Jeżeli ktoś by był chętny na takie zabezpieczenie to robić listę. Ma to zabezpieczać przy manewrowaniu przed przypadkowym wciśnięciem klaksonu a co najważniejsze rozrusznika przez tankbaga.
Pasuje do modeli:
Varadero 1000 '99 do '09
Varadero 125 '05 do '09
Transalp 600 '99 + Transalp 700 '08 do '09
Africa Twin 750 '93
Przykładowe fotki strzelone przez MarkaM:
Jeżeli są chętni to kwota do przelewu: 23zł + 5zł (przesyłka)= 28,00zł
NORDEA ...
W tytule jak zwykle: nick/Imię Nazwisko/kod pocztowy,adres do wysyłki
np. JOHN/Jan Kowalski/00-666 Wypierdowo, ul.Błotna 69
1.bourne-1szt.
2.Czarny-1szt
3.marcinas-1szt.
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 10:35 pm przez JAQB, łącznie zmieniany 4 razy.
Jaqub a to wystarczy aby powstrzymać napór torby która jest elastyczna? Coś podobnego robią firmy akcesoryjne ale o ile pamiętam to chyba jest przycisk całkiem chroniony. Nie wiem tylko czy to jest ruchome czy jak bo bo jak zasłonię to jak później odpalić czy trąbnąć.
"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"
Cała istota tkwi w prostocie tego urządzenia. Spełnia funkcję (nawet przy elastycznych tankbagach) bez dodatkowych problemów z obsługą urządzeń zabezpieczanych, a poszczególne elementy są przykręcone na stałe.
JAQB - Mi po twoich zabezpieczeniach tylko czasami długie się włączają - ale to pikuś.
Natomiast porzerzenie nóżki zdało egzamin na wielu kampingach, uwagi eksploatacyjne sa następujące:
- z pasażerem i bagażem przy ok 470kg nawet na równym nie wystawię, pasażer musi zejść
- trzeba uważać jak układa się spadek poprzeczny, żeby moto było odchylone od pionu
jak sie o tym pamięta to reszta SUPER
szuler pisze:JAQB - Mi po twoich zabezpieczeniach tylko czasami długie się włączają - ale to pikuś.
Natomiast porzerzenie nóżki zdało egzamin na wielu kampingach, uwagi eksploatacyjne sa następujące:
- z pasażerem i bagażem przy ok 470kg nawet na równym nie wystawię, pasażer musi zejść
- trzeba uważać jak układa się spadek poprzeczny, żeby moto było odchylone od pionu
jak sie o tym pamięta to reszta SUPER
Zastanawia mnie jaki jest związek długich z zabezpieczeniami i przychodzi mi jedno na myśl. Być może śruba mocująca jest zbyt długa i w jakiś sposób odkształca prowadnice przycisku od świteł. Może spróbuj zeszlifować o 1mm śrubę nakręcając wcześniej na nią nakrętkę co pomoże w drożności gwintu lub podłóż podkładkę.
Jeżeli chodzi o poszerzenie to zauważyłem jeszcze jeden mańkament. A mianowicie przy pełnym załadowaniu i z pasażerem, na ciasnym zakręcie (np. na rondach ostatnio modnych) poszerzenie na nierównościach mi zahaczyło o asfalt. Ale faktycznie jest pomocne na miękkim podłożu.
szuler pisze:JAQB - Mi po twoich zabezpieczeniach tylko czasami długie się włączają - ale to pikuś.
Natomiast porzerzenie nóżki zdało egzamin na wielu kampingach, uwagi eksploatacyjne sa następujące:
- z pasażerem i bagażem przy ok 470kg nawet na równym nie wystawię, pasażer musi zejść
- trzeba uważać jak układa się spadek poprzeczny, żeby moto było odchylone od pionu
jak sie o tym pamięta to reszta SUPER
szuler pisze:JAQB - Mi po twoich zabezpieczeniach tylko czasami długie się włączają - ale to pikuś.
Natomiast porzerzenie nóżki zdało egzamin na wielu kampingach, uwagi eksploatacyjne sa następujące:
- z pasażerem i bagażem przy ok 470kg nawet na równym nie wystawię, pasażer musi zejść
- trzeba uważać jak układa się spadek poprzeczny, żeby moto było odchylone od pionu
jak sie o tym pamięta to reszta SUPER
JAQB - zabezpieczenie nic z długimi nie ma. Zabezpiecza jedynie sygnał, przełącznik długich jest odkryty i z moim tankbagiem przy pełnym skrecie włącza długie. Więc wyłączam i po temacie
Medman - opowieść na forum byłaby zbyt długa. Nasza ocena atrakcyjności krajów w scisłym powiazaniu z charakterem i kontaktowoscia mieszkańców a więc z frajdą poznawania kraju w skali 1-5:
Portugalia - 4
Hiszpaniaa - 3,5
Francja - 0 - jedynie krajobrazy bronia się i sa OK a jedyny normalny serdeczny kontakt był przy noclegu w gospodarstwie agroturystycznym, na kampingach jest w miare normalnie