


Mam do was koledzy pytanie JAKI OLEJ WLAĆ DO LAG?
W10,W15czy może W20
chciałbym spróbować z W15 ale nie jestem pewien
Jaki macie wlany u siebie w moto ,prosze o podpowiedzi.
Szkoda że mieszkasz tak daleko kupił bym zgrzewkę piwa Ty byś się ślepo pogapił w moje moto i przegląd załatwiony jak w serwisie . A przy ostatnim browarku mieli byśmy sprawdzone dwadzieścia cztery najważniejsze punkty w moto .elefant pisze:wkurzyła mnie ostatnio moja żonka troszke więc poleciałem do sklepu zakupiłem zgrzewke piwa i udałem sie do garażu.siedze sobie na taborecie ,spijam piwko i ślepo gapie sie w przednie koło,coś mnie tkneło i lekko szarpnołem za kółko i sie okazało żę padło łożysko koła
(miło prawo po 135 tyś) przy następnym piwku odkryłem lekie pocenie z prawej lagi.mysle sobie super bede miał co robić w następną sobote
padnie kolejna zgrzewka piwa.
Mam do was koledzy pytanie JAKI OLEJ WLAĆ DO LAG?
W10,W15czy może W20
chciałbym spróbować z W15 ale nie jestem pewien
Jaki macie wlany u siebie w moto ,prosze o podpowiedzi.
zalmen3 pisze: - poluzuj korek lagi
- odkrec wszystko od lag (szczeki i przewody hamulcowe, kolo, blotnik, pompka duala itd.)
- poluznij sroby zaciskajace lagi w polkach gornej i dolnej (proponuje najpierw jedna lage porem druga)
- wyciagasz lage
- stawiasz pionowo i dociskajac klucz w dol odkrecasz calkowicie korek (trzeba dociskac zeby nie wystrzelil)
- wyciagasz tuleje, podkladke i sprzezyne (zapamietaj ktory koniec sprzezyny byl na dole a ktory na gorze - generalnie tam gdzie "gestrze zwoje" jest dol)
- wykonujesz wszystko o czym pisalem poprzednio i jak juz olej zalany to kolejne punkty
- wkladasz sprzezyne, na nia podkladke i tuleje (dokladajac kolejne elementy wysuwaj rure z goleni, zeby nie wylal sie olej)
- dociskajac korek dokrecasz go
- wkladasz lage w polki (ustawiajac tak ze krawedz rury jest rowno z krawedzia gornej polki, gorna czesc korka po dokreceniu calkowicie wystaje ponad krawedz polki)
- dokrecasz sroby w polkach (gorne 22 Nm dolne 27 Nm)
- dokrecasz korek lagi (22 Nm)
- powtarzasz 9 ostatnich podpunktow dla drugiej lagi
- dokrecasz caly osprzet z punktu 2