Zakup motocykla turystycznego
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
A ja wam radzę mniej gadajcie więcej jezdzijcie i tak jak napisał Konrad każdemu odpowiada coś innego i całe szczęście 
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
Konrad pisze:Myślę, że każdy powinien mieć motocykl dopasowany do jego potrzeb. Ktoś ma więcej czasu i kasy to kupi GS-a, ktoś ma mniej czasu na jazdy to kupi motocykl weekendowy, inny załatwia sprawy na mieście to kupi motocykl do miasta, zupełnie inny motocykl kupi osoba jeżdżąca solo a inna z pasażerem. No i jest jeszcze możliwość, że dany motocykl się komuś po prostu podoba i już. Najlepiej połączyć to wszystko i mieć w miarę uniwersalny sprzęt…. na to wychodzi. Posiadanie kilku sprzętów to temat dla pasjonatów z kasą.
Jest takie powiedzenie :roll:
Jak się nie ma co się lubi



Na dzień dzisiejszy:
1. Motocykl kosztował mnie tyle ile nowe viadro - mit drogiego BMW obalony.
2. Akcesoria do BMW kosztują tyle samo co do Viadra. Produkują jes te same firmy (Givi, Turatech i inne). Różnica polega wyłącznie na tym, że do BMW produkuje się więcej gadżetów niż do Hondy. Ale to chyba na plus a nie na minus. Prawda? Mit drogich akcesoriów obalony.
3. Serwis. W BMW co 10 000. W Hondzie co 6000. Na przestrzeni 100 000 km
BMW ma wizyt 10 a Honda PRAWIE 17 !!!!!!!!!!!. I kto tutaj płaci więce ???
Mit drogiego servisu BMW obalony.
4. Mój motocykl pali 4,5 a viadro 6,5. Różnica na 100 km 2 litry czyli ok 8 zł.
Na przestrzeni 30 000 km na Hondę wydam o 2400 zł więcej niż na BMW.
5. Technicznie i innowacyjne BMW wygrywa o całą długość z Hondą.
6. Awaryjność. hmmmm Nie będę oceniał. Wystarczy spojrzeć na czym podróżuje świat.
1. Motocykl kosztował mnie tyle ile nowe viadro - mit drogiego BMW obalony.
2. Akcesoria do BMW kosztują tyle samo co do Viadra. Produkują jes te same firmy (Givi, Turatech i inne). Różnica polega wyłącznie na tym, że do BMW produkuje się więcej gadżetów niż do Hondy. Ale to chyba na plus a nie na minus. Prawda? Mit drogich akcesoriów obalony.
3. Serwis. W BMW co 10 000. W Hondzie co 6000. Na przestrzeni 100 000 km
BMW ma wizyt 10 a Honda PRAWIE 17 !!!!!!!!!!!. I kto tutaj płaci więce ???
Mit drogiego servisu BMW obalony.
4. Mój motocykl pali 4,5 a viadro 6,5. Różnica na 100 km 2 litry czyli ok 8 zł.
Na przestrzeni 30 000 km na Hondę wydam o 2400 zł więcej niż na BMW.
5. Technicznie i innowacyjne BMW wygrywa o całą długość z Hondą.
6. Awaryjność. hmmmm Nie będę oceniał. Wystarczy spojrzeć na czym podróżuje świat.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
nie porównujesz tych samych pojemności i tu jest haczyk. Viadreko ma bliżej do GS1200 przynajmniej mentalniePretor pisze:Na dzień dzisiejszy:
1. Motocykl kosztował mnie tyle ile nowe viadro - mit drogiego BMW obalony.
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 9:29 am przez Corab, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże pomagają nam zapomnieć o codzienności
jak zauważyłem wzrost cen jest razem z pojemnością i to we wszystkich markach. Pewnie dlatego Gs 1200 jest tyle droższy od Viadra
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 9:33 am przez Corab, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże pomagają nam zapomnieć o codzienności
Corab. GS1200 i Varadero to przepaść technologiczna. Nie ma co porównywać. Silnik, zawieszenie, elektronika, stylistyka...w niczym viadro nie może konkurować. Dlatego porównuję viadro do modelu GS800 bo tutaj viadro może wygrać pod względem komfortu jazdy:)
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Dlatego ze porównujesz cenę motocykla i spalanie :roll:Pretor pisze:A dlaczego mam porównywać te same pojemności?
800-1000-1200...heheh na dwoje babka wróżyła:)
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
ale ja też patrzę o klasę niżej, czyli na 650. Od nich do 800 tyle samo drogi co z 800 do 1000
ps. mam 800 postów :shock:
ps. mam 800 postów :shock:
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 9:40 am przez Corab, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże pomagają nam zapomnieć o codzienności
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
To zależy od punku widzenia. Osiągi podobne spalanie podobne stylistyka kwestia gustu a technologia ... Czy naprawdę liczy sie tak bardzo żeby płacić ta kasęPretor pisze:Corab. GS1200 i Varadero to przepaść technologiczna. Nie ma co porównywać. Silnik, zawieszenie, elektronika, stylistyka...w niczym viadro nie może konkurować. Dlatego porównuję viadro do modelu GS800 bo tutaj viadro może wygrać pod względem komfortu jazdy:)
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz