Gaśnie gdy dodaję gazu
Gaśnie gdy dodaję gazu
Witam jestem nowy i potrzebuję pomocy. Nie dawałem jeszcze go do naprawy bo liczę że znajdę odp. na necie. Więc nie wiem czemu ale odpali i chodzi. Lecz gdy dodam gazu słabnie i gaśnie. Znacie może odp. Jestem jego świeżym posiadaczem. Benzyna niby jest lecz też bogactwa nie ma.
Czekam na odp.
Pozdrawiam
Filip
Czekam na odp.
Pozdrawiam
Filip
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Mysle ze to pompa paliwa albo regulacja gaznikow i wymiana świec
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
- endurasek
- Udaje motocyklistę
- Posty: 119
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 7:47 am
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
A JA BYM STAWIAL NA TO ZE JEST ZA BOGATA MIESZANKA PALIWA W STOSUNKU DO POWIETRZA LUB NA ODWROT. PO TYM JAK ZGASNIE DA SIE GO JESZCZE RAZ ODPALIC?. ZOBACZ CZY NA LECIUTKIM SSANIU BEDZIE OKI. a KIEDY TO SIE DOKLADNIE DZIEJE? ZAPALISZ MOTOR CHODZI SOBIE ( CIEPLY CZY ZIMNY SILNIK) JESLI SOBIE CHODZI I CHODZI I NA CIEPLYM SILNIK I DODASZ GAZU I WTEDY DOPIERO GASNIE TO BYM STAWIAL NA MIESZANKE BO NA BANK JEST NA TYLE PALIWA W GAZNIKU ZE BY SZLO SPOKOJNIE PRZEGAZOWAC I NIE POWINNIEN ZGASNAC JESLI GASNIE TO REGULACJA LUB CZYSZCZENIE CIE CZYKA TYLKO. MOZNA TO LATWO WYKLUCZYC SCIEPUJAC BAK I PODLACZYC PALIWO BEZPOSREDNIO DO GAZIOLA.
Re: Gaśnie gdy dodaję gazu
Więc gdy podkręce mu ssanie to obroty rosną. Odpalam go na zimnym i tak z 3-4 sek. i odpala
- lord wiader
- Uczy się jeździć
- Posty: 77
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:42 am
- Lokalizacja: Józefosław
również mam problem związany z tematem ale nie do końca identyczny
niestety powtarzalność jest żadna więc trudno zidentyfikować.
wa razy zdarzyło mi się przy wychodzeniu z zakrętu, że nagle moto spadło z obrotów i odkręcanie manetki kończyło się dławieniem (jak przy zalaniu)
za pierwszym razem przejechałem na wolnych obrotach jakieś 50-100 m po czym moto wskoczyło na obroty (jakby jakiś brud odetkał dyszę).
za drugim razem również po wyjściu z zakrętu taka sama sytuacja, ale po kilkudziesięciu metrach niestety zadławił się i zgasł. odpalałem kilka razy,
pracował na wolnych ale po kilku sekundach gasł zadławiony. wyłączyłem, zadzwoniłem po kumpla z linką, ale spróbowałem jeszcze raz i teraz odpalił bez problemu.
dojechałem do domu.
odstęp czasowy między zdarzeniami to kilka tygodni.
podejrzewałem filtr paliwa, może zawór pływakowy. generalnie jesienią zrobię sobie inspekcję całego gaźnika. świeca jest nowa.
macie jakiś pomysł co to mogło być???
niestety powtarzalność jest żadna więc trudno zidentyfikować.
wa razy zdarzyło mi się przy wychodzeniu z zakrętu, że nagle moto spadło z obrotów i odkręcanie manetki kończyło się dławieniem (jak przy zalaniu)
za pierwszym razem przejechałem na wolnych obrotach jakieś 50-100 m po czym moto wskoczyło na obroty (jakby jakiś brud odetkał dyszę).
za drugim razem również po wyjściu z zakrętu taka sama sytuacja, ale po kilkudziesięciu metrach niestety zadławił się i zgasł. odpalałem kilka razy,
pracował na wolnych ale po kilku sekundach gasł zadławiony. wyłączyłem, zadzwoniłem po kumpla z linką, ale spróbowałem jeszcze raz i teraz odpalił bez problemu.
dojechałem do domu.
odstęp czasowy między zdarzeniami to kilka tygodni.
podejrzewałem filtr paliwa, może zawór pływakowy. generalnie jesienią zrobię sobie inspekcję całego gaźnika. świeca jest nowa.
macie jakiś pomysł co to mogło być???
niech mocz będzie z tobą...
Varadero XL 1000V
Varadero XL 1000V
- lord wiader
- Uczy się jeździć
- Posty: 77
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:42 am
- Lokalizacja: Józefosław
- lord wiader
- Uczy się jeździć
- Posty: 77
- Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:42 am
- Lokalizacja: Józefosław
i mam odpowiedźod Bogdana z Sopotu:
"Rzecz się ma niestety powoli kończącej się pompy.
Styki są nieco nadpalone, wzrasta zapotrzebowanie na prąd
co czasami przy nieco nie naładowanym akumulatorze powoduje
czkawkę pompy co właśnie robi to dławienie.
Jak się to powtarza ... Ano najczęściej po jakiś 5-10 km od zapalenia
przy co najmniej połowie baku, a czasami nawet przy 500-1000 metrów przy końcówce paliwa w baku.
Jazda w zakręcie - to też przemieszczenie paliwa w baku.
Aha - sprawdź czy z obu stron masz otwarty kranik paliwa - tez czasami
powoduje to dławienie."
Objawy zgadzają się w 100% z powyższym opisem, tak więc jeżeli ktoś będzie miał podobny problem to diagnoza jest już postawiona i gotowa do wykorzystania. Teraz tylko wymontować pompę i wymienić styki. Mam nadzieję, że jeszcze pochodzi.
"Rzecz się ma niestety powoli kończącej się pompy.
Styki są nieco nadpalone, wzrasta zapotrzebowanie na prąd
co czasami przy nieco nie naładowanym akumulatorze powoduje
czkawkę pompy co właśnie robi to dławienie.
Jak się to powtarza ... Ano najczęściej po jakiś 5-10 km od zapalenia
przy co najmniej połowie baku, a czasami nawet przy 500-1000 metrów przy końcówce paliwa w baku.
Jazda w zakręcie - to też przemieszczenie paliwa w baku.
Aha - sprawdź czy z obu stron masz otwarty kranik paliwa - tez czasami
powoduje to dławienie."
Objawy zgadzają się w 100% z powyższym opisem, tak więc jeżeli ktoś będzie miał podobny problem to diagnoza jest już postawiona i gotowa do wykorzystania. Teraz tylko wymontować pompę i wymienić styki. Mam nadzieję, że jeszcze pochodzi.
niech mocz będzie z tobą...
Varadero XL 1000V
Varadero XL 1000V