Zakup motocykla turystycznego
Przy okazji warto zwrócić uwagę na krzywą momentu obrotowego i KM. Moment po 6000 gwałtownie spada w dół. Moto osiąga już w takiej chwili 85 KM. Już nie pamiętam jak tam się śmigało viadrem ale możecie to sprawdzić. Myślę, że jak się przyśpiesza to nie ma sensu piłować silnika na biegach na maxa tylko zmieniać po 6000. Efekty powinny w sprincie być lepsze. 
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata
2. Jeśli bmce bliżej do asfaltu niż offroadu to ja tam wolę wygodniejsze viadro :twisted:
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata
2. Jeśli bmce bliżej do asfaltu niż offroadu to ja tam wolę wygodniejsze viadro :twisted:
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
Bo KAT to wymysł ekologów. Nic nie poprawia tylko psuje. Wycięcie KATa to właśnie myśl technologiczna. Moto na tym zyskuje i jest bardziej uniwersalne.smutek pisze:A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata

"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Ok. Powiedz lepiej ile kasy bmw wyłożyło na twój wyjazd do ameryki że im tak cukrujeszPretor pisze:Bo KAT to wymysł ekologów. Nic nie poprawia tylko psuje. Wycięcie KATa to właśnie myśl technologiczna. Moto na tym zyskuje i jest bardziej uniwersalne.smutek pisze:A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata![]()
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
- Medman
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 466
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 11:19 pm
- Lokalizacja: 3miasto
Czytałem artykuł o testach duużych enduro. Dużo doobrego o Viaderku pisali. Najwiekszy komfort i ochrona przed wiatrem. Chwalili ABS i zestrojenioe przedniego amorka - mimo braku telelewera czy telesfora jak mu tam było! A miejsce 3 tuż za GSem to chyba nie powód do zmartwień! A i tak najwięcej do powiedzenia ma Grzegorz - kiedyś Viaderko teraz GS. Może uda się go zachęcic do 2 zdań! Mimo że chyba odpowiedź znam. !! 

Jutro to dziś tyle że jutro !! (Lem)
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Pierwsze miejce gs-a było opłacone więc sie nie liczy :twisted:Medman pisze:Czytałem artykuł o testach duużych enduro. Dużo doobrego o Viaderku pisali. Najwiekszy komfort i ochrona przed wiatrem. Chwalili ABS i zestrojenioe przedniego amorka - mimo braku telelewera czy telesfora jak mu tam było! A miejsce 3 tuż za GSem to chyba nie powód do zmartwień! A i tak najwięcej do powiedzenia ma Grzegorz - kiedyś Viaderko teraz GS. Może uda się go zachęcic do 2 zdań! Mimo że chyba odpowiedź znam. !!
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
- Medman
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 466
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 11:19 pm
- Lokalizacja: 3miasto
GS miał drugie miejsce prawie ex equo z Viaderkiem. Pierwsze miejsce miał Triumph. Także ani Gs ani Viaderko. Warto poczytać artykuł. Wiele rzeczy rozjaśnia. Viaderko i na asfalt i lekki teren akuratne. Turystyk w każdym razie najlepszy. Mimo że jak to napisali podczas przekładania na winklach trzeba miec siłę "Pudziana". EEEE tam albo my wszyscy to "Pudziany" albo Ci co testowali to "Cichopki".



Jutro to dziś tyle że jutro !! (Lem)
- Medman
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 466
- Rejestracja: pt sty 02, 2009 11:19 pm
- Lokalizacja: 3miasto
http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW ... R_1200_GS_
Tu też jest słów kilka o enduro i "turystykach". Warto pooglądać który sprzęt do czego się przydaje.
Tu też jest słów kilka o enduro i "turystykach". Warto pooglądać który sprzęt do czego się przydaje.
Jutro to dziś tyle że jutro !! (Lem)
Oto motocykl którego już się nie produkuje. Zwyczajnie się nie sprawdził w enduro. Za mocny i za ciężki.
Mimo to zobaczcie co można zrobić z 100 KM i 200 kg.
Nadal podtrzymuję zdanie, że jeździć słabo na KTM to obciach. To tak jak kupić sobie narty wyczynowe ubrać się w markowe ciuchy i jeździć pługiem na niebieskich trasach.
Pooglądajcie. Momentami to już haczy o trial:):)
http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgoc ... PL&index=5
Mimo to zobaczcie co można zrobić z 100 KM i 200 kg.
Nadal podtrzymuję zdanie, że jeździć słabo na KTM to obciach. To tak jak kupić sobie narty wyczynowe ubrać się w markowe ciuchy i jeździć pługiem na niebieskich trasach.
Pooglądajcie. Momentami to już haczy o trial:):)
http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgoc ... PL&index=5
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
hehhe a tutaj widać dlaczego lepiej mieć bak pod tyłkiem a w jego miejsce wstawionego airboxa z akku.
http://www.youtube.com/watch?v=YBCBBGV7 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=YBCBBGV7 ... re=related
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Respekt dla kolesia :shock:Pretor pisze:Oto motocykl którego już się nie produkuje. Zwyczajnie się nie sprawdził w enduro. Za mocny i za ciężki.
Mimo to zobaczcie co można zrobić z 100 KM i 200 kg.
Nadal podtrzymuję zdanie, że jeździć słabo na KTM to obciach. To tak jak kupić sobie narty wyczynowe ubrać się w markowe ciuchy i jeździć pługiem na niebieskich trasach.![]()
Pooglądajcie. Momentami to już haczy o trial:):)
http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgoc ... PL&index=5
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
W temacie motocykla turystycznego... :twisted:
4 dni temu z powodu problemow technicznych oddalem Viaderko z powrotem do komisu. Pomimo, ze uwazam Viaderko za super wygodny sprzet kolejny moj wybor padl na VFRke (pozdro Konrad
). Ma mi sluzyc jako motocykl turystyczny, ale tez jako bardzo przyjemny sposob spedzania wolnego czasu smigajac po winklach i w przyszlosci bawiac sie na torze. Po kilkudziesieciu kilometrach, ktore udalo mi sie zrobic od wczoraj (rozchorowalem sie i wiecej nie dalem rady), musze przyznac ze spelnia moje oczekiwania w 100%. Jest piekna, jest szybka, jest wygodna. Na pewno nie nadaje sie na szutry itp ale co z tego
Radosc z dynamicznej i agresywnej jazdy nieporownywalnie wieksza niz Viadrem, chociaz nie jest tak ekstra wygodna jak Viaderko...
Reasumujac, ciekawa przygoda, w VFRce znalazlem to czego mi w Viadrze brakowalo - agresje, te kur.wiki w lampach
Zobaczymy jak sie spisze w dlugich trasach
4 dni temu z powodu problemow technicznych oddalem Viaderko z powrotem do komisu. Pomimo, ze uwazam Viaderko za super wygodny sprzet kolejny moj wybor padl na VFRke (pozdro Konrad


Reasumujac, ciekawa przygoda, w VFRce znalazlem to czego mi w Viadrze brakowalo - agresje, te kur.wiki w lampach

Zobaczymy jak sie spisze w dlugich trasach
