Kapie z pod motoru po zatankowaniu
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sie 05, 2020 7:58 pm
- Imię: Michał
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: Wln
- Kontakt:
Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu
Właśnie przerabiam ten sam temat w swoim viaderku. Tak dla potomności: zbiornik od gaźnikowca nie pasuje, bo brakuje króćca od powrotu paliwa, a zbiorników do wtryskowych brak, także chyba póki co też zaślepię otwór na górze przy wlewie i króciec na dole jak kolega JarekS i szukam zbiornika od wtrysku...
- JarekS
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 310
- Rejestracja: ndz wrz 15, 2019 8:24 pm
- Imię: Jarek
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero XL 1000
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: Świecie / Lünen
Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu
Z tym korkiem to nawet działa. Nic się nie wylewa. Maszyna zaczęła mniej spalać. Nie czuć benzyny. Nie przedostaje się woda do paliwa. Tylko jest jeden hak. Wystrzegaj się jak możesz pozostawienia maszyny na deszczu (w trakcie jazdy mało groźne) i podczas mycia nie oblewaj zbiornika zbyt obficie. Woda zbiera się w wlewie i zależnie jakiego stanu jest uszczelka, może narobić kłopotów.Michaael pisze:Właśnie przerabiam ten sam temat w swoim viaderku. Tak dla potomności: zbiornik od gaźnikowca nie pasuje, bo brakuje króćca od powrotu paliwa, a zbiorników do wtryskowych brak, także chyba póki co też zaślepię otwór na górze przy wlewie i króciec na dole jak kolega JarekS i szukam zbiornika od wtrysku...
Powodzenia i szerokości ...
Uważaj na głos w Twojej głowie, który mówi, że nie dasz rady - łże skurwysyn.
~ Jakub Żulczyk
~ Jakub Żulczyk
-
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sie 05, 2020 7:58 pm
- Imię: Michał
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 2003
- Lokalizacja: Wln
- Kontakt:
Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu
W ostateczności tez zaślepię te otwory. Ale tak jeszcze myślę, bo mam zbiornik od gaźnikowca, bo już kupiłem z myślą, że będzie pasował, widze, że króciec od powrotu paliwa nie jest samym króćcem tylko kolejną rurką która zaczyna sie na dole obok tego króćca do odwodnienia i idzie do samej góry obok wlewu paliwa, orientuje się ktoś może, czy jest konieczne aby powrót paliwa z pompy wychodził nad lustro wody w baku? Może dałoby się na dole wywiercić otworek i wspawać sam króciec od powrotu (mam na miejscu człowieka, który zrobiłby taką usługę) pytanie tylko, czy problemem będzie to, że nad króćcem znajduje się 25 litrów paliwa. Widzę, ze wydajność ciśnieniowa pompy to aż 1-6,2 bara, więc chyba nie powinno być problemu. Przerabiał ktoś temat? Zbiornik od wersji na wtrysku niestety jest nieosiągalny...
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 166
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl sd02 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: warszawa
Re: Kapie z pod motoru po zatankowaniu
Jeśli masz takiego magika to w czym problem wspawac rurkę w zbiornik?Michaael pisze:W ostateczności tez zaślepię te otwory. Ale tak jeszcze myślę, bo mam zbiornik od gaźnikowca, bo już kupiłem z myślą, że będzie pasował, widze, że króciec od powrotu paliwa nie jest samym króćcem tylko kolejną rurką która zaczyna sie na dole obok tego króćca do odwodnienia i idzie do samej góry obok wlewu paliwa, orientuje się ktoś może, czy jest konieczne aby powrót paliwa z pompy wychodził nad lustro wody w baku? Może dałoby się na dole wywiercić otworek i wspawać sam króciec od powrotu (mam na miejscu człowieka, który zrobiłby taką usługę) pytanie tylko, czy problemem będzie to, że nad króćcem znajduje się 25 litrów paliwa. Widzę, ze wydajność ciśnieniowa pompy to aż 1-6,2 bara, więc chyba nie powinno być problemu. Przerabiał ktoś temat? Zbiornik od wersji na wtrysku niestety jest nieosiągalny...