Amortyzator skrętu do VFR800, 2008
Amortyzator skrętu do VFR800, 2008
Czy ktoś z Was ma pojęcie kto mógłby mi pomóc w tym temacie, bo już dużo czasu poświęciłem na wiele rozmów z dealerami i innymi i nic z tego, wszyscy mówią że nie ma a tak w ogóle to nie potrzeba do vfr-ki, tyle że ja uważam że dobrze jest mieć ten element w motocyklu.
Jedyne co znalazłem jest niestety w USA:
http://www.scottsperformance.com/index.php
Jedyne co znalazłem jest niestety w USA:
http://www.scottsperformance.com/index.php
Może być problem. Niedawno nawet przeczytałem takie zdanie ,że ten kto będzie próbował zaistnieć na rynku z amorkiem do VFR, pójdzie z torbami gdyż nie ma najmniejszej potrzeby by go montowac. Ja oprócz Viadra jeżdze na VFR 800 i nigdy nie odczuwałem jego braku. A odkręcić lubie...
Dla porównania w ostatni weekend byłem na jeżdzie próbnej GSXR 1000, który był wyposazony w amorek. Porównując jazde którą odbyłem 4 mc temu tym samym sprzetem bez amorka -róznica jest i to spora. Bardziej mi się podobał twój pomysł z kompresorem
Po co wydawac kase na osprzęt, który nic nie zmieni?


Baqeńczak!
Moim zdaniem różnica na pewno by była. Kiedyś też jeździłem na XX 9R z Ohlinsem i bez, różnica porażająca.
Czytając stronę międzynarodową i informacje na niej zawarte dotyczące amortyzatora skrętu zamontowanego na jednej z maszyn VFR800 też dochodzę do wniosku, że warto.
Niestety u nas w kraju najłatwiej sprzedać motocykl, natomiast jak pojawia się problem, który nie jest łatwo rozwiązać a zarobek przy tym marny to żaden z dealerów lub innych ‘firm tuningowych’ nie kwapi się do pomocy.
Ot taki u nas handlowy spryt sprzedawców….
Czy wymieniłeś wydechy na akcesoryjne czy masz oryginały, z którego roku masz VFR-kę juz w tej nowej budzie?
Czytając stronę międzynarodową i informacje na niej zawarte dotyczące amortyzatora skrętu zamontowanego na jednej z maszyn VFR800 też dochodzę do wniosku, że warto.
Niestety u nas w kraju najłatwiej sprzedać motocykl, natomiast jak pojawia się problem, który nie jest łatwo rozwiązać a zarobek przy tym marny to żaden z dealerów lub innych ‘firm tuningowych’ nie kwapi się do pomocy.
Ot taki u nas handlowy spryt sprzedawców….
Czy wymieniłeś wydechy na akcesoryjne czy masz oryginały, z którego roku masz VFR-kę juz w tej nowej budzie?
Odpowiadając, kilka słów wstępu: VFR jest z 2004, czyli w nowej budzie, bez ABS-u. Wydechy ma oryginalne. Nic w niej nie wymieniałem bo nie jest moja
Kumpel trzyma ją u mnie w garażu, więc jak nie jeżdzi albo jeżdzi moim Viadrem wtedy ja biore VFR-ke. I w ten sposób kazdy z nas ma 1,5 motoru 


Baqeńczak!
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 452
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
- Lokalizacja: xyz
-
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 452
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 12:15 pm
- Lokalizacja: xyz
Jak ktoś ma trochę kasy na zbyciu to polecam. VFR-ka bez amortyzatora też jeździła dobrze, natomiast po zamontowaniu amortyzatora skrętu Scotta jeździ jeszcze lepiej, koleiny, nierówności, frezy na asfalcie no problem, czekam na przyszłoroczne Alpy.
Scotts jest lepszy od Ohlinsa ponieważ oprócz tłumienia głównego jest ustawienie tłumienia na duże prędkości oraz na poruszanie sie z prędkościami parkingowymi, całość bardzo fajnie wygląda no i działa rewelacyjnie.
Scotts jest lepszy od Ohlinsa ponieważ oprócz tłumienia głównego jest ustawienie tłumienia na duże prędkości oraz na poruszanie sie z prędkościami parkingowymi, całość bardzo fajnie wygląda no i działa rewelacyjnie.