Przednie amory-utwardzenie
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Przednie amory-utwardzenie
Witam
Niestety Varadero jak mniej wiecej chyba wiem ma wade w postaci zawieszenia, które pływa przy wyższych prędkościach (przynajmniej ja tak mam( tak wiec prosze o dwie rzeczy gdzie wylewa sie olej z lag i jaki jest oryginalnie abym mógł w celu utwardzenia amorków wlać gestszy chyba ze przerabialiscie juz Panowie temat i zamiast gestszego eleju lepiej zaaplikowac tulejki skracajace sprezyny z góry zeby były twardsze. Co polecacie.
Niestety Varadero jak mniej wiecej chyba wiem ma wade w postaci zawieszenia, które pływa przy wyższych prędkościach (przynajmniej ja tak mam( tak wiec prosze o dwie rzeczy gdzie wylewa sie olej z lag i jaki jest oryginalnie abym mógł w celu utwardzenia amorków wlać gestszy chyba ze przerabialiscie juz Panowie temat i zamiast gestszego eleju lepiej zaaplikowac tulejki skracajace sprezyny z góry zeby były twardsze. Co polecacie.
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 166
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl sd02 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: warszawa
Wylewa się jak z flaszki, przekręcające lage, oryginalnie zalane są 10-tką. Włożenie tulejek nie skróci spręzyny jedynie "wyciągnie" lagę i zrobi choppera :twisted:
Ja zalałem mieszanką 20-stki i 15 w prporcji ok 70/30% i jest twardo niestety, ale za to ani razu nie poczułem w winkieku na koleinach, dołkach żeby przód chciał iść swoim torem...
Gdybym robił to jeszcze raz, to zalałbym 15-stką.
Pamiętaj że zalewa się do poziomu, nie patrzy się tylko na ilość zalecaną na lage.
Ja zalałem mieszanką 20-stki i 15 w prporcji ok 70/30% i jest twardo niestety, ale za to ani razu nie poczułem w winkieku na koleinach, dołkach żeby przód chciał iść swoim torem...
Gdybym robił to jeszcze raz, to zalałbym 15-stką.
Pamiętaj że zalewa się do poziomu, nie patrzy się tylko na ilość zalecaną na lage.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Czyli reasumując, odkręcam dużą nakretke aluminiową z góry, nie wiem jak ale obracam motocykl do góry nogami, wylewam. Wlewam do poziomu (gdzie ten poziom znajdę?) olej typu 15 (ile to około będzie na jedną) i dobra jest. Czy tak?
WB
WB
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 166
- Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
- Imię: Adam
- Marka motocykla: Honda
- Model: Xl sd02 1000
- Rocznik: 2004
- Lokalizacja: warszawa
mniej więcej 
Ale i tak trzeba lagi wyjąć, żaden problem.
przy wymianie należy je wypłukać naftą, sporo tam szlamu.
A poziom mierzy sie od góry lagi do lustra oleju przy wyjętej sprężynie i ściśniętej ladze, nie pamietam tej wartości, nie mam czasu szukać, napewno ktoś dopisze.
Na dwie lagi o ile pamiętam litr starcza.
Jeszcze jedno, poziom oleju mierzy się po odpowietrzeniu kanalików w ladze, musi postać minimum pół godz.

Ale i tak trzeba lagi wyjąć, żaden problem.
przy wymianie należy je wypłukać naftą, sporo tam szlamu.
A poziom mierzy sie od góry lagi do lustra oleju przy wyjętej sprężynie i ściśniętej ladze, nie pamietam tej wartości, nie mam czasu szukać, napewno ktoś dopisze.
Na dwie lagi o ile pamiętam litr starcza.
Jeszcze jedno, poziom oleju mierzy się po odpowietrzeniu kanalików w ladze, musi postać minimum pół godz.
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Panie Kochany a gdzie ja to takie fafastyczne
sprężynki znajdę, gdzie szukać i co potem wyjąć stare przepłukać lagi ( a propos płukania jak sie je całe wyciąga) wsadzic nowe wibersy i zalac olejem potem godzina kwarantanny i hulamy po nowemu. Jeobie słowem zrobie to na zime bo tera to ja se chce pośmigać a jak sie rozbabram z robota to mi zejdzie pewnie jak znam swoje szczescie z tydzien. Pozdrówka i dzieki zaposwiecony czas. WB

Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.
Na jesień jak szukałem tylnego amora do mojego moto to znalazłem w Sopocie sklep z przedstawicielstwem f.my Wilberes.Teraz nic nie wystawiają to ich trudno namierzyć(może wakacje mają).Spróbuj zadzwonić do Nagengast,a na Kartuską w Gdańsku,oni regenerują całość to może mają jakieś swoje dojścia na min.sprężyny.JAQB pisze:Może nie w temacie, ale czy ktoś widział w sprzedaży same sprężyny od tylnego amorka do viadra SD01. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam 8)
-
- Udaje motocyklistę
- Posty: 150
- Rejestracja: wt paź 05, 2010 8:42 am
- Marka motocykla: Honda
- Model: XL1000 ABS
- Rocznik: 2005
- Lokalizacja: Mysłowice
Dziękuje. U nas jest taki gośc który produkuje sprężyny wszelkiego rodzaju gdybym tylko miał jakis rysunek techniczny to gośc mówił że, za 100 góra 150zł zrobi mi sprężyny jakie chce i moga byc progresywne i o zmiennej harakterystyce ugięcia w zależności od obciążenia mówił ze robi takie które ograniczaja efekt nurkowania itp. Na zime mam mu dac moje to on pokombinuje na ich podstawie bardziej miekkie na poczatku potem twardsze az po zdecydowanie najmocniejsze na koncu ugiecia.
Pozdro
Pozdro
Przyjemność jazdy Varadero jest równie wielka jak seks, tak więc ideałem było by uprawiać seks jadąc na varadero.