Strona 6 z 7
: czw maja 14, 2009 10:19 pm
autor: Pretor
Przy okazji warto zwrócić uwagę na krzywą momentu obrotowego i KM. Moment po 6000 gwałtownie spada w dół. Moto osiąga już w takiej chwili 85 KM. Już nie pamiętam jak tam się śmigało viadrem ale możecie to sprawdzić. Myślę, że jak się przyśpiesza to nie ma sensu piłować silnika na biegach na maxa tylko zmieniać po 6000. Efekty powinny w sprincie być lepsze.

: czw maja 14, 2009 10:53 pm
autor: smutek
A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata
2. Jeśli bmce bliżej do asfaltu niż offroadu to ja tam wolę wygodniejsze viadro :twisted:
: pt maja 15, 2009 8:12 am
autor: Pretor
smutek pisze:A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata
Bo KAT to wymysł ekologów. Nic nie poprawia tylko psuje. Wycięcie KATa to właśnie myśl technologiczna. Moto na tym zyskuje i jest bardziej uniwersalne.

: pt maja 15, 2009 9:10 am
autor: smutek
Pretor pisze:smutek pisze:A więc :
1. Jak technologia odgrywa dla ciebie tak dużą rolę to dlaczego wyciales diaksem kata
Bo KAT to wymysł ekologów. Nic nie poprawia tylko psuje. Wycięcie KATa to właśnie myśl technologiczna. Moto na tym zyskuje i jest bardziej uniwersalne.

Ok. Powiedz lepiej ile kasy bmw wyłożyło na twój wyjazd do ameryki że im tak cukrujesz

: pt maja 15, 2009 10:00 am
autor: Pretor
No właśnie
NIC :twisted: Ale dla pocieszenia powiem, że Honda to też sknerusy.

: pt maja 15, 2009 5:41 pm
autor: Medman
Czytałem artykuł o testach duużych enduro. Dużo doobrego o Viaderku pisali. Najwiekszy komfort i ochrona przed wiatrem. Chwalili ABS i zestrojenioe przedniego amorka - mimo braku telelewera czy telesfora jak mu tam było! A miejsce 3 tuż za GSem to chyba nie powód do zmartwień! A i tak najwięcej do powiedzenia ma Grzegorz - kiedyś Viaderko teraz GS. Może uda się go zachęcic do 2 zdań! Mimo że chyba odpowiedź znam. !!

: pt maja 15, 2009 6:20 pm
autor: smutek
Medman pisze:Czytałem artykuł o testach duużych enduro. Dużo doobrego o Viaderku pisali. Najwiekszy komfort i ochrona przed wiatrem. Chwalili ABS i zestrojenioe przedniego amorka - mimo braku telelewera czy telesfora jak mu tam było! A miejsce 3 tuż za GSem to chyba nie powód do zmartwień! A i tak najwięcej do powiedzenia ma Grzegorz - kiedyś Viaderko teraz GS. Może uda się go zachęcic do 2 zdań! Mimo że chyba odpowiedź znam. !!

Pierwsze miejce gs-a było opłacone więc sie nie liczy :twisted:

: pt maja 15, 2009 7:39 pm
autor: Medman
GS miał drugie miejsce prawie ex equo z Viaderkiem. Pierwsze miejsce miał Triumph. Także ani Gs ani Viaderko. Warto poczytać artykuł. Wiele rzeczy rozjaśnia. Viaderko i na asfalt i lekki teren akuratne. Turystyk w każdym razie najlepszy. Mimo że jak to napisali podczas przekładania na winklach trzeba miec siłę "Pudziana". EEEE tam albo my wszyscy to "Pudziany" albo Ci co testowali to "Cichopki".

: pt maja 15, 2009 8:21 pm
autor: Medman
http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW ... R_1200_GS_
Tu też jest słów kilka o enduro i "turystykach". Warto pooglądać który sprzęt do czego się przydaje.
: śr maja 20, 2009 9:26 pm
autor: Pretor
Oto motocykl którego już się nie produkuje. Zwyczajnie się nie sprawdził w enduro. Za mocny i za ciężki.
Mimo to zobaczcie co można zrobić z 100 KM i 200 kg.
Nadal podtrzymuję zdanie, że jeździć słabo na KTM to obciach. To tak jak kupić sobie narty wyczynowe ubrać się w markowe ciuchy i jeździć pługiem na niebieskich trasach.
Pooglądajcie. Momentami to już haczy o trial:):)
http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgoc ... PL&index=5
: śr maja 20, 2009 9:38 pm
autor: Pretor
hehhe a tutaj widać dlaczego lepiej mieć bak pod tyłkiem a w jego miejsce wstawionego airboxa z akku.
http://www.youtube.com/watch?v=YBCBBGV7 ... re=related
: śr maja 20, 2009 10:34 pm
autor: Tomekm
Pretor, widzę że off road coraz bardziej Cię pochłania. Czy przypadkiem nie masz już upatrzonego jakiegoś rasowego crossa? Coś jak ta amazonka która śmigała na torze pod Nadarzynem?
: czw maja 21, 2009 8:04 am
autor: Pretor
to chyba za małe ...wolałbym 450 w czterosuwie. Jak będzie wolna kasa i kręgosłup pozwoli to czemu nie:)
: czw maja 21, 2009 10:08 am
autor: smutek
Pretor pisze:Oto motocykl którego już się nie produkuje. Zwyczajnie się nie sprawdził w enduro. Za mocny i za ciężki.
Mimo to zobaczcie co można zrobić z 100 KM i 200 kg.
Nadal podtrzymuję zdanie, że jeździć słabo na KTM to obciach. To tak jak kupić sobie narty wyczynowe ubrać się w markowe ciuchy i jeździć pługiem na niebieskich trasach.
Pooglądajcie. Momentami to już haczy o trial:):)
http://www.youtube.com/watch?v=d6TYxgoc ... PL&index=5
Respekt dla kolesia :shock:
: ndz maja 24, 2009 11:36 pm
autor: binio
W temacie motocykla turystycznego... :twisted:
4 dni temu z powodu problemow technicznych oddalem Viaderko z powrotem do komisu. Pomimo, ze uwazam Viaderko za super wygodny sprzet kolejny moj wybor padl na VFRke (pozdro Konrad

). Ma mi sluzyc jako motocykl turystyczny, ale tez jako bardzo przyjemny sposob spedzania wolnego czasu smigajac po winklach i w przyszlosci bawiac sie na torze. Po kilkudziesieciu kilometrach, ktore udalo mi sie zrobic od wczoraj (rozchorowalem sie i wiecej nie dalem rady), musze przyznac ze spelnia moje oczekiwania w 100%. Jest piekna, jest szybka, jest wygodna. Na pewno nie nadaje sie na szutry itp ale co z tego

Radosc z dynamicznej i agresywnej jazdy nieporownywalnie wieksza niz Viadrem, chociaz nie jest tak ekstra wygodna jak Viaderko...
Reasumujac, ciekawa przygoda, w VFRce znalazlem to czego mi w Viadrze brakowalo - agresje, te kur.wiki w lampach

Zobaczymy jak sie spisze w dlugich trasach
