Tylne koło hamuje tylko wtedy (chodzi o dual) jak podczas jazdy naciskasz klamkę przedniego hamulca i lewy zacisk (przód) przesuwa się do przodu, naciśnięty zostaje tłoczek znajdujący się na górze zacisku i ten oto tłoczek uruchamia hamowanie tylnego koła. Taka sobie pompa hamulcowa ulokowana w zacisku. Zwróć uwagę , że ten lewy(chyba) zacisk w zasadzie rusza się. A prawy przymocowany jest na bombę .
Uważaj na głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady - łże skurwysyn.
niestety muszę się podpiąć do tematu. Również mam źle zamontowane przewody (SD02 ABS CBS). Czy mógłby ktoś cyknąć mi zdjęcia jak ma podpięte do pomp ABS? szczególnie tył + zacisk. Myślę, że jakoś dojdę do prawidłowego układu po kształcie końcówek przewodów.
Objaw jest taki, że wcześniej przód ładnie hamował ale tył po minucie robił się flak. Po wielu próbach udało się uzyskać, że ciśnienie w tylnym hamulcu jest ok ale po kilkunastu hamowaniach blokuje koła zgrzewając klocki i tarcze.