Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierownicy
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierownicy
Wymieniłem linkę sprzęgła i po ustawieniu odpowiedniego luzu, ten się kasuje przy skręcie kierownicy w lewo i powiększa przy skręcie w prawo. Oczywiście tak być nie powinno. Macie pomysły co mogłem zrobić źle i jak to poprawić?
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierowni
Boczek ściągaj i patrzaj co się dzieje, miałem podobnie ale na kierownicy od gsa.
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Re: Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierowni
A jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę? Pewnie gdzieś się linka (pancerz) przyblokowała, dobrze dumam?
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl
-
- Sympatyk
- Posty: 1522
- Rejestracja: śr maja 15, 2013 10:01 pm
- Imię: mmm
- Marka motocykla: honda
- Model: VA 1000 VFR1200XD
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Świdnik
Re: Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierowni
Jak kierą kręcisz to pancerz się nie naciąga? Bo u mnie przy riserach od crosstourera i kiery od bmw się naciągał
- mokry
- Udaje motocyklistę
- Posty: 128
- Rejestracja: wt lip 31, 2018 3:57 pm
- Imię: Tomasz
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Rocznik: 1999
- Lokalizacja: Koło
Re: Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierowni
Jeżeli długość linki jest identyczna jak OEM i masz standardową kierownicę ,to winą jest wyłącznie źle poprowadzona linka.
- zalmen3
- Motocyklista jak się patrzy !!!
- Posty: 563
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
- Lokalizacja: Oborniki Wlkp.
Re: Luz na klamce sprzęgła zmienia się przy skręcie kierowni
Zrobione, w jednym miejscu zastąpiłem oryginalną trytytkę (taką wielorazowego użytku), bo się rozpadła na kawałki przy demontażu, zwykłą i ją za mocno zaciągnąłem. Po wymianie na kolejną i delikatniejszym ściśnięciu gra i buczy.
Pech chciał, że oczywiście trytytka znajdowała się pod bakiem, więc znów trzeba było demontować większość owiewek, żeby podnieść bak. Prawa Murphy'ego.
Linka jest oryginalna, więc od razu przyjąłem, że wina jest po mojej stronie i to było słuszne podejście
Dziękuję za pomoc.
Pech chciał, że oczywiście trytytka znajdowała się pod bakiem, więc znów trzeba było demontować większość owiewek, żeby podnieść bak. Prawa Murphy'ego.
Linka jest oryginalna, więc od razu przyjąłem, że wina jest po mojej stronie i to było słuszne podejście

Dziękuję za pomoc.
Internetowy sklep komputerowy - http://mirwit.com.pl