a co to ma do wysokości kierownicykrozbi pisze: pod warunkiem zmiany trójkąta na tylnim amorze podwyzszenie o +25-30mm.
to wtedy jest sens podnoszenia kierownicy.
Podwyższenie kierownicy
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
nadal nie wiem co to ma do wysokości kierownicykrozbi pisze:Dla wyzszych osób ogólnie motocykl się podnosi o 2-3 czm i pozycja staje się wygodniejsza.Oczywiscie kosztem środka ciężkosci,on też się podnosi.
Myślę ze każdy indywidualnie może sobie dopasować ustawienia zawieszenia
i jest to uzaleznione od wielu czynników.
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 797
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A czy przypadkiem nie chodzilo ci o podniesienie kanapy?? Bo podniesienie zawieszenia nie wplynie znaczaco na podniesienie i przesuniecie srodka ciezkosci... Moze sie myle ale podniesienie tylnego amortyzatora nie zmieni nic oprocz podniesienia motoru.... to tak jakbys przeregulowal sobie sprezyne... (i dlatego mozesz sobie to zrobic w kazdej chwili... gdyby bylo inaczej producent nie pozwolil by na takie swawolne regulacje i zmiany ) sadze ze to jest margines ktory nie ma znaczacego wplywu...Moze sie myle, ale tak mi sie wydaje i to jest moje zdaniekrozbi pisze:Dla wyzszych osób ogólnie motocykl się podnosi o 2-3 czm i pozycja staje się wygodniejsza.Oczywiscie kosztem środka ciężkosci,on też się podnosi.
Myślę ze każdy indywidualnie może sobie dopasować ustawienia zawieszenia
i jest to uzaleznione od wielu czynników.
Sadze ze zaladowanie motoru zmieni wiecej niz ten trojkacik
Jezeli sie myle prosze o poprawe i przepraszam za wprowadzenie w blad
http://krozbi.pinger.pl/
Regulacja sprezyny amortyzatora tył-zmienia harakterystyke jego pracy a nie zmienia znacząco ustawienia zawieszenia.
Zmiana połozenia w ustawieniu tylniego amorka przez trójkąty regulacyjne znacząco zmienia połozenie punktów ramy wieć i punktu cięzkosci.
Fizyki nie oszukasz.
Regulacja sprezyny amortyzatora tył-zmienia harakterystyke jego pracy a nie zmienia znacząco ustawienia zawieszenia.
Zmiana połozenia w ustawieniu tylniego amorka przez trójkąty regulacyjne znacząco zmienia połozenie punktów ramy wieć i punktu cięzkosci.
Fizyki nie oszukasz.
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Nadal sądzę że nie Ma to nic wspólnego z tematem ale zaciekawiło mnie to co piszesz bo chętnie wyciągnął bym moje wiadro trochę w górę . Czyli reasumując należy w tym przypadku wymienic ten trójkąt na większy czy jakoś go wyregulować ?
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://cgi.ebay.pl/Heckhoeherlegung-Hon ... 518aaa2652
Ja mam 193cm.wzrostu i podwyższający element zawieszenia mi odpowiada
ale tak jak pisałem wczesniej to sprawa indywidualna jednym pasuje drugim wcale.
Ja mam 193cm.wzrostu i podwyższający element zawieszenia mi odpowiada
ale tak jak pisałem wczesniej to sprawa indywidualna jednym pasuje drugim wcale.
-
- Zapalony motocyklista
- Posty: 1424
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 10:07 am
- Lokalizacja: warszawa
Fajna opcja .krozbi pisze:http://cgi.ebay.pl/Heckhoeherlegung-Hon ... 518aaa2652
Ja mam 193cm.wzrostu i podwyższający element zawieszenia mi odpowiada
ale tak jak pisałem wczesniej to sprawa indywidualna jednym pasuje drugim wcale.
Ma ktoś Konto na jebaju żeby mi zamówić ???
KTM 640 RALLY MADAFAKA- W TRAKCIE ODZYSKIWANIA ŚWIETNOŚCI PO FUCK UP-ie W MOTOCHALLENGE SERWIS
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
http://www.facebook.com/d.smutkiewicz
Nadal sądzę że nie Ma to nic wspólnego z tematem ale zaciekawiło mnie to co piszesz bo chętnie wyciągnął bym moje wiadro trochę w górę . Czyli reasumując należy w tym przypadku wymienic ten trójkąt na większy czy jakoś go wyregulować ?
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie
[quote]
W nowych Varadero nie występuje taki trójkąt regulacyjny ,trzeba go dokupić i zamontować.[/quote]
Bo z tego co się orjętuję to w nowych wiadrach z abs jest tylko opcja ustawienia twardości zawieszenia śrubą właśnie przy tym trójkącie
[quote]
W nowych Varadero nie występuje taki trójkąt regulacyjny ,trzeba go dokupić i zamontować.[/quote]
Hej,
Ja mam konto na ebay mogę pomóc.
Kupiłem sobie taki podwyższenie 40 mm.
Po zamontowaniu zwiększa się prześwit pod silnikiem, wysokość siedzenia, środek ciężkości oraz dramatycznie prowadzenie motocykla.
Moto staje się bardzo wrażliwe na skręty i do wykonania skrętu wystarczy tylko pomyśleć ;-)).
Pod tym względem na początku trzeba uważać aby przy wchodzeniu w skręt na pełnej pycie nie przedobrzyć. W terenie "szuter, polne drogi"
łatwiej jest operować motocyklem na niższych prędkościach.
Wadą jest to że "dupa" motocykla jest troszkę zadarta przez co siedzenie jest nachylone pod kontem i po dłuższej jeździe czujesz jak bardziej napierasz jajkami na zbiornik.
Generalnie polecam szczególnie dla wyższych osób i lubiących łatwo skręcające motocykle.
BTW Zastosowanie takiego elementu zmienia geometrę motocykla.
40 mm jest to maks więcej bym nie radził i chyba nie ma nawet możliwości.
Ja mam konto na ebay mogę pomóc.
Kupiłem sobie taki podwyższenie 40 mm.
Po zamontowaniu zwiększa się prześwit pod silnikiem, wysokość siedzenia, środek ciężkości oraz dramatycznie prowadzenie motocykla.
Moto staje się bardzo wrażliwe na skręty i do wykonania skrętu wystarczy tylko pomyśleć ;-)).
Pod tym względem na początku trzeba uważać aby przy wchodzeniu w skręt na pełnej pycie nie przedobrzyć. W terenie "szuter, polne drogi"
łatwiej jest operować motocyklem na niższych prędkościach.
Wadą jest to że "dupa" motocykla jest troszkę zadarta przez co siedzenie jest nachylone pod kontem i po dłuższej jeździe czujesz jak bardziej napierasz jajkami na zbiornik.
Generalnie polecam szczególnie dla wyższych osób i lubiących łatwo skręcające motocykle.
BTW Zastosowanie takiego elementu zmienia geometrę motocykla.
40 mm jest to maks więcej bym nie radził i chyba nie ma nawet możliwości.
Niemcy wykombinowali troche inaczej profilowaną kanapę do podwyzszonych moto.
http://cgi.ebay.pl/baehr-Komfortsitz-Ho ... 3ef8df4e5a
http://cgi.ebay.pl/baehr-Komfortsitz-Ho ... 3ef8df4e5a