Nierówna praca silnika
- AndrzejW
- Uczy się jeździć
- Posty: 86
- Rejestracja: pt paź 17, 2008 6:30 pm
- Marka motocykla: HONDA
- Model: Crosstourer
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nierówna praca silnika
Witam
Od pewnego czasu dzieje mi się następująca rzecz: silnik podczas pracy ze stałą prędkością, do czadu do czasu "gubi zapłony". Objawia sie to na postoju jak trzymam silnik na obrotach to słychać co pewien czas lekkie pyknięcie z tłumików i następuje lekki chwilowy spadek obrotów, natomiast podczad jazdy ze stałą prędkością da się wyczuć lekkie szarpanie. Co to może być, myślałem o świecach, ale mają dopiero 27 tys. a wymiana jest przy 48 możliwe że padły??
Pozdrawiam Andrzej
Od pewnego czasu dzieje mi się następująca rzecz: silnik podczas pracy ze stałą prędkością, do czadu do czasu "gubi zapłony". Objawia sie to na postoju jak trzymam silnik na obrotach to słychać co pewien czas lekkie pyknięcie z tłumików i następuje lekki chwilowy spadek obrotów, natomiast podczad jazdy ze stałą prędkością da się wyczuć lekkie szarpanie. Co to może być, myślałem o świecach, ale mają dopiero 27 tys. a wymiana jest przy 48 możliwe że padły??
Pozdrawiam Andrzej
- kam1l_slij
- Udaje motocyklistę
- Posty: 154
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 1:08 pm
- Imię: Kamil
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl1000 v2
- Rocznik: 2002
- Lokalizacja: Żory
Re: Nierówna praca silnika
I co, wyjaśniło się coś?AndrzejW pisze:Witam
Od pewnego czasu dzieje mi się następująca rzecz: silnik podczas pracy ze stałą prędkością, do czadu do czasu "gubi zapłony". Objawia sie to na postoju jak trzymam silnik na obrotach to słychać co pewien czas lekkie pyknięcie z tłumików i następuje lekki chwilowy spadek obrotów, natomiast podczad jazdy ze stałą prędkością da się wyczuć lekkie szarpanie. Co to może być, myślałem o świecach, ale mają dopiero 27 tys. a wymiana jest przy 48 możliwe że padły??
Pozdrawiam Andrzej
nieaktualne
Ja bym ściągnął zbiornik i skontrolował filtr powietrza.Wymieniałeś kiedyś go? I tak samo filtr paliwa. A czy on ma faktycznie tyle przejechane , jesteś pewny? I oczywiście świece też trzeba skontrolować jak wyglądają i jaką maja szczelinę pomiędzy elektrodami oczywiście wiadomo w odpowiedni sposób oraz jaki mają kolor, a jak coś nie tak to czy jedna a może obydwie.Wydaje mi się że zaczyna od podstaw a jak nie to dalej się szuka przyczyny.
- AndrzejW
- Uczy się jeździć
- Posty: 86
- Rejestracja: pt paź 17, 2008 6:30 pm
- Marka motocykla: HONDA
- Model: Crosstourer
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Witam, już wszystko jasne. Świece sprawdzone (filtry wymieniane ma przeglądzie 3 tys km temu). Panowie podpieli komputer i okazało się że wszystko jest ok. Szarpanie jest spowodowane zużytym napędem (łańcuch jest przeciągnięty w jednym miejscu, czego nie zauważyłem). Co do pykania z tłumików na postoju to podobno jak są przelotowe to może taki efekt występować. Więc nie ma sie co martwić, trza nowy napęd zamawiać
Co do przebiegu to jestem pewny, mam go od nowości
Pozdrawiam
Co do przebiegu to jestem pewny, mam go od nowości

Pozdrawiam