Bajka pisze:Na kursie mówili, że najpierw kluczyk, a potem wyłącznik bo to podobno zdrowiej dla akumulatora.
Pompa paliwa
- lord wiader
- Uczy się jeździć
- Posty: 77
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:42 am
- Lokalizacja: Józefosław
w instrukcji jest napisane, że czerwony wyłącznik jest tylko "emergency button" i powinien być zawsze w pozycji ON, czyli włączony, tak więc należy wyłączać kluczykiem.
niech mocz będzie z tobą...
Varadero XL 1000V
Varadero XL 1000V
Bajka ma racjęlord wiader pisze:w instrukcji jest napisane, że czerwony wyłącznik jest tylko "emergency button" i powinien być zawsze w pozycji ON, czyli włączony, tak więc należy wyłączać kluczykiem.
Bajka pisze:Na kursie mówili, że najpierw kluczyk, a potem wyłącznik bo to podobno zdrowiej dla akumulatora.

- płock1964
- Sympatyk Weteran
- Posty: 551
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 2:36 pm
- Marka motocykla: Varadero + Pannonia
- Model: sd1
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Płock - Schwedt
[quote="Dukii"]co do pompy to chyba styki powoli się kończą. Na stronach drugiego klubu miłośników viaderka można znaleźć namiary na gościa który regeneruje pompy.
Witam. Styki w Larssonie - Towar: 3411000 - zestaw naprawczy pompy paliwowej, wystarczą lekkie zdolności manualne i lutownica. :idea:
. Satysfakcja gwarantowana - bo tanio, za resztę trzeba zapłacić.
Witam. Styki w Larssonie - Towar: 3411000 - zestaw naprawczy pompy paliwowej, wystarczą lekkie zdolności manualne i lutownica. :idea:

Zapytałem o to samo u Pomirskiego, sympatyczny człowiek z serwisu odpowiedział mi, że z jego historii zawodowej miał tylko jeden przypadek kiedy uszkodzeniu uległa pompa. Zawsze była to wina styków. ;-).buba6 pisze:to ja mam pytanie, czy to w naszych pompach zawsze styki są winowajcą, czy bywa coś innego..
Jakiś czas temu walcząc z pompą złapałem się na jednym szczególe, bardzo istotna jest wysokość styków. Jeśli nawet uda się je ładnie wyprowadzić styki papierem ściernym lub pilnikiem iglakiem może się okazać, że i tak się kleją do siebie ponieważ element ruchomy zapada się za głęboko i nie ma siły/możliwości odbić kiedy potrzeba. Dzieje się tak szczególnie po nagrzaniu pompy. Tak więc wymienić element lub w krytycznej sytuacji zakuć nowy styk na elemencie ruchomym ;-)
Warto również wozić ze sobą rurkę do bajpasu pomy lub/i zapasową pompę.
Rozumiem ze zakuwałeś ...czy tylko teoretyzujesz?oko pisze:
zakuć nowy styk na elemencie ruchomym ;-)
Styki wypalaja się i górne i dolne....
Moim zdaniem zawracanie d...py z zakuwaniem.
LARSON , 60 zł i po kłopocie....
Można kupić sobie kilka zestawow....
40,000 X zestaw = masa kilometrow ~~!
Królowa jest tylko jedna - XRV-750
Nie teoretyzuje tylko wymieniłem styki w dwóch pompach, na jednej jeżdżę już 5 tys km a drugą mam pod siedzeniem. Wymianie podlega tylko dolny styk czyli z elementu ruchomego.
Robiłem to jak Larson nie wiedział, że coś takiego jak zamiennik istnieje. Czyli 1/2 roku temu ;-)
W aktualnej rzeczywistość faktycznie szkoda się zajmować lepiej kupić zamiennik. ;-)
Robiłem to jak Larson nie wiedział, że coś takiego jak zamiennik istnieje. Czyli 1/2 roku temu ;-)
W aktualnej rzeczywistość faktycznie szkoda się zajmować lepiej kupić zamiennik. ;-)
ZESTAW NAPRAWCZY POMPY PALIWA do VARADERO/AT wersja gaźnikowa by LARSON
Całość kosztowała z przesyłką 69,50.
Produkt made ina Japan.
Proponuję Adminowi by jakoś ten temat wydzielił. Poszukujący rozwiązania padającej pompy powinien trafic na JEDEN post a w nim np
1-opis objawów padającej pompy
2-sposoby naprawy jej w trasie /U-rurka , zapasowa pompa/
3-link domożliwosci kupna nowego zestawu naprawczego http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==&t=pompy i po krzyku
Taka moja propozycja...bo mozna wałkować ten temat latami ;-)
Całość kosztowała z przesyłką 69,50.
Produkt made ina Japan.
Proponuję Adminowi by jakoś ten temat wydzielił. Poszukujący rozwiązania padającej pompy powinien trafic na JEDEN post a w nim np
1-opis objawów padającej pompy
2-sposoby naprawy jej w trasie /U-rurka , zapasowa pompa/
3-link domożliwosci kupna nowego zestawu naprawczego http://www.larsson.pl/?c=r&no=MzQxMTAwMA==&t=pompy i po krzyku
Taka moja propozycja...bo mozna wałkować ten temat latami ;-)
Królowa jest tylko jedna - XRV-750
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 7
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 9:53 am
- Lokalizacja: Biłgoraj
Witam.Viktor pisze:a tak wracajac troszke do tematu to u mnie wiadomo ze to nie pompa była tylko najprawdopodobniej zaśniedziałe styki gdzieś przy przełaczniku były i należało je przeczyścić i w zasadzie jest gitara.
Odświeżę trochę temat, bo mam identyczną sytuację w SD02 z 2003. Styki przy którym przełączniku to były? Czerwony przełącznik start-stop czy może gdzieś przy stacyjce? Pytam, bo pomimo długiej zimy, czasu mam niewiele, a chciałbym to zrobić bez rozbebeszania połowy elektryki.
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 7
- Rejestracja: śr lut 17, 2010 9:53 am
- Lokalizacja: Biłgoraj
I znów odświeżę ten temat, bo znowu zaczyna mnie dręczyć ten problem. Viaderko SD02 2003 na wtrysku - tak jak miał Viktor: po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu czerwonym przełącznikiem nie załącza się pompa (brak tego charakterystycznego syczenia) i nie gasną kontrolki FI i HISS. Sposoby na to są dwa: kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon kluczykiem bądź samym przełącznikiem lub zakręcić rozrusznikiem, wyłączyć kluczykiem i włączyć. Po tych operacjach normalnie w/w kontrolki zabłysną na chwilę, pompa zasyczy i można normalnie odpalać. W trakcie jazdy nic się niepokojącego nie dzieje, tylko właśnie samo odpalanie... Czy miał ktoś z tym jeszcze do czynienia? Gdzie tu szukać czegoś? W przełącznikach, w kostkach, w rozruszniku, w pompie, a może HISS ?
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
To na 99% hiss . Też mi się tak robiło czasami w niówce sztuce salonówce , więc to raczej nie była pompa .
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz