Strona 1 z 1

CBF 600 co o nim sądzicie?

: sob gru 26, 2009 11:12 am
autor: GrzesiekS
Witam
na jednej z aukcji znalazłem Tako o to Hondę : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1663515 co sądzicie o tym moto oceniając go wizualnie ? Pozdrawiam ;)

: sob gru 26, 2009 12:49 pm
autor: koniu
Wydaje mi sie ze cena jest bardzo dobra a na pierwszy rzut oka wporzadku stan super,warto jechac i na żywca poogladac!!!

: sob gru 26, 2009 1:04 pm
autor: roslaw
Jeśli mechanicznie jest ok to bym brał. Nadchodzi chyba era tanich sprzętów :)

: sob gru 26, 2009 11:48 pm
autor: GrzesiekS
a może na forum jest ktoś z wałcza lub jego okolic kto mógłby podjechać i obejrzeć moto ?

: ndz gru 27, 2009 10:43 am
autor: Konrad
cbf 600 to dobry i bezawaryjny motocykl, mało pali i niedrogi w eksploatacji.

: ndz gru 27, 2009 4:41 pm
autor: Zimny
Fajnie wygląda jak pisali dobra cena i tani w eksploatacji :lol:
Oglądać oglądać :lol: :lol: i jak ok to :lol: brać :D

: pn gru 28, 2009 1:18 am
autor: arcias
ale ktoś plaka zmarnował :lol: nawet oponom się dostało :wink:
Coś mi tu nie gra przedni błotnik trochę pieje ale za tą cenę to jak jedzie prosto to O.K. bo co się może zepsuć w silniku 2009r. 8)

: śr gru 30, 2009 2:36 pm
autor: Przemek
Moja Ewka jeździ na CBF 600 z 2005 albo 2006r. w wersji naked (osobiście uważam ze naked jest znacznie ładniejszy od eski, nie podobują mi się te plastiki i zegary jak w oplu) Kilka razy przejechałem się na cbf i uważam że jest to zajebisty motorek nawet dla początkujacego. Prowadzi się z dziecinną łatwością. Jest bezawaryjny, niewiele pali, ma całkiem przyzwoite osiagi, do turystyki wystarczające.
Rocznik 2009 z przebiegiem 4000 tys powinien pachnieć nowością. Wszystkie śruby przy silniku i tarczach ham. powinny być zaznaczone farbą (fabryczne oznaczenia kontroli). Jeżeli nie miał jakiegoś crashtestu to bierz i się ciesz.

: śr lut 24, 2010 6:03 pm
autor: GrzesiekS
koledzy odświeżam temat . Co sądzicie o tym moto ? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1721505

: czw lut 25, 2010 1:10 pm
autor: Przemek
szlif na obu bokach, zegary po lewej mają jakieś ślady
ale jeśli to były tylko szlify to nie jest problem
dolicz jeszcze kasę związaną z rejestracją - pojazd sprowadzony
opony do wymiany (przynajmniej tylna)

: czw lut 25, 2010 9:32 pm
autor: Gebels
jeśli był serwisowany faktycznie w ASO to powinieneś odwiedzić stronę (ktoś tu podawał) gdzie po VINie można sprawdzić jego historię.

Dla mnie trochę zastanawiające jest dlaczego on jest tak poobijany. Nie jestem znawcą ale mnie takie plamy (nierówne przebarwienia) na kolektorach zawsze jakoś intuicyjnie zniechęcają....

Ja wychodzę z założenia że jeśli się nie znam na mechanice/serwisie takiej maszyny to raczej od handlarzy nie kupuję :(
Przecież on sam nie ma pojęcia co się z tym motocyklem działo. Na oględziny zabrał bym jakiegoś umnego, bądź umówił bym się w serwisie Hondy na przegląd przed zakupowy - od razu masz informację ile trzeba w niego jeszcze wpakować ;) - koszt przeglądu ok 200zł.

Mój kolega kupował sprowadzany motocykl i umówi się na przywiezienie go bezpośrednio do serwisu gdzie były oględziny. Dopiero trzecia maszyna była opłacalna...

Pozdrawiam

: pt lut 26, 2010 10:55 am
autor: Przemek
Gebels pisze: Dla mnie trochę zastanawiające jest dlaczego on jest tak poobijany. Nie jestem znawcą ale mnie takie plamy (nierówne przebarwienia) na kolektorach zawsze jakoś intuicyjnie zniechęcają...
Nie każdy jest z urodzenia wybornym kierowcą i jakieś tam gleby początkującym (i nie tylko) się przytrafiają.
Co do przebarwienia na kolektorach to są w normie.

: pt lut 26, 2010 11:19 am
autor: GrzesiekS
Na razie rezygnuje z tego moto bo wydaje mi się dość nie pewne. Powiedzcie mi co sądzicie o tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1615090 ? zna ktoś ten komis ?

: pt lut 26, 2010 12:52 pm
autor: Gebels
zawsze mi się podobały TDMki...
dlatego kupiłem Vstroma... :roll: