
Rozrusznik - czy ktoś ten temat już przerabiał ?
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: re
powodem była za mała powierzchnia styku uchwytów kabli rozruchowych to tak po moich przemyśleniach - spotkałem się już z tym w samochodzie. A opiłków w rozruszniku za dużo nie było.Kuba-car pisze: Tak śledzę ten temat i za diabła nie wiem co było powodem że na te pożyczki nie odpalał-a później hulał :roll:
Jas też miałem problem z prądem i też mi nie kcił jak powinien, przyczyna był regulator napięcia, wymieniłem go jednak nie na orginalny od Viaderka a od CBR 600 (ważne by styki pasowały). Od viaderka jest gładki i ma gorsze chłodzenie a od CBR jest ożebrowany i tym samych chłodzenie ponoś lepsze. Na tym regulatorze zrobiłem już jakieć 12000 km i wszysklo jak narazie gra.
Pozdro i oby nam się siosna zrobiła 8)
Pozdro i oby nam się siosna zrobiła 8)
- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Re: re
u mnie teraz jest tak , że wystarczy kierunki włączyć i resetuje licznik.Kuba-car pisze:Dzieki za info-się u mnie ciągle nie wyjaśniła do końca sprawa resetowania zegarów po odpalaniu na gorącym silniku![]()
A co magik-to opinia..
Pozdro 8)
Aku padło mi w ciągu chwili , przyjechałem zgasiłem i już nie zapaliłem. Co dziwne akumulator ma w miarę normalne napięcie 12.6V A po ładowaniu trzyma ponad 13V. Zauważyłem jedno podczas rozładowywania go grzeje się jedna cela (na próbę podłączyłem żarówkę 21 W i rozładowuję go i ponownie ładuję i tak kilka cykli. Ale to pewnie i tak nic nie da! Do ładowania używam trójstopniowej ładowarki Tronic) grzeje się cela która jest wypukła a to mam odkąd kupiłem moto - ktoś musiał go potraktować zwykłym prostownikiem bez regulacji prądowej a to żelówka.
- zzbig1
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 211
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Seba - Na 98% masz padnięty akumulator , zwarcie na płytkach w tej jednej celi . Każda cela to odrębna bateria ,skoro jedna z nich padła to całość jest poważnie osłabiona.Rozrusznik to po prostu silnik o dużej mocy,uruchomiony ma b.duże zapotrzebowanie na prąd i zabiera go m.innymi z zegarów. Wyświetlacze godz. bieżącego przebiegu widocznie nie mają wewnętrznego zasilania jak wyświetlacz przebiegu moto i z braku zasilania startują od zera .
Pozytywnie zakręceni mają lżej 

- zzbig1
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 211
- Rejestracja: pn mar 21, 2011 10:29 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: re
Pewnie nie zawsze się tak dzieje a tylko czasem. To ma związek z pozycją tłoka w cylindrze przy starcie rozruchu i momentem zapłonu mieszanki itp. itd ... Wyczyść masę reglera,klemy i pojeździj . Jak się poprawi to ok jak nie to do elektryka grzej niech zmierzy czy masz padnięty akumulator czy regulator. To najbardziej prawdopodobne przyczyna takiego stanu rzeczy. To masz następną opinie magikaKuba-car pisze:Dzieki za info-się u mnie ciągle nie wyjaśniła do końca sprawa resetowania zegarów po odpalaniu na gorącym silniku![]()
A co magik-to opinia..
Pozdro 8)
Pozytywnie zakręceni mają lżej 

- Mr.Lisek
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 22
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 9:22 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL 1000 VA
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: Solec Kujawski
Miałem podobny problem z resetowaniem zegarów jak w bardzo krótkim czasie chciałem odpalić viaderko. Jak się okazało miałem źle dobrany akumulator, Niemiec od którego kupiłem sprzęt zainstalował od modelu na gaźnikach. Wydawało się że nie ma dużej różnicy, a po głębszym przyjrzeniu się tematowi okazało się że vidro na gaźnikch potrzebuje 12AH/180 A prąd rozruchu, a wtryski 18AH i 270 A prąd rozruchu. Po założeniu nowego aku EXIDE YTX20CH-BS wszystko jest ok.
re
Zrobiłem dziś stówkę-no i ... i nic :roll: Rozrusznik pracuje bezbłędnie,zegarów nie zresetowało.
Być może to był brudny styk,może jednak zły olej-hgw
Najważniejsze że mogę już o tym nie myśleć
no i ta radocha z jazdy-bezcenna 
Być może to był brudny styk,może jednak zły olej-hgw
Najważniejsze że mogę już o tym nie myśleć

- seba0000
- Udaje motocyklistę
- Posty: 123
- Rejestracja: śr kwie 28, 2010 7:44 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Lobnitz b/Bielitz
Ja kupiłem ten : http://moto.allegro.pl/mocny-poweroad-y ... 97018.html - za nie całą stówkę . Zalałem elektrolitem zakorkowałem na amen i doładowałem ładowarką . Dziś wykonałem jazdę i wszystko chodzi jak należy . Zero resetowania pali OK rozrusznik kręci z przyzwoitą prędkością. Zobaczymy ile mi wytrzyma.
A tak na marginesie zastanawiałem się nad porządnym aku np. Yuasa ale stwierdziłem po cholerę ! Czym ten będzie się różnił od tamtego. Parę lat temu miałem w Daewoo jakieś koreańskie aku i chodziło 7 zim. Na ósmą już wymieniłem bo przestał dawać rady. A słyszałem , że np. Boscha też będą robić małe tanie rączki.
A tak na marginesie zastanawiałem się nad porządnym aku np. Yuasa ale stwierdziłem po cholerę ! Czym ten będzie się różnił od tamtego. Parę lat temu miałem w Daewoo jakieś koreańskie aku i chodziło 7 zim. Na ósmą już wymieniłem bo przestał dawać rady. A słyszałem , że np. Boscha też będą robić małe tanie rączki.