Kranik paliwa - SDO2

Tematy dotyczące prac serwisowych oraz eksploatacji.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

Kranik paliwa - SDO2

#1 Post autor: moto__dawca »

witam
wicie jak to jest z kranikiem paliwa w wersi wtyskowej ?
czy trzeba go zakrecac na dłuższy postoj ?
i w jakiej pozywcji powinien byc? bo jest tam oznacznie ON u góry i na dole he wiec dziwne a w połowie OFF

adam3911
Udaje motocyklistę
Posty: 166
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
Imię: Adam
Marka motocykla: Honda
Model: Xl sd02 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: warszawa

Re: Kranik paliwa - SDO2

#2 Post autor: adam3911 »

moto__dawca pisze:witam
wicie jak to jest z kranikiem paliwa w wersi wtyskowej ?
czy trzeba go zakrecac na dłuższy postoj ?
i w jakiej pozywcji powinien byc? bo jest tam oznacznie ON u góry i na dole he wiec dziwne a w połowie OFF
To zależy ktory, prawy czy lewy?

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#3 Post autor: moto__dawca »

a tp sa 2 kraniki ? he
ja patrzalem na ten od strony łancucha. czyli lewa strona

Awatar użytkownika
eneron
Sympatyk
Sympatyk
Posty: 750
Rejestracja: czw lis 03, 2011 8:46 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero XL1000VA
Rocznik: 2006
Lokalizacja: Hajnówka

#4 Post autor: eneron »

Przed zimą zalałem do pelna zbiornik, kraników nie zamykałem, dziś założyłem aku i varadero chwycilo za drugim razem, pierwszy raz 2 - 3 sek kręcenia to zdecydowanie ciężko mu to szło i odpuściłem, za drugim razem reaktor zaskoczył jak należy :D
Viadro SD02
Honda Varadero XL1000VA - 2006r - sprzedana
Jest:
Suzuki DRZ 400S - 2002r
Kawasaki Z650 B - 1978r
SHL 175 M11 S32 - 1964r
SHL 175 M11 S32 - 1961r

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#5 Post autor: moto__dawca »

to ja dzis tak samo odpalem do dluzszym postoju to zakrecil po 2-3 sek zapalil bez problemu. tylko mi chodzi jak z tymi kranikami w jakie pozycji ma byc ustawione do góry czy na dol tam i tam pisze on he czy to bez znaczenia ? mowa o lewym kraniku tez SD02 oczywiscie :)

adam3911
Udaje motocyklistę
Posty: 166
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 8:11 am
Imię: Adam
Marka motocykla: Honda
Model: Xl sd02 1000
Rocznik: 2004
Lokalizacja: warszawa

#6 Post autor: adam3911 »

Są 2 kraniki, z prawej i lewej strony, ten z prawej gorzej dostępny, dynks w pozycji poziomej zamyka je, zamyka się w zasadzie tylko w celu zdjęcia zbiornika...

vipkojot
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 204
Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Lokalizacja: Nowy Sącz

#7 Post autor: vipkojot »

Przy wtrysku nie trzeba ich zakręcać.
one służą tylko do zdjęcia zbiornika bez straty paliwa :P

Awatar użytkownika
zalmen3
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 563
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Oborniki Wlkp.

#8 Post autor: zalmen3 »

...której to straty nie unikniesz bo zawsze wylewa się z wężyków łączących oba kraniki :twisted:

vipkojot
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 204
Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Lokalizacja: Nowy Sącz

#9 Post autor: vipkojot »

to prawda :)

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#10 Post autor: moto__dawca »

czyli mam rozumiec ze praktycznie kranik jest bez obslugowy ?
zakrecamy go na off tylko w razie wyjmowania baku ?
a przez zimowy postoj 4 miesieczny nie trzeba zakrecac ??
Wsiadasz na motocykl, zakładasz kask i widzisz całkiem inny świat =)

Honda XL 1000 SD02 Varadero :)

vipkojot
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 204
Rejestracja: wt mar 23, 2010 4:01 pm
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Lokalizacja: Nowy Sącz

#11 Post autor: vipkojot »

To juz nie czasy "komarków", "motorynek" i innych wynalazków.
dodatkowo w wiadrze jest pompa paliwa wiec na niej paliwo sie zatrzymuje :)

Awatar użytkownika
moto__dawca
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 208
Rejestracja: czw sty 12, 2012 8:06 pm
Lokalizacja: śląsk

#12 Post autor: moto__dawca »

no tak zgadza sie technika idzie do przodu..
to wsumie w ogole nie musialo byc tych kraników..
jedynie do zdjecia baku sie przydaja.
Wsiadasz na motocykl, zakładasz kask i widzisz całkiem inny świat =)

Honda XL 1000 SD02 Varadero :)

Rafik
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 229
Rejestracja: pn sie 27, 2012 6:14 pm
Lokalizacja: Inowrocław

#13 Post autor: Rafik »

Podepnę się pod temat! ;)
Mam SD01 budowa kranika - chyba taka sama?!
Jak powinny być ustawione, po lewej ma OFF i dwa ON? Oraz ten po prawej (nie mam pokrętła) do oporu w prawo czy w lewo?

Awatar użytkownika
james
Motocyklista jak się patrzy !!!
Posty: 2208
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 12:15 pm
Imię: Marek
Marka motocykla: Honda
Model: Varadero
Rocznik: 2000
Lokalizacja: Poznań

#14 Post autor: james »

Rafik pisze:Podepnę się pod temat! ;)
Mam SD01 budowa kranika - chyba taka sama?!
Jak powinny być ustawione, po lewej ma OFF i dwa ON? Oraz ten po prawej (nie mam pokrętła) do oporu w prawo czy w lewo?
Tak, przy obu są dwie pozycje otwarte (w pionie) i jedna zamknięta w poziomie. Oba powinny być w dół i/lub w górę. :)

Rafik
Stały bywalec - trochę wymiata
Posty: 229
Rejestracja: pn sie 27, 2012 6:14 pm
Lokalizacja: Inowrocław

#15 Post autor: Rafik »

Nie zrozumiałem... :?
Po lewej ma 3 pozycje do góry ON i na dół ON, środek OFF. Czyli do góry czy na dół, bo chyba jest jakaś zależność? Oraz po prawej czuję, że są dwie pozycje do oporu w lewo czy w prawo (nie mam pokrętła)? Sorry za infantylne pytanie ale nie wiem.. :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Serwis”