Czy robił juz ktoś taki manewr żeby zamiast oryginalnej awaryjnej pompy elektrycznej zastosować do Varadero 1000 pompę Mikuni podcisnieniową membranową.
Pompa ta jest zasilana z króćca gdzies w okolicy cylindra.
LWG
Pompa Mikuni podciśnieniowa
-
- Rekrut
- Posty: 35
- Rejestracja: czw sie 25, 2016 1:23 am
- Imię: Petros
- Marka motocykla: BMW Honda
- Model: Varadero 1000
- Rocznik: 2001
- Lokalizacja: Łęczyca
- leszek72
- Sympatyk Weteran
- Posty: 501
- Rejestracja: pn mar 23, 2015 11:55 am
- Imię: Leszek
- Marka motocykla: BMW R1250GS
- Model: R1250GS
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Kraków
Re: Pompa Mikuni podciśnieniowa
Kumplowi padłą na Litwie pompa i właśnie pojawił sie temat pompy podciśnieniowej. Tamtejszy mechanik jak i mechanik kumpla twierdzą że w przypadku rozszczelnienia pompy paliwo cały czas jest tłoczone i leje sie pod tylne koło dopóki silnik pracuje. Nie wiem czy mają rację nie znam się. Kumpel kupił nowa pompę i kawałek rurki miedzianej wozi pod siedzeniem.
-
- Sympatyk
- Posty: 1487
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Pompa Mikuni podciśnieniowa
Ori pompa wcale nie jest tak awaryjna.Wystarczy zawsze przed sezonem spawdzić połączenia elektryczne i pompę(styki pompy wytrzymują co najmniej 40kkm)Petrosbike pisze:Czy robił juz ktoś taki manewr żeby zamiast oryginalnej awaryjnej pompy elektrycznej zastosować do Varadero 1000 pompę Mikuni podcisnieniową membranową.
Pompa ta jest zasilana z króćca gdzies w okolicy cylindra.
LWG