo miała małe odchylenie i te tarcze przy takim odchyleniu prostuje sie... .Skoro to nie zacisk to jak oni ja prostowali,sam juz nie wiem .Nie jest lepiej ,ani tak samo jak było tylko o wiele gorzej to fakt.Pretor pisze:Mówiłem, że tych tarcz się nie prostuje.
Kup nową tarczę i nie rzeźb w g....
Tu chodzi o Twoje życie a nie kolor owiewki.
Zacisk nie ma się co układać bo jest na sztywno. Jedyne co się może ułożyć to klocki. Bicie w klamkę ewidentnie wskazuje na tarczę.
Ja bym reklamował "toczenie". Znając jednak polskich mechaników to zwalą winę na ....pogodę ???
PS:czy ktoś posiada wiedze ile taka tarcza nowa moze kosztowac i czy kupowanie nowej to jedyne rozwizanie
własnie jestem po rozmowie telefonicznej z ludzmi którzy zajmowali sie próbą naprawy tej mojej nieszczesnej tarczy.Na 15:00 jestem umówiny na mały eksperyment,bede miał zamontowana tarcze od innego viderka,tak na próbe aby utwierdzic sie,........ sam juz nie wiem w czym. :roll: :roll: :roll: ,No ale dobrze chociaż bedzie wiadomo na czym sie stoi tzn jeżdzi
Relacje zdam w poniedziałek.
POZDRAWIAM
Relacje zdam w poniedziałek.
POZDRAWIAM
Obu Ci założyli prostą tarczę
Ja i tak wiem, że trzeba samemu znać się na rzeczy bo tzw. mechanicy to z ludzi wariatów robią.
Życzę powodzenia. Jakby co ja mam prawą tarczę lekko krzywą. Możesz ją sobie dla porównania pożyczyć. U mnie lekko biła przy hamowaniu. Nie było mowy o grzaniu się zacisku. Wymieniłem na nową oryginalna. Co do ceny to zadzwoń do Hondy Plaza.
Oczywiście możesz kupić z innej firmy np. EBC ale problem polega na tym aby dwie tarcze przynajmniej tak samo wyglądały.
Inne rozwiązanie to poszukać w częściach na allegro. Niestety tam pełno oszustów którym może się wydawać "na oko" że tarcza jest prosta choć motocykl po dzwonie.
Cała sprawa wg mnie ma dwa aspekty:
1) Tarcza
2) Zacisk-tłoczki.
Wydaje mi się, że próby regeneracji są często zgubne i na dłuższą metą mogą być droższe. Dodatkowo podkreślam kwestie bezpieczeństwa. To są hamulce.
Ja bym kupił bezapelacyjnie nową tarczę. Już pewnie wywaliłeś trochę kasy na regenerację.
Ja i tak wiem, że trzeba samemu znać się na rzeczy bo tzw. mechanicy to z ludzi wariatów robią.
Życzę powodzenia. Jakby co ja mam prawą tarczę lekko krzywą. Możesz ją sobie dla porównania pożyczyć. U mnie lekko biła przy hamowaniu. Nie było mowy o grzaniu się zacisku. Wymieniłem na nową oryginalna. Co do ceny to zadzwoń do Hondy Plaza.
Oczywiście możesz kupić z innej firmy np. EBC ale problem polega na tym aby dwie tarcze przynajmniej tak samo wyglądały.
Inne rozwiązanie to poszukać w częściach na allegro. Niestety tam pełno oszustów którym może się wydawać "na oko" że tarcza jest prosta choć motocykl po dzwonie.
Cała sprawa wg mnie ma dwa aspekty:
1) Tarcza
2) Zacisk-tłoczki.
Wydaje mi się, że próby regeneracji są często zgubne i na dłuższą metą mogą być droższe. Dodatkowo podkreślam kwestie bezpieczeństwa. To są hamulce.
Ja bym kupił bezapelacyjnie nową tarczę. Już pewnie wywaliłeś trochę kasy na regenerację.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
no masz wiele racji w tym co piszesz :roll: .Po załozeniu drugiej (też używka od F4)narazie pożyczonej,jest juz prawie dobrze tzn w klame nie bije w ogóle,ale jeszcze tarcza sie lekko nagrzewa bardziej niż druga (moze to kwiestia dotarecia sie moich klocków do niej.Mam jeszcze podjechac na szlifowanie tłoczków w zacisku(choć do tego też zagladałem,ale oki moze zrobia cos lepiej).No i było by na tyle tylko ze mój problem sie znowu pojawi jak bede musiał oddać pozyczona tarcze tj za około 1 miesiac,no ale mam nadziej ze do tego czasu kupie juz drugą nowa lub jakas pewna używke,(zbliza sie motobajzel a Łodzi 10.05 moze cos sie znajdzie dobrego )....najwazniejsze ze narazie śmigam .bo nie che juz tracic czasu,sezon juz dawno otworzyłem :twisted: :twisted: :twisted:
Hej,
Panowie czy ktoś spotkał się z opiniami na temat tarcz hamulcowych oferowanych przez firmę TECROL/TLT MOTOR
http://moto.allegro.pl/item992467084_ta ... adero.html
Muszę zakupić 2 szt ponieważ oryginalne "wygły" się dziwnym sposobem i mają garby po 3-5 mm co przekłada się na pulsowanie hamulca i niesympatyczne hamowanie.
Panowie czy ktoś spotkał się z opiniami na temat tarcz hamulcowych oferowanych przez firmę TECROL/TLT MOTOR
http://moto.allegro.pl/item992467084_ta ... adero.html
Muszę zakupić 2 szt ponieważ oryginalne "wygły" się dziwnym sposobem i mają garby po 3-5 mm co przekłada się na pulsowanie hamulca i niesympatyczne hamowanie.