Demontaz zbiornika
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Demontaz zbiornika
Witam. Panowie (i Panie jeśli wystepują) niestety zauważyłem że, wejście z kolanka drugiego cylindra (bliższego tylnego koła) tam gdzie łączy sie wyjście z cylindra do kolanka rozdzielczego na tłumiki (górne mocowanie blisko amora tylnego koła) przepuszcza spaliny, przez co dziwne ale przy przyspieszaniu dostaje wibracji, jest oczywiście głosniejszy i jakby stracił moc. Tak wieć, wydaje mi sie ze, najłatwiej było by wyciągnąc zbiornik żeby odkręcić kolektor cylindra i uszczelnić później łączenie. Stad pk przydługawym wstępie potrzeba mi kogoś kto opowie mi krok po kroku jak zdjąć bez strat zbiornik i czy po zdjęciu dostanę sie do kolektora?
Drugie pytanie to czy varadero sd02 posiada czujnik biegów czy zakładanie wskaźnika polega tylko na algorytmie obrotów czy można szczytać dane z czujnika.
Drugie pytanie to czy varadero sd02 posiada czujnik biegów czy zakładanie wskaźnika polega tylko na algorytmie obrotów czy można szczytać dane z czujnika.
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 204
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja w tamtym tygodniu uszczelnialem wydech bo sie okazalo ze niestety nieszczelny.
Do calej operacji nie potrzeba sciagac zbiornika !!!
wystarczy sciagnac boczny plastik oraz oslone lancucha i mozemy bez problemu dostac sie do 2 srob przy kolektorze. Oczywiscie nasadka i przedluzka.
Zeby uszczelnic sam kolektor to trzeba:
1. odkrecic kolektor przedniego i tylniego cylindra
2. odkrecic tumiki
3. calosc zwalić na podłoge
4. kupic w samochodowym takie miedziane uszczelki do kolektora
one są jednorazowe
5. zakrecic kolanko tylniego cylindra z nowa uszczelką. Uwaga !! nie dokrecac jeszcze
5. podniesc wydychy tak aby na łączeniu rurki sie zeszły i poskrecac wszystko
No i trzeba zaopatrzec sie w niezbedna paste do tlumików
Co do czujnika biegow to nie istanieje cos takiego. mamy tylko czujnik luzu. wszystkie wyswietlacze biegow dzialaja na liczeniu impulsow z obrotow i predkosci.
Do calej operacji nie potrzeba sciagac zbiornika !!!
wystarczy sciagnac boczny plastik oraz oslone lancucha i mozemy bez problemu dostac sie do 2 srob przy kolektorze. Oczywiscie nasadka i przedluzka.
Zeby uszczelnic sam kolektor to trzeba:
1. odkrecic kolektor przedniego i tylniego cylindra
2. odkrecic tumiki
3. calosc zwalić na podłoge
4. kupic w samochodowym takie miedziane uszczelki do kolektora
one są jednorazowe
5. zakrecic kolanko tylniego cylindra z nowa uszczelką. Uwaga !! nie dokrecac jeszcze
5. podniesc wydychy tak aby na łączeniu rurki sie zeszły i poskrecac wszystko
No i trzeba zaopatrzec sie w niezbedna paste do tlumików

Co do czujnika biegow to nie istanieje cos takiego. mamy tylko czujnik luzu. wszystkie wyswietlacze biegow dzialaja na liczeniu impulsow z obrotow i predkosci.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Dzieki, za szybka odp., ta rura o ktorej pisalem jest nacieta i z tych naciec puszca. Dziwne ze, z tego dostaje wibracji i to naprawde czuc, chco jak chodzi na wolnych to tylko tak sobie przepuszca delikatnie a tu taka niespodzianka przy jezdzie.
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Przejściówki mówicie towarzyszu, hmmmm...dobra spojrzy sie:)
Cały problem polega na tym że, gosc przede mna załozyl tłumiory boss i teraz albo cos brzeczy, albo lata, puszcza wiatry, grzmoci, pierdzi itp
Cały problem polega na tym że, gosc przede mna załozyl tłumiory boss i teraz albo cos brzeczy, albo lata, puszcza wiatry, grzmoci, pierdzi itp
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 204
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Co to za dużej średnicy rury wydechoej co do kolanka to poradzilem sobie nastepująco:
z gętej blachy aluminiowej wyciąłem pasek na szerokość ok 3-4 cm i długości ok 10 cm. poniej kolanko posłużyło mi jako wzór i wygiąłałem blaszke na okrągło. NIespodziewanie w garazu znalazłem sznurek azbestowy - teraz juz nie do kupienia.
Kilka zwojów sznurka po zewnętrzej części tej nowej tuleji i pasta.
Nastepnie włożyłem tą tulejką w wydech a nastepnie kolanko w nią przy składaniu. Oczywiście też pasta
NIe ma czans aby puściło.
*Co to sznurka to teraz na allegro można kupić włókno szklane lub podobny wynalazek do uszczelniania wydechów
z gętej blachy aluminiowej wyciąłem pasek na szerokość ok 3-4 cm i długości ok 10 cm. poniej kolanko posłużyło mi jako wzór i wygiąłałem blaszke na okrągło. NIespodziewanie w garazu znalazłem sznurek azbestowy - teraz juz nie do kupienia.
Kilka zwojów sznurka po zewnętrzej części tej nowej tuleji i pasta.
Nastepnie włożyłem tą tulejką w wydech a nastepnie kolanko w nią przy składaniu. Oczywiście też pasta

NIe ma czans aby puściło.
*Co to sznurka to teraz na allegro można kupić włókno szklane lub podobny wynalazek do uszczelniania wydechów