dym z regulatora
- waldeman
- Sympatyk Weteran
- Posty: 848
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 8:36 am
- Imię: Waldek
- Marka motocykla: BMW GS
- Model: F 800 ADV
- Rocznik: 2016
- Lokalizacja: Bogatynia
Re: dym z regulatora
Oczywiście że ze światłami , oryginalnie chyba nie da rady bez świateł odpalić małych viaderek ?









-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz cze 29, 2014 8:19 pm
- Imię: Marcin
- Marka motocykla: Honda + WSK 125
- Model: Varadero
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Małopolska zchodnia
Re: dym z regulatora
Oryginalnie nie ale z małą modyfikacją już tak:)
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 463
- Rejestracja: pn mar 18, 2013 7:49 pm
- Marka motocykla: honda
- Model: sd01
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Polichno
Re: dym z regulatora
Dopadło i mnie
ale voltomierz się przydał
Wracałem wczoraj w nocy z roboty długie światła ,grzane manetki jest super nagle widze na wyświetlaczu 12.8 - 13.2 V
Gasze manetki zmieniam światła na mijania ledwo podskoczy do 13.5
Dziś sprawdzam i kostka po prawej pod zbiornikiem konektory spalone , więc lutownica w dłoń i już będzie ok
A sprawdzałem zimą smarowałem konektory wydawały się ok.
więc jest to proces postępujący szybko dziś to były już przepalone blaszki i wytopiony plastik
ale voltomierz się przydał
Wracałem wczoraj w nocy z roboty długie światła ,grzane manetki jest super nagle widze na wyświetlaczu 12.8 - 13.2 V
Gasze manetki zmieniam światła na mijania ledwo podskoczy do 13.5
Dziś sprawdzam i kostka po prawej pod zbiornikiem konektory spalone , więc lutownica w dłoń i już będzie ok

A sprawdzałem zimą smarowałem konektory wydawały się ok.
więc jest to proces postępujący szybko dziś to były już przepalone blaszki i wytopiony plastik
A w sercu zawsze XL600V 
