Dobry wieczór,
No i testy zrobione bo dzisiaj było pojeżdżone.
Od 2.500 obr/min w górę przy włączonych światłach , grzanych manetkach, ładowaniu telefonu jest albo 13,9V albo 14V.
Regulator po półgodzinnym przelocie - w zasadzie ledwo cieplejszy niż powietrze (i nie wiem czy to nie wrażenie bo blok pierwszego cylindra i chłodnica są ciepłe całkiem niedaleko) ,
Przy okazji - ucieszyłem się z innej "awarii".
Miałem "od zakupu" mokry prawy zacisk hamulcowy i w zasadzie byłem pewny, że cieknie DOT4 na sztywnym łączniku pomiędzy rozdzielaczami hamulców na lagach.
...a to tylko chlapie olej z prawej lagi !!!

(wiec zamiast wymiany przewodu hamulcowego i serwisu z odpowietrzaniem C-ABS za "wagon złota" ... godzinka roboty w garażu się szykuje, jak tylko kupię uszczelniacze i uwarzę miksturę olejową).
Pozdrawiam