wskażnik temperatury
wskażnik temperatury
Mam Viadro SD 01 z 2000 roku i martwi mnie ze przy jeździe w temp ok 5 C w plusie wskazówka temperatury cieczy chłodzącej ledwo oderwie się od słupka dochodząc do pierwszej grubej kreski - czyli prawie nic !
Jak sie zatrzymam ...stopniowo idzie w górę..mija drugą kreskę-cienką-.....później drugą grubą -pionowa=połowa skali-...chwilę później włącza sie wentylator...Ruszam...jadę powiedzmy ze 100 km/h i wskazówka opada prawie do samego dołu...ledwo powyżej słupka oporowego :-(
Co z moim moto nie tak ??
Martwię się , a dodam , że odebrałem moto z serwisu....Mieli WSZYSTKO posprawdzać...
A może ten typ tak ma ??
Jak sie zatrzymam ...stopniowo idzie w górę..mija drugą kreskę-cienką-.....później drugą grubą -pionowa=połowa skali-...chwilę później włącza sie wentylator...Ruszam...jadę powiedzmy ze 100 km/h i wskazówka opada prawie do samego dołu...ledwo powyżej słupka oporowego :-(
Co z moim moto nie tak ??
Martwię się , a dodam , że odebrałem moto z serwisu....Mieli WSZYSTKO posprawdzać...
A może ten typ tak ma ??
No może nie do końca. Poczekajmy co powiedzą właściciele "starego" viadra.
Wydaje mi się, że kiedyś już ktoś coś o tym mówił i że to normalne w tym modelu.
Jednak głowy sobie uciąć nie dam.
Na zdrowy rozsądek temperatura powinna być w miarę stała.
Najważniejsze , że włącza Ci się wentylator i nie gotujesz wody:):)
Zawsze możesz włożyć tekturę
Wydaje mi się, że kiedyś już ktoś coś o tym mówił i że to normalne w tym modelu.
Jednak głowy sobie uciąć nie dam.
Na zdrowy rozsądek temperatura powinna być w miarę stała.
Najważniejsze , że włącza Ci się wentylator i nie gotujesz wody:):)
Zawsze możesz włożyć tekturę
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
- senior1975
- Rekrut
- Posty: 36
- Rejestracja: sob paź 20, 2007 1:02 am
- Lokalizacja: Kielce, Radom, Zwoleń
w czasie jazdy wskazówka stoi cały czas na drugiej kresce (tak na oko 1/4 wskaźnika). Czasami w duże upały i przy wolnej jeździe podchodzi nieco wyżej. W gorące dni w korkach przy powolnym przeciskaniu się przez miasto dochodzi do połowy a jak stoje na światłach przekracza połowę i włącza wentylator.
W rozgrzanym moto nigdy nie spada poniżej 1/4 czyli tej drugiej kreski.
Pozdrawiam
W rozgrzanym moto nigdy nie spada poniżej 1/4 czyli tej drugiej kreski.
Pozdrawiam
nieaktualne
heheheheh..... tak samo myślałem ze mi sie nie dogrzewa moto jak miałem T-cata YZF 600,z moim zapedem i brakiem cierpliwości wyprowadzałem sprzet z garażu i śmigałem delikatnie przy niskich temperaturach :roll: (nawet poniżej 5 stopni-styczeń,luty),lecz co moje oczy zobaczyły jak "wyrwałem kite" po serwisie (droga powrotna z Brzezin do Łodzi-czas przelotu 8min),wskazówka temperatury powyżej 100 stopni,i wiatrak sie załaczył.
PS:Moim zdanie nie nagrzejesz zbytnio moto przy takich niskich temperaturach ,no chyba ze dasz mu hmmmmmmm... popalić..
PS:Moim zdanie nie nagrzejesz zbytnio moto przy takich niskich temperaturach ,no chyba ze dasz mu hmmmmmmm... popalić..
problem moze być taki ze trm w hondzie to z 200zł.
kolego: odpal moto i nie ch se chodzi na wolnym obrotach. jak zaczną ci sie robić ciepłe chłodnice zanim drygnie wskazówka to tak jak pisze. i prosze was nie piszcze zew tak ma byc i tektórka olej ma miec swoją temp pracy i kilka stopni mniej, szybciej zużuwa silnik. jesli wskazowka wskoczy na 1/4 skali i chłodnice nagle z zimnych zrobią sie ciepłe to term jest OK i szukamy dalej. przerabialem to w kilku moto i auto
kolego: odpal moto i nie ch se chodzi na wolnym obrotach. jak zaczną ci sie robić ciepłe chłodnice zanim drygnie wskazówka to tak jak pisze. i prosze was nie piszcze zew tak ma byc i tektórka olej ma miec swoją temp pracy i kilka stopni mniej, szybciej zużuwa silnik. jesli wskazowka wskoczy na 1/4 skali i chłodnice nagle z zimnych zrobią sie ciepłe to term jest OK i szukamy dalej. przerabialem to w kilku moto i auto
Dziś wyprowadziłem moto z garażu...Odpaliłem...chodził wolniuteńko....Wskazówka oderwała sie od słupka...dotarła do pierwszej grubej kreski-początek skali wskaźnika...
Dotknąłem chłodnic...były już bardzo ciepłe...
Na moje oko coś otwiera duży obieg od razu...
Czy takie objawy definitywnie wskazują na uszkodzony TERMOSTAT ??
Dotknąłem chłodnic...były już bardzo ciepłe...
Na moje oko coś otwiera duży obieg od razu...
Czy takie objawy definitywnie wskazują na uszkodzony TERMOSTAT ??
przykro mi, ciesz ze to nic innego ciekawe gdzie on jest, i czy pasuje od afryki twinAdam SDI pisze:Dziś wyprowadziłem moto z garażu...Odpaliłem...chodził wolniuteńko....Wskazówka oderwała sie od słupka...dotarła do pierwszej grubej kreski-początek skali wskaźnika...
Dotknąłem chłodnic...były już bardzo ciepłe...
Na moje oko coś otwiera duży obieg od razu...
Czy takie objawy definitywnie wskazują na uszkodzony TERMOSTAT ??
to fakt,a ternostat do nie jest chyba jakas gruba robota... :?rambo pisze:przykro mi, ciesz ze to nic innego ciekawe gdzie on jest, i czy pasuje od afryki twinAdam SDI pisze:Dziś wyprowadziłem moto z garażu...Odpaliłem...chodził wolniuteńko....Wskazówka oderwała sie od słupka...dotarła do pierwszej grubej kreski-początek skali wskaźnika...
Dotknąłem chłodnic...były już bardzo ciepłe...
Na moje oko coś otwiera duży obieg od razu...
Czy takie objawy definitywnie wskazują na uszkodzony TERMOSTAT ??