Gaźnik
- Sekcja 3-3 - Harmonogram serwisów -> synchronizacja gaźników co 12 tys. km,
- Sekcja 3-12 - Synchronizacja gaźników -> opis procedury, w tym "różnica podciśnień 20 mm Hg".
Wtrysk
- Sekcja 3-4 - Harmonogram serwisów -> brak informacji dot. synchronizacji wtrysków,
- Sekcja 5-62 - "Do not loosen or tighten the white painted bolts and screws of the throttle body. Loosening or tightening them can cause throttle and idle valve synchronization failure." (W luźnym tłumaczeniu: Nie poluźniaj ani nie dokręcaj śrub pomalowanych na biało, bo może to skutkować niewłaściwą synchronizacją.) Mamy tu wskazaną śrubę, o której mowa w temacie (nie ruszać).
Opis procesu synchronizacji odnosi się tylko do "Starter Valve", czyli czegoś na wzór zaworu ssania (sekcja 5-71).
Niczego innego dot. układu zasilania paliwem nie znalazłem w dokumentacji, co nie oznacza, że tego tam nie ma. Jeśli ktoś ma jakieś dodatkowe informacje, to zachęcam do ich udostępnienia
