Arti, an Allegro pojawiły sie ZUMO 220 za 1300, lepiej chyba w takie coś zainwestować. Jest to nowe navi na motocykl.
Pozdrawiam
NavRoad NR320BM Moto
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz mar 07, 2010 10:13 pm
- Lokalizacja: warszawa
Mam i 60 csx i TomTom 2
Nic nie pobije TT w nawigacji w mieście - takie moje skromne zdanie
Ale 60 CSx potrafi zapisać ślad i po nim wrócić podać wysokość, być ręczniakiem do zwiedzania i na grzyby, można w niego wgrać rożne dziwne mapy nie koniecznie płatne (patrz stronę Garniak czy GPS maniak)+ za jakieś niecałe 400 PLN uchwyt Touratech i wszystko działa nawet kabli nie trzeba ciągnąc do zasilania. wystarczy system ładowania akumulatorków nocą
Przywykłem do TT Rider 2 ale cena jaką winszują sobie holendrusy za to coś zabija entuzjazm. Dodam że właśnie zdechła 2 stacja dokująca a kosztuje to ponad 300 PLN + wysyłka czyli do tych ponad 2 koła jeszcze dorzuciłem/dorzucę 2 x 300 PLN
MMA
Nic nie pobije TT w nawigacji w mieście - takie moje skromne zdanie
Ale 60 CSx potrafi zapisać ślad i po nim wrócić podać wysokość, być ręczniakiem do zwiedzania i na grzyby, można w niego wgrać rożne dziwne mapy nie koniecznie płatne (patrz stronę Garniak czy GPS maniak)+ za jakieś niecałe 400 PLN uchwyt Touratech i wszystko działa nawet kabli nie trzeba ciągnąc do zasilania. wystarczy system ładowania akumulatorków nocą
Przywykłem do TT Rider 2 ale cena jaką winszują sobie holendrusy za to coś zabija entuzjazm. Dodam że właśnie zdechła 2 stacja dokująca a kosztuje to ponad 300 PLN + wysyłka czyli do tych ponad 2 koła jeszcze dorzuciłem/dorzucę 2 x 300 PLN
MMA
Bez względu na to jak dobra jest navigacja, nigdy nie udało się jej bez mojej pomocy wrócić do domu samej
Natomiast odwrotnie zdażało się
Oczywiście nie lekceważe przydatności tego urządzenia w podróży ale też nie przeceniam. Dlatego wydawanie grubych setek lub tysięcy jest IMO nieuzasadnione.

nieaktualne
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 3
- Rejestracja: pt lip 02, 2010 10:44 am
- Lokalizacja: Tychy
Moto daje rade
Hehe widzę, że Arti odkopał skądś moją nawigacjęKrzysiek pisze:Nie wiem ile to kosztuje, ale po obejrzeniu filmu darowałbym sobie, bo:
- mocowanie kiepskie, na dołkach nie utrzyma, albo pęknie
- wodoszczelność chyba nie za duża w przypadku tego modelu
- mały dość ekran
Jak kosztuje ze 200 PLN to można brać, ale jak 500 to wolałbym Larka za wspomniane 200.

Krzysiek z całym szacunkiem ale dopóki nie sprawdzisz, proponuję się nie wypowiadać, bo można komuś zawęzić pole manewru, a okazuje się, że nawigacja całkiem całkiem.
Po przejechaniu sporego kawałka drogi mam takie wnioski:
- wodoszczelność tego jest bardzo dobra (jechałem w ostrym deszczu, hulało w najlepsze, kolega ktory mi to polecil to nawet sobie pozwolil na test"miskowy" i dalej hulał bez problemu)
- co do obudowy to wystraczy wziąść do ręki, materiały nie byle jakie, bardzo solidne
- bateria trzyma około 6,5h od razu dokupiłem zapasową (od razu wam mówie, że to jest najzwyczajniejszy standardowy NP-120)
Nie bardzo sobie wyobrażam, żeby ekran był większy, ten jest zgrabny i dyskretny, śmieszą mnie jakieś ogromne nawki do motocykli, prawdziwe dedykowane urzadzenie na motocykl nie powinno mieć ekranu większego niż 3,5 cala.
- łączy z bluetoothem, wszystko dobrze słychac i nic nie przerywa
Ogólnie powiem, że jestem zadowolony. NavRoad widziałem również na niemieckich i holenderskich maszynach. A tam w temacie wybór dużo większy pewnie i konkurencja też, wnioskuję, że marka się tam też sprzedaje dobrze.
Jeszcze jedna fajna rzecz to system niezabezpieczony, czyli kopiuję tam co chce, mapy turystyczne, topograficzne itp. Ogólnie Arti myślę, żę warto. Jak widzę nawki po 2 koła, ktore sie niczym nie roznia albo sa nawet słabiej wyposażone to nie mam watpliwosci.
No fear, no fun!