wysokie obroty
-
- Sympatyk
- Posty: 749
- Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
- Imię: Andrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: lubuskie
wysokie obroty
Po rozgrzaniu silnika moje moto ma zbyt wysokie obroty ok 1400. Linka od ich ustawiania sprawna. Można je tylko zwiększyć. Dodam, że luzy zaworowe sprawdzone i wyregulowane a gaziory przed synchronizacją. Świece nowe. Filtr powietrza czyściutki. Mogło się coś zaciąć ?
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 298
- Rejestracja: wt lut 28, 2012 12:02 am
- Marka motocykla: Honda Varadero 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: manchester/ gorzow wlkp
Re: wysokie obroty
Ssanie nie jest minimalnie otwarte, sprawdz linke ssania.
-
- Sympatyk
- Posty: 749
- Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
- Imię: Andrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: lubuskie
Re: wysokie obroty
Sprawdzę. Dzięki.
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: wysokie obroty
Jeżeli zawory były ruszane to regulacja obrotów po czyszczeniu i synchronizacji gaźników.
-
- Sympatyk
- Posty: 749
- Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
- Imię: Andrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: lubuskie
Re: wysokie obroty
Każda rada na wagę złota. Dzięki. Co do linki ssania, to tak naprawdę nie zauważyłem tam żadnej regulacji, którą mógł by ją poluzować w przypadku zbyt małego odbijania. Z jednej rozchodzą się dwie do każdego gaźnika. Dodam, że tą jedną smarowałem nie wiedziałem że dalej są dwie , których nie ruszyłem. Być może one przycinają. Zobaczymy jak będzie po synchronizacji i przesmarowaniu tych właśnie linek. A to już za jakiś czas.
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2209
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: wysokie obroty
Obstawiam, że będzie to o czym pisałeś, czyli synchro.
U mnie też pływało i to poważnie z tym, że do 3000tys obrotów brakowało ciut mocy. Dopiero oddanie gaźników do przejrzenia, wyczyszczenie zatkanej dyszy (jak się okazało) i zrobienie synchro z różnicą 20Hg rozwiązało problem (jest teraz może z +/- 50obrotów) i sprawiło, że podróżowanie zrobiło się fajne

U mnie też pływało i to poważnie z tym, że do 3000tys obrotów brakowało ciut mocy. Dopiero oddanie gaźników do przejrzenia, wyczyszczenie zatkanej dyszy (jak się okazało) i zrobienie synchro z różnicą 20Hg rozwiązało problem (jest teraz może z +/- 50obrotów) i sprawiło, że podróżowanie zrobiło się fajne


-
- Sympatyk
- Posty: 346
- Rejestracja: pn maja 28, 2012 12:44 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero xl 1000
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Re: wysokie obroty
Kolego sprwdz mocowanie ssania przy gazniku jest sprężynka i tłoczek może się zaciąć , jeszcze gaz czy listwa chodzi od skrajnego do skrajnego zakresu ,dzisiaj robiłem synchro i regulacja obrotów działa w dwie strony , zrób i pomoże jak nie to po kolei szukanie .
-
- Sympatyk
- Posty: 749
- Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
- Imię: Andrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: lubuskie
Re: wysokie obroty
Będę sprawdzał wszystko po kolei. Trochę brakuje mi teraz czasu. Zdążyłem zdjąć zbiornik i na szybkiego kuknąć na linki.janki5 pisze:Kolego sprwdz mocowanie ssania przy gazniku jest sprężynka i tłoczek może się zaciąć , jeszcze gaz czy listwa chodzi od skrajnego do skrajnego zakresu
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"
- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
Re: wysokie obroty
U mnie tak było po założeniu podwyższenia kierownicy, w miejscu w którym się rozdwajają , pancerz wychodził z gniazda i nie wracał.motoendriu pisze:Każda rada na wagę złota. Dzięki. Co do linki ssania, to tak naprawdę nie zauważyłem tam żadnej regulacji, którą mógł by ją poluzować w przypadku zbyt małego odbijania. Z jednej rozchodzą się dwie do każdego gaźnika. Dodam, że tą jedną smarowałem nie wiedziałem że dalej są dwie , których nie ruszyłem. Być może one przycinają. Zobaczymy jak będzie po synchronizacji i przesmarowaniu tych właśnie linek. A to już za jakiś czas.
Pozdrawiam, życzę miłego dnia. Szerokości.
-
- Sympatyk
- Posty: 749
- Rejestracja: czw sie 01, 2013 10:03 pm
- Imię: Andrzej
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: lubuskie
Re: wysokie obroty
Sprawa wysokich obrotów się wyjaśniła. Po synchronizacji gaziorów spadły obroty a nawet daje się je regulować pokrętłem. Gaźniki przed synchronizacją były dość mocno "rozjechane"
Ktoś gdzieś kiedyś napisał "cztery koła poruszają ciało a dwa duszę"