Kostka złącza diagnostycznego
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Kostka złącza diagnostycznego
Panowie, proszę o info gdzie w sd02 znajduje się kostka złącza diagnostycznego, chce kupić wskaźnik biegów który podłącza się właśnie tam imusze wiedziec jak i gdzie ciągnąć kable.
Dzieki i pozdrawiam
Dzieki i pozdrawiam
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Z tego co się dowiedziałem, są dwa typy wskaźników - jeden prosty i tani na zasadzie porównania obr z prędkością ok.97% precyzji drugi 100% który czyta dane z komputera sterownika praca silnika ito jest własnie ten model, nic nie tniesz, nie rzeźbisz, wpinasz i kalibrujesz i jezdziesz, pokazuje także ponoc wrzucanie na postoju, ale nie wiem bo go jeszcze nie mam, kosztuje 439zł i nazywa się Gipro DS H01 RD kolor wyświetlacza do wyboru w tym przypadku czerwony. Druga sprawa to prosze o info co można odczytać podłączając komputer do kostki sterownika (chodzi mi o prace silnika, wtryski, zapłon, świece itp) w systemach samochodwych jest to na tyle rozbudowane ze mozna odczytac wiele paramertów pracy układów silnika, abs itp.
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 204
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kod: Zaznacz cały
Find the RED, 4-pole male diagnostic connector (DLC), usually near the ECU box. It may have a removable cap and may be partially covered by black tape
Kod: Zaznacz cały
You need to setup the module after installation. When ignition is turned on, the display counts backwards (6 to 1) indicating that the memory is clear.
-
Raise the rear wheel off the ground by using a stand, and start the engine in Neutral. (If you do not have a stand, you may setup the unit while riding. Find a long, straight road with light traffic.)
-
The display will blink “1”.
Select first gear, release the clutch, and keep the RPM above idle speed.
The display is blinking faster while the unit is learning the gear.
-
When the display shows “2”, select second gear.
Repeat this process until all gears are thought (5 or 6).
In top gear, wait until “o” (over) is indicated and the display stops blinking.
The unit is programmed and should indicate the gears correctly.
Now, when ignition is turned on, the display counts forward (1 to 6) indicating that it is fully functional.
Podejrzewam podobne wartości co z wtyczki OBD2 w samochodzie:Druga sprawa to prosze o info co można odczytać podłączając komputer do kostki sterownika
Prędkość, Obroty, sonda lambda, błędy w sterowniku wtrysku oraz mnóstwo parametrów przekazywanych przez sterownik wtrysku.
Dodatkowo w modelu z ABS jakies informacje o statusie oraz poprawności układu.[/code]
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Wskaźnik zamontowany, wyświetlacz biały. Kostka jest przy akumulatorze malutka cztero pinowa zakryta czerwonym kapturkiem, wpinasz wskaźnik przeciągasz kabel pod zbiornikiem, montujesz na desce i finał. potem przez kilkanascie skund uczyssz wskaxnik i działa. Na postoju niestety nie, pokazuje tylko jedynke i luz, reszta w czasie jazdy, szybko reaguje i działa jak narzie bez zarzutu. W sumie fajna i moim zdaniem potrzebna rzecz.
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 136
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 12:51 pm
- Lokalizacja: Ostrowice/Rzeszów
Kurde, świetne to jest tylko szkoda że nie podejdzie pod gaźnikowe viadro...vipkojot pisze:NIe wiem czy czasami takie cudo nie było by lepsze
http://embeddedsystem.pl/2,produkty
CPL(A)
-
- Stały bywalec - trochę wymiata
- Posty: 204
- Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Czemu mialo by nie podejść pod gaźnikowe?
Z tego co wiem wpinasz się w 2 przewody : prędkość i obroty
a wątpię żeby w gaźnikach te wartości były doprowadzone pod zegary linką... (ale nie wiem...)
Z tego co wiem wpinasz się w 2 przewody : prędkość i obroty
a wątpię żeby w gaźnikach te wartości były doprowadzone pod zegary linką... (ale nie wiem...)
Kod: Zaznacz cały
Urządzenie współpracuje z motocyklami posiadającymi impulsator prędkości i obrotów lub czujnik biegu
- XaVeR
- Dzień dobry jestem tu nowy.
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz sty 03, 2016 5:26 pm
- Imię: Ksawery
- Marka motocykla: Honda
- Model: Varadero - w planach
- Rocznik: 2007
Re: Kostka złącza diagnostycznego
Kontynuując wątek...
Czy istnieje oprogramowanie diagnostyczne + gotowy interface do diagnozy małego "wiadeka"? W samochodach wiadomo jest OBD2 i w zależności od rodzaju auta odpowiedni soft. Choć są uniwersalne rozwiązania do prostych odczytów typu ELM327, itp, itd.
Czy istnieje oprogramowanie diagnostyczne + gotowy interface do diagnozy małego "wiadeka"? W samochodach wiadomo jest OBD2 i w zależności od rodzaju auta odpowiedni soft. Choć są uniwersalne rozwiązania do prostych odczytów typu ELM327, itp, itd.
XaVi 
