bez pomysłu?
bez pomysłu?
witam,
mam problem i być może ktoś spotkał się z czymś takim. W październiku maszyna trafiła do garażu, jednak gdy pojawiła się szansa w miniony weekend postanowiłem jeszcze wyjechać.
Odpalił bez problemu i chodził normalnie. Przejechałem kilkaset metrów (i tu nie mam pewności czy zgasł czy sam go wyłączyłem) i już nie chciał odpalić. Okazało się ze kabel (minus) odkrecił się z akumulatora. Potem jeszcze na chwilę zapalił, ale chodził bardzo nierówno i jak już zdechł to nie odpalił. Rozrusznik kręci, ale wyglada tak jakby nie było iskry lub paliwa.
Imobilaisera to to chyba nie ma (2001r), a tak to wyglada, moze macie jakieś pomysły???
iskre i bezpieczniki sprawdze jutro, ale nie mam pomysłu jesli tu nic nie znajde.
mam problem i być może ktoś spotkał się z czymś takim. W październiku maszyna trafiła do garażu, jednak gdy pojawiła się szansa w miniony weekend postanowiłem jeszcze wyjechać.
Odpalił bez problemu i chodził normalnie. Przejechałem kilkaset metrów (i tu nie mam pewności czy zgasł czy sam go wyłączyłem) i już nie chciał odpalić. Okazało się ze kabel (minus) odkrecił się z akumulatora. Potem jeszcze na chwilę zapalił, ale chodził bardzo nierówno i jak już zdechł to nie odpalił. Rozrusznik kręci, ale wyglada tak jakby nie było iskry lub paliwa.
Imobilaisera to to chyba nie ma (2001r), a tak to wyglada, moze macie jakieś pomysły???
iskre i bezpieczniki sprawdze jutro, ale nie mam pomysłu jesli tu nic nie znajde.
Pompę jest słabo sprawdzić ponieważ nie pracuje non stop tylko podpompowuje jak się ciśnienie zmniejszy.
Aby wykluczyć pompę można ja zbajpasować kawałkiem rurki i zalać paliwa do pełna do zbiornika.
Wtedy wykluczymy całkowicie wpływ pompy na działanie silnika.
Jeśli w takim układzie będzie palił 100% wina jest pompa.
Jeśli nie zadziała to co inngo padło.
Wtedy systematycznie, aku, świece, kable HV itd.
Aby wykluczyć pompę można ja zbajpasować kawałkiem rurki i zalać paliwa do pełna do zbiornika.
Wtedy wykluczymy całkowicie wpływ pompy na działanie silnika.
Jeśli w takim układzie będzie palił 100% wina jest pompa.
Jeśli nie zadziała to co inngo padło.
Wtedy systematycznie, aku, świece, kable HV itd.
Dzieki za info....
kupiłem nowe świeczki i od tego zaczne, bo przy pierwszej którą sprawdziłem była iskra, ale szła bokiem i mizerna jakaś, wiec mam nadzieje ze po zmianie bedzie już dobrze i odpali.
ale przy okazji, moze ktoś ma manuala do varadero, bo nie mam pojecia jak dość do drugiej świecy, a wodze ze bez zdjęcia baku się chyba nie obejdzie.
z góry dziekuje.
kupiłem nowe świeczki i od tego zaczne, bo przy pierwszej którą sprawdziłem była iskra, ale szła bokiem i mizerna jakaś, wiec mam nadzieje ze po zmianie bedzie już dobrze i odpali.
ale przy okazji, moze ktoś ma manuala do varadero, bo nie mam pojecia jak dość do drugiej świecy, a wodze ze bez zdjęcia baku się chyba nie obejdzie.
z góry dziekuje.
- bourne
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 268
- Rejestracja: śr paź 14, 2009 11:23 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Katowice
juz bylo w tym poscie
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/view ... 6&start=15
ale tu masz bezposredniego linka
http://rapidshare.com/files/299040006/H ... e.rar.html
http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/view ... 6&start=15
ale tu masz bezposredniego linka
http://rapidshare.com/files/299040006/H ... e.rar.html
Marcin
vs750 '87 -> sd01 '99
50.286309,18.966692
--
kobiety dzielimy na te na sciane i te na zycie...
http://www.bykom-stop.avx.pl
vs750 '87 -> sd01 '99
50.286309,18.966692
--
kobiety dzielimy na te na sciane i te na zycie...
http://www.bykom-stop.avx.pl
Obejdzie sie obejdzie, odkręcasz owiewki od zbiornika, zdejmujesz kanape, odkręcasz 2 śruby mocujące zbiornik te spod kanapy, luzujesz lub odkręcasz te górne. W mijscu gdzie były dolne śruby mędzy zbiornik a rame wkładasz drabinke/kratke która jest wczepiona pod kanapą. Teraz powinieneś mieć wystarczająco miejsca.