Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
Re: Gdzie dostać łożyska kół (przód i tył) wraz z osłonami?
Zapytaj!andy1111 pisze:Pyt. j.w.
Czy ktoś zna jakiś sklep/ serwis gdzie oferują ww.
Oddałem felgi do malowania i potrzeba zdjąć łożyska (zresztą przy okazji nie zawadzi wymienić) Podobno nie zaleca się zakładania starych (tak nawet mówi instrukcja), więc czy ktoś może zamawiał ostatnio >>>
Dzięki
Andrzej
http://www.allegro.pl/item497013430_loz ... _inne.html
Pzdr.
Re: brak
Nie załamuj się i szukaj dalej...andy1111 pisze:niestety ten sprzedawca nie posiada do varadero.
pytałem już wcześniej.
zdaje się że pozostanę przy starych. mają dopiero 50 tys. więc drugie tyle przed nimi



http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.ph ... ozyska_kol
Wszystkie łożyska są znormalizowane, więc spisujesz numer z twoich i idziesz do dobrego sklepu z łożyskami i tam kupujesz.
jeżeli potrzebujesz simmeringi uszczelniające, to one są też znormalizowane i postepujesz z nimi tak jak z łożyskami
Z własnego doświadczenia mogę ci polecić łożyska Timmken(trochę drogie), FAG i SKF. Dosyć trwałe są NSR, bodajże francuska produkcja.
jeżeli potrzebujesz simmeringi uszczelniające, to one są też znormalizowane i postepujesz z nimi tak jak z łożyskami

Z własnego doświadczenia mogę ci polecić łożyska Timmken(trochę drogie), FAG i SKF. Dosyć trwałe są NSR, bodajże francuska produkcja.
Jak widzisz tutaj nie ma reguły. Jedne łożyska są lepsze, inne gorsze. Ważne też gdzie wyprodukowane ;)To że są znormalizowane nie ulega wątpliwości i nie ma co sugerować się chwytami reklamowymi, że dane łożyska są tylko i wyłącznie do motocykla X, albo Y, bo identyczne i za mniejszą kasę kupisz w każdym sklepie z łożyskami 
Z SKF-ami dałem sobie spokój(przereklamowane). Nauczyły mnie tego łożyska, które zamontowałem w XJ 600. Zamontowałem FAG i spokojnie przelatałem 30 tys.km. Tak samo zrobiłem w FZS 600.
Obecnie montuję TIMMKEN(prywatnie), jak i FAG w ciągach produkcyjnych, które pracują 24h na dobę i są bardzo mocno obciążone. To dla mnie najlepszy tester łożysk
Twoje łożyska być może nie pracowały zbyt długo ponieważ nie zwrociłeś uwagi na to jaki powinny mieć luz montażowy "C".
Im większy wcisk łożyska, tym większy powinien być luz montażowy.
W motocyklach zazwyczaj łożysko powinno mieć luz C3.
Jeżeli łożysko nie ma żadnego symbolu "C", to jest to tzw. luz "normalny".
Wystarczy, że to przeoczyłeś i już wiesz skąd tak niski przebieg Twoich łożysk.

Z SKF-ami dałem sobie spokój(przereklamowane). Nauczyły mnie tego łożyska, które zamontowałem w XJ 600. Zamontowałem FAG i spokojnie przelatałem 30 tys.km. Tak samo zrobiłem w FZS 600.
Obecnie montuję TIMMKEN(prywatnie), jak i FAG w ciągach produkcyjnych, które pracują 24h na dobę i są bardzo mocno obciążone. To dla mnie najlepszy tester łożysk

Twoje łożyska być może nie pracowały zbyt długo ponieważ nie zwrociłeś uwagi na to jaki powinny mieć luz montażowy "C".
Im większy wcisk łożyska, tym większy powinien być luz montażowy.
W motocyklach zazwyczaj łożysko powinno mieć luz C3.
Jeżeli łożysko nie ma żadnego symbolu "C", to jest to tzw. luz "normalny".
Wystarczy, że to przeoczyłeś i już wiesz skąd tak niski przebieg Twoich łożysk.