wał - regeneracja
- Akar
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 274
- Rejestracja: czw lis 07, 2013 11:27 am
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 1000 XL
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Racibórz
Re: wał - regeneracja
To elegancko, że przeszczep udany jak wrażenia po testach? Nowe serce się przyjęło?
Re: wał - regeneracja
tyle na ile moglem i pojezdzilem to wydaje sie byc ok. jedynie co to manetka gazu nie chce "ladnie" wracac jak wczesniej i przyblokowuje sie.
Get your motor runnin'
- james
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 2208
- Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
- Imię: Marek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2000
- Lokalizacja: Poznań
Re: wał - regeneracja
Są dwa powody takiego stanu rzeczy:booros pisze:tyle na ile moglem i pojezdzilem to wydaje sie byc ok. jedynie co to manetka gazu nie chce "ladnie" wracac jak wczesniej i przyblokowuje sie.
a) jeśli rozbierałeś samą manetkę to mogłeś źle włożyć plastikowe prowadzenie (cholerstwo straszne)
b) masz przy gaźnikach jedno cięgno zbyt "ciasno" skręcone - najlepiej sciągnąć wszystko łącznie z airboxem i regulować wraz ze sprawdzaniem manety (kierownica prosto)
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 298
- Rejestracja: wt lut 28, 2012 12:02 am
- Marka motocykla: Honda Varadero 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: manchester/ gorzow wlkp
Re: wał - regeneracja
Ewentualnie zle ulozone linki pod zbiornikiem, za bardzo naszpanowane.A ten plastik w manetce to faktycznie masakra , zeby go wlozyc.
Re: wał - regeneracja
SD01 z przelozonym silnikiem
po kolei...
zrobilem dzis konkretniejsza traske, zeby sprawdzic jaki diabel drzemie w nowym silniku.
nie na wariata na poczatku, po bozemu na rozgrzanym...
z czasem dozowalem i zaczalem go lekko pilowac - moze ciut zbyt na wariata ale bez przesady, licznika nie zamknalem.
silnik stracil moc, zgasl (w baku paliwa, ze hej)
odpalilem, za chwile to samo....zgasl.
na luzie - na wlaczonym - wiatrak chodzi, cieplo bucha z chlodnic.
na zegarach temperatura w normie, zadnych zapalonych kontrolek.
spalilem fajka i podjechalem na stacje benz. zeby jasniej bylo.
odpalone trzymam wypoziomowane varadero - koles patrzy obok w oczko oleju -gada- oleju ni mo - moze tak ma byc nie wiem ale gada ze troche syfu widac. wentylator sie zalacza - jakos dziwnie jakby pracuje silnik (po mojemu)
ciemno jest ale swieci latarka na zbiorniczek z plynem chlodniczym - zielonego plywa na minimum.
gasze.
olej splywa,
sprawdzamy na stopce centralnej i bez stopki centralnej - rozne poziomy w oczku w zaleznosci od pozycji - to wiedzialem - w jakiej pozycji powinno sie sprawdzac prawidlowo olej?
to samo pytanie do plynu chlodniczego...
no i czy mozna miec takiego pecha, zeby trzymac w garazu 2 zjebane silniki do viadra - przy czym jeden - ten ktory siedzi aktualnie jest juz "przetarty". czy to moze plyn chlodniczy lub olej - nigdy tak nie mialem w starym silniku.
boje sie k...a, ze jednak mozna
pzdr
po kolei...
zrobilem dzis konkretniejsza traske, zeby sprawdzic jaki diabel drzemie w nowym silniku.
nie na wariata na poczatku, po bozemu na rozgrzanym...
z czasem dozowalem i zaczalem go lekko pilowac - moze ciut zbyt na wariata ale bez przesady, licznika nie zamknalem.
silnik stracil moc, zgasl (w baku paliwa, ze hej)
odpalilem, za chwile to samo....zgasl.
na luzie - na wlaczonym - wiatrak chodzi, cieplo bucha z chlodnic.
na zegarach temperatura w normie, zadnych zapalonych kontrolek.
spalilem fajka i podjechalem na stacje benz. zeby jasniej bylo.
odpalone trzymam wypoziomowane varadero - koles patrzy obok w oczko oleju -gada- oleju ni mo - moze tak ma byc nie wiem ale gada ze troche syfu widac. wentylator sie zalacza - jakos dziwnie jakby pracuje silnik (po mojemu)
ciemno jest ale swieci latarka na zbiorniczek z plynem chlodniczym - zielonego plywa na minimum.
gasze.
olej splywa,
sprawdzamy na stopce centralnej i bez stopki centralnej - rozne poziomy w oczku w zaleznosci od pozycji - to wiedzialem - w jakiej pozycji powinno sie sprawdzac prawidlowo olej?
to samo pytanie do plynu chlodniczego...
no i czy mozna miec takiego pecha, zeby trzymac w garazu 2 zjebane silniki do viadra - przy czym jeden - ten ktory siedzi aktualnie jest juz "przetarty". czy to moze plyn chlodniczy lub olej - nigdy tak nie mialem w starym silniku.
boje sie k...a, ze jednak mozna
pzdr
Get your motor runnin'
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 107
- Rejestracja: pn maja 13, 2013 7:48 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero 1000
- Rocznik: 1999
Re: wał - regeneracja
Olej - na kołach, w pionie motocykl stoi na poziomej powierzchni, na zgaszonym i odstanym coby olej spłynął - tak prawi serwisówka.
Gorąco bucha - może gdzieś poducha z powietrza została w układzie chłodzenia?:)
Gorąco bucha - może gdzieś poducha z powietrza została w układzie chłodzenia?:)
Re: wał - regeneracja
dzieki,
dolalem kapke zielonego.
fachowcem nie jestem ale po mojemu moze byc, ze ten silnik jest juz przetarty.
do 3 razy sztuka?
dolalem kapke zielonego.
fachowcem nie jestem ale po mojemu moze byc, ze ten silnik jest juz przetarty.
do 3 razy sztuka?
Get your motor runnin'