Amortyzator skrętu
- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Amortyzator skrętu
Jak w temacie, ktoś używa, używał lub ma jakieś doswiadczenia.
Jak zamontować na XL1000?
Jak zamontować na XL1000?
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Amortyzator skrętu
Odświeżam temat.
Też jestem zainteresowany.
(po ostatniej jeździe - o włos od gleby - pampers pełny)
Też jestem zainteresowany.
(po ostatniej jeździe - o włos od gleby - pampers pełny)
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 76
- Rejestracja: pt sie 07, 2015 10:06 pm
- Imię: Piotr
- Marka motocykla: Honda
- Model: NT1100D
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Amortyzator skrętu
Link nie robi 
Ale wracając do tematu, ktoś montował?

Ale wracając do tematu, ktoś montował?
Life is brutall and full of zasadzkas...
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Amortyzator skrętu
U mnie oba działają, może jeszcze ktoś sprawdzić?
-
- Uczy się jeździć
- Posty: 76
- Rejestracja: pt sie 07, 2015 10:06 pm
- Imię: Piotr
- Marka motocykla: Honda
- Model: NT1100D
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Amortyzator skrętu
Przepraszam, w tapatalku nie działały, a na kompie bez problemu.
Life is brutall and full of zasadzkas...
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
Romet Kadet -> ETZ 150 -> Jawa 350TS -> Varadero 125 -> PD06 '93 -> SD02 '03 -> VFR1200XD '12 + DR-Z400E '03
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Amortyzator skrętu
Tak z ciekawości po co amor skrętu w pędzącej kantówce jaką jest viadro?
Jeżdziłem kawą zx12r gdzie jest 180 kucyków i prędkość max 300km/h i tam amor nie był mi potrzebny.Może demonem prędkości nie byłem ale nagminnie przekraczałem prędkość max viadra 


- Merlin
- Sympatyk Weteran
- Posty: 755
- Rejestracja: wt sie 06, 2013 7:37 am
- Imię: Maciek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL1000VA
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Amortyzator skrętu
Nigdy nie jeździłem z amortyzatorem skrętu, tylko czytałem, że poprawia prowadzenie, pytałem czy ktoś używa i ma jakieś uwagi.
- Staszek1
- Sympatyk
- Posty: 605
- Rejestracja: pt cze 30, 2017 10:26 am
- Imię: Staszek
- Marka motocykla: KTM
- Model: 1090 ADV R
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Amortyzator skrętu
Myślę, że nie o V-max tu chodzi. W tamtym sezonie shime (czy jak się tam to pisze) złapałem po wjechaniu w "tunel powietrzny" za puszką raptem przy 160 km/h. Moim zdaniem to właśnie aerodynamika kantówki sprawia, że viadro potrafi napędzić stracha kierownikowi. Wystarczy doczepić torby do kufrów, czy śpiwór dopiąć na centralkę i średnia przelotowa drastycznie spada. I to nie z powodu braku mocy, a raczej nerwowego zachowania maszyny przy chociażby raptowniejszym wyprzedzaniu ciężarówki.
Podróżować to żyć.
(Hans Christian Andersen)
(Hans Christian Andersen)
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Amortyzator skrętu
Wszystko co piszesz to jest prawda.Ale to nie wina moto tylko żle załadowanego moto.Może z oryginalnymi kuframi jest dobrze.Ja mam givi v35.Jeżdzisz sam to tylko z bocznymi kuframi lub tylko z centralnym.Kolega miał givi 41l to tragedia,trzy kufry i prędkość max120(szerokie moto i shimy).Z pasażerem nie ma żadnych problemów (shimy itp.) i ładujesz jak chcesz.Staszek1 pisze:Myślę, że nie o V-max tu chodzi. W tamtym sezonie shime (czy jak się tam to pisze) złapałem po wjechaniu w "tunel powietrzny" za puszką raptem przy 160 km/h. Moim zdaniem to właśnie aerodynamika kantówki sprawia, że viadro potrafi napędzić stracha kierownikowi. Wystarczy doczepić torby do kufrów, czy śpiwór dopiąć na centralkę i średnia przelotowa drastycznie spada. I to nie z powodu braku mocy, a raczej nerwowego zachowania maszyny przy chociażby raptowniejszym wyprzedzaniu ciężarówki.