Strona 1 z 2
[S] filtr powietrza K&N do 1000
: czw sie 21, 2014 10:58 pm
autor: gajowy
sprzadam jak w temacie zdemontowany z mojego SD02 przy 43000km, przydałoby sie umyć, mysle że jak powiem 100zł z wysyłką to nikt mnie nie zbeszta, zapraszam
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: pt sie 22, 2014 4:36 pm
autor: melon1968
Zaklepuję do wtorku.
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: pt sie 22, 2014 7:37 pm
autor: janki5
Wiem ze nie tu , ale jak viadro z tym filtrem jeżdzi , czy wtryski komputer same się adoptują do większej ilości powietrza , jak wzrasta moc i spalanie.
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: pt sie 22, 2014 10:38 pm
autor: gajowy
ok trzymam do wtorku
musieliby sie wypowiedziec Ci co uzywaja, ja zdjąłem ten filtr po przejechaniu okolo 2000km w sumie właśnie po to zeby sie przekonac czy nie spali mniej na zwykłym filtrze, bo palila mi 6-6,3 litra jak latałem wkoło miasta.
spalanie nie zauwazyłem zeby spadło ani grama po montażu zwykłego filtra, Varadero i tak palić bedzie dużo, mialem dl1000, bmw gs 1100 Viadro palilo najwiecej. Spalanie spada ponizej 6 w trasie
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: ndz sie 24, 2014 12:55 pm
autor: eneron
gajowy pisze:ok trzymam do wtorku
musieliby sie wypowiedziec Ci co uzywaja, ja zdjąłem ten filtr po przejechaniu okolo 2000km w sumie właśnie po to zeby sie przekonac czy nie spali mniej na zwykłym filtrze, bo palila mi 6-6,3 litra jak latałem wkoło miasta.
spalanie nie zauwazyłem zeby spadło ani grama po montażu zwykłego filtra, Varadero i tak palić bedzie dużo, mialem dl1000, bmw gs 1100 Viadro palilo najwiecej. Spalanie spada ponizej 6 w trasie
Jak Ci pali w trasie w okolicach 6 litrów (100 - 130km/h) to masz coś ze sprzętem nie tak no chyba, że przelotowe miałeś 150 - 180 km/h to tak

. Dziwne bo też mam na wtrysku i w trasie przeważnie trzymam 120 - 130 km/h i wychodzi coś około 5 (+,-) na 100. Dużo zależy tez czy wyprzedzając może redukujesz z 6 na 4 lub 3 bieg

Ja jeżdżę w trasie płynnie i nie szarpię manetką gazu i jestem bardzo zadowolony ze spalania (miałem Trampka XL600 i XL650 i oba w trasie przy 120 paliły od 5 do 5,6). Wszystko zależy jak w trasie obchodzisz się z gazem, i przy jakich obr zmieniasz biegi, ba jak kręcisz na 7 tys obr do zmiany to spalić swoje musi

W mieście około 6 wychodzi ale też dużó zależy od dynamiki ruszania, utrzymywania wysokich obr itp, ale to przecież każdy wie, że styl jazdy przekłada się na spalanie

Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: ndz sie 24, 2014 6:33 pm
autor: gajowy
z tego co pisali na forum to mi paliła zupełnie normalnie, tak jaki inni piszą i mówią, juz nie jeżdze Varadero

to motocykl który jednak dużo pali, 5 nie da sie spalić chyba że stosujesz jakis ekodriving, ale ja motocyklem jeżdze po to zeby dawał mi frajde, a nie ze jade mysla jak i kiedy redukowac, Miałem 12 motocykli i 3 duże (1000ccm) i własnie Varadero jak jeździłem tak jak lubie paliła mi najwiecej.
co do Trampla, miałem 600, z pasazerem i 3 kuframi palila mi 5,8 sprzedałem, nie daje ten motocykl za dużo z jazdy, muł i kloc i niestabilny, ani w teren ani w trase.
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: pn sie 25, 2014 5:01 pm
autor: melon1968
Odklepuje.
Filtr jest wolny
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: pn sie 25, 2014 7:57 pm
autor: gajowy
ok AKTUalne CENA SPADA O 20ZŁ
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: wt sie 26, 2014 5:50 pm
autor: janki5
Wrzuć fotki jaki stan , może byc PW
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: wt sie 26, 2014 8:17 pm
autor: gajowy
nie mam fot, ale filtr wygląda dobrze jednak jest na pewno do wyczuszczenia, jeśli chcesz moge Ci go wysłac obejrzysz sobie, jak coś nie bedzie pasowało to potem sie rozliczymy finansowo, jestem gajowy nie handlarz
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: śr wrz 10, 2014 7:57 am
autor: M@rio
Założyłem filtr K&N ale zmieniłem również wydechy na Leo Vince, w takim zestawieniu ma to sens i efekt jest odczuwalny. Muszą być wydechy o ułatwionym przelocie spalin.
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: śr wrz 10, 2014 9:47 am
autor: janki5
Kupiłem wyczyściłem założyłem i w sumie nic , tylko kominy inaczej "buczą" rzeczywiście tak jakby były przepełnione , spalanie w normie , sam filtr ok porządna konstrukcja , takie Leo Vince to 2-3tyś będą kosztować. A używek to raczej nie ma .
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: śr wrz 10, 2014 9:55 am
autor: gajowy
dobrze że założyłes i jestes zadowolony,
Jednak K&N to filtr do sportu a nie uzytkowania normalnego jak nasze.
W Vstromie 1000 miałem 2x Leovince i Powercomandera, natomiast filtr normalny, wgrana ekonomiczna mapę, co powodowało wyrażnie lepsze rwanie na niskich i średnich obrotach, reakcja na gaz była wyrażnie lepsza, błyskawiczna w porównaniu do seryjnych motocykli naprawde rewelacja, ale przy predkosciach 170-200 juz moj Vstrom był słabszy (tak mi sie przyjanajmniej wydawało na jazdach próbnych), porównywałem z dwoma innymi Vstromami kolegów.
Natomiast przez tą mapę spalanie miałem niższe o okolo 0,5litra w porównaniu z kolegami. Spalania z trasy na Bałkanu 5500km z żoną i bardzo duzym bagażem 5,3/5,4l/100. No ale to był Suzuki, nie wiem jak Honda, WIem że paliła sporo, niezależnie od stylu jazdy i obciązenia
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: śr wrz 10, 2014 10:06 am
autor: bigwaldi
Ej przestańcie z tym spalaniem

To jest Varadero to ma palić, zżerać, pożerać ! proszę tutaj jest sprzęt do ecodrivingu
http://obrazki.elektroda.net/99_1190531030.jpg 
Re: [S] filtr powietrza K&N do 1000
: śr wrz 10, 2014 1:51 pm
autor: gajowy
Niektórzy zachowują się jak by byli dumni ile ich Hondy palą, bo ogólnie Honda pali dużo w wielu modelach,
e tam mieszkamy w Polsce i paliwo jest drogie.
teraz mam enduro 650ccm, jade gdzie chce i także tam gdzie drogi juz nie ma a spalam 4,25litra, w trasie 4, Viadrem paliłem przynajmmniej 1,75 - 2 litry wiecej na każde 100km = okołó 100-110zł wiecej wydane na paliwo na każde 1000km, niech nikt nie mówi że nie ma to żadnego znaczenia...